mies sheivaa posliiniksi, vaikka meillä ei ole seksiä
Olemme seurustelleet joku 3,5 vuotta ja seksiä meillä ei ole enää kuin ehkä kuuden-seitsemän viikon välein miehen tahdosta. Itse haluaisin kyllä vaikka joka päivä tai edes kerran viikossa. Mies ei halua työstressin takia, ei johdu siitä että olisin ruma, lihava tms. Sillä meillä on paljon muuta läheisyyttä ja rakkautta.
Olen pistänyt merkille miehen karvattomuuden ja epäilyt ovat tulleet esiin. Silloin ennen kun meillä oli seksiä häntä ei juuri sheivailu kiinnostanut. Nyt kun näet hänet silloin tällöin alasti vaikka suihkusta tullessaan hän on täysin posliini.
Teenkö vain kärpäsestä härkäsen vai onko mahdollista että hän sheivailee esim. toisen naisen takia? :/
Kommentit (20)
Minä olen sheivannut vuosikaudet, koska pidän karvattomuudesta. Sinkkunakin sheivasin. Kenties miehesi on alkanut sheivailemaan omaksi ilokseen?
Eikös naisetkin sheivaa koska on "hygieenisempi" ja kivempi?
Kyllä muakin ihmetytti, kun yhteisiä vuosia on 19 vuotta ja ykskaks miehen alapää on ajettu.
Ihmettelin asiaa ääneen ja hän vastasi, että on siten hygienisempaa. Sanoo mies, joka pesee hampaitaan harvakseltaan..
Jätin asia siihen. Jos jotakuta muuta varten sheivaa, niin olkoot.
Viittaisi vahvasti toiseen naiseen. Kokemusta on. Miten muu käytös? Vahtiiko puhelinta? Onko paljon netissä? Ylitöitä?
Olen minäkin pitänyt pilluni posliinina 13v ikäisestä alkaen vaikka seksi tullut kuvioihin vasta 16vnä :) Ja aina ollut tuon jälkeen karvaton, olin sinkku tai suhteessa
Teillä ei ehkä ole seksiä, mutta se ei tarkoita etteikö miehelläsi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin ihmetytti, kun yhteisiä vuosia on 19 vuotta ja ykskaks miehen alapää on ajettu.
Ihmettelin asiaa ääneen ja hän vastasi, että on siten hygienisempaa. Sanoo mies, joka pesee hampaitaan harvakseltaan..
Olisit nuollut kiveksiä kun mies ei kehdannut suoraan pyytää.
Miksi se on niin epäilyttävää jos mies sheivaa?
Onko tämäkin asia naisille sallitumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mieheni alkaisi 47 yhteisen vuoden jälkeen ajella karvansa alapäästä, soittaisin hätäkeskukseen ja toimittaisin pakkohoitoon.
Samoin kävisi minulle, jos pimpsa paljaana alkasin olla.
Masturbointi voi olla kivempaa paljaana. Pienikin vaihtelu voi tuoda iloa arkeen. Ja voihan mies sheivata miehenkin takia?
Meillä on kaksi pientä lasta, joten tällä hetkellä vähän seksiä. Mies on aina sheivaillut ainakin jotenkin, samoin minä. Molemmat siistii paikkojaan nytkin, vaikka seksielämä ei kovin kukoistakaan. Itse ainakin teen sen vain "omaksi iloksi". Sama vaikka kun pesen hiukset, koska en itse halua niiden olevan rasvaiset. Tämä sama pätee varmaankin myös mieheeni, eipä ole tullut mieleen kyseenalaistaa uskollisuutta karvojen siistimisen vuoksi :)
Mieheni on yhtäkkiä ruvennut ajamaan kainalonsa.
Sheivaa omaksi ilokseen? Mä olen aina tehnyt niin. Olen varattu tai en.
Hyi yök sheivattu mies. Mies ei oo mies ilman karvoja. Homo se on.
No karvattomuus on muotia miehilläkin ei siinä sen kummempaa selitystä oo
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on yhtäkkiä ruvennut ajamaan kainalonsa.
Niin minäkin teen, tosin millin siiliksi. Ei haise kainalot enää.
Ja kyllä niitä haarovalin karvoja pitää vähän poistella, on hygienisempaa ja viilemämpää.
M43
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök sheivattu mies. Mies ei oo mies ilman karvoja. Homo se on.
En minäkään tykkää. Mieheni on italialainen ja rakastan hänen tummia karvojaan. Siistiä voi mutta en halua miestä täysin ajeltuna.
Eikö täällä naiset kilvan väitä, että he olisivat pimppa posliinilla, vaikka olisivat autiolla saarella yksinään? Eihän KUKAAN nyt MIEHEN takia sheivaa!!! Miksi sitten mies sheivaisi muutoin kuin omaksi ilokseen?