Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin ihanaa miestä treffeille!

Vierailija
19.06.2016 |

Tapasin pari viikkoa sitten aivan ihanan miehen!
Olin tulossa kotiin ystäväni kanssa kostean baari-illan jälkeen ja kotiovella avaimien kanssa sählättyäni, naapurissani asuva mies kotiutui myös hyvännäköisen ystävänsä kanssa. Päädyimme juttelemaan ja annoin puhelinnumeroni tälle miehelle. Ystävällisesti hän auttoi saamaan ovenkin auki ja toivotteli hyvät yöt.
Ystäväni kysyi aamulla joko puhelimeni on täyttynyt viesteistä, ei ollut. Alkoi kaduttamaan kun en osannut hillitä itseäni.
Iltapäivällä sain kuitenkin viestiä, mies kyseli vieläkö muistan hänet ja millainen olo on.
Siitä se sitten lähti ja ollaan nyt viestitelty aktiivisesti nämä viikot. :) Tänään vihdoinkin uskalsin pyytää häntä treffeille, jännittää mitä vastaa! 🙈

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu naapurissa mutta ette ole nähneet?

Vierailija
2/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jee. En itse haluaisi suhteeseen, jossa minä naisena olen tehnyt aloitteen. Mies yrittäköön minua, minä en yritä miehiä.

"Ei ihme ettei sinulla ole ollut varmaan ketään koskaan xDxDxD." Vain viisi eksää ja yhteensä yli 10 kokemusta joissa edetty pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tavallaisena miehenä ottaa niin pannuun...

Miksi sen unelmamiehen pitää aina olla hyvännäköinen. Olis kiva jos kiinnostuisit rumasta miehestä..

Sä mitään hyvännäköstä miestä tartte, ja muut naiset myös, kiinnostukaa ravintolassa myös rumemmista miehistä !

Saa ihan tarpeeksi kauan olla itkeseen ravintoloissa eikä kukaan eukko nykysin tanssi tai suutele...

Vierailija
4/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut kiinnostunut vähemmän komeasta miehestä mutta ollaan varattuja molemmat. Olisin niin kovasti halunnut tanssia hänen kanssaan hitaita ja rupatella kaikenlaisista asioista kun hän osaa keskustella. Oma mieheni on ...keskustaidoton. Ei jaksa.

Vierailija
5/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies asuu naapurissa mutta ette ole nähneet?

Kyseessähän on naapurissa asuvan miehen ystävä! :) Häntä en ollut koskaan nähnyt aikaisemmin.

- Ap

Vierailija
6/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jee. En itse haluaisi suhteeseen, jossa minä naisena olen tehnyt aloitteen. Mies yrittäköön minua, minä en yritä miehiä.

"Ei ihme ettei sinulla ole ollut varmaan ketään koskaan xDxDxD." Vain viisi eksää ja yhteensä yli 10 kokemusta joissa edetty pidemmälle.

Mitä pahaa on siinä, jos nainen ehdottaa että olisi mukava nähdä treffien muodossa? :) Tervetuloa 2000- luvulle!

- Ap

Vierailija
7/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsoMies kirjoitti:

Mua tavallaisena miehenä ottaa niin pannuun...

Miksi sen unelmamiehen pitää aina olla hyvännäköinen. Olis kiva jos kiinnostuisit rumasta miehestä..

Sä mitään hyvännäköstä miestä tartte, ja muut naiset myös, kiinnostukaa ravintolassa myös rumemmista miehistä !

Saa ihan tarpeeksi kauan olla itkeseen ravintoloissa eikä kukaan eukko nykysin tanssi tai suutele...

Tämä mies oli erityisen hyvännäköinen omaan silmään, varmasti ihan tavallinen monen muun silmään. Hän oli myös mukava ja ystävällinen, siinäpä se syy olikin miksi häneen haluan enemmän tutustua. :)

Vierailija
8/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaahan se olisi jos mies tekisi aloitteen. Noin on itselleni yleensä käynyt suhteissa/yhdenillan jutuissa. Joskus vaan mies on niin ujo, puhutettava ja vietävä että naisen on tartuttava toimeen ja tehtävä aloite, ainakin rohkaistava miestä. Kun mies sitten tajuaa että juuri hänestä ollaan kiinnostuneita niin kyllä sitä draivia löytyy.

Vierailija
9/9 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kannatti ottaa naisena ohjat omiin käsiin! :) Mies vastasi, että haluaa ehdottomasti tavata kahden ja tutustua paremmin. On halunnut itse ehdottaa, mutta on ollut epävarma mitä minä tahdon niin ei ole uskaltanut.

Joskus naiset kannattaa nielaista oma ylpeys ja ottaa se mitä haluaa, terveisin jännittynyt mutta onnellinen. :)

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi