Small talkin aloittaminen ihastukselle
Mikä kumma siinä on että sille ihastuksen kohteelle on niin vaikeaa alkaa juttelemaan small talkia...
Kertokaahan vinkkejä miten aloittaa jutustelu esim töissä kun vahingossa ;) törmäät ihastukseen kasvihuoneessa ?
Nyt kyllä rohkaistun huomenna..onko tyhmää kysyä onko katsonut paljon jalkapalloa ? Ja ensi viikolla menen pokkana sen pöytään lounaalle jos istuu yksin...
Kommentit (11)
Aiajajai, kysy jalkapallosta vain jos olet varma, että se seuraa sitä.
On kiusallista olla mies näinä päivinä jos penkkiurheilu ei kiinnosta, koska kaikki olettavat sen kiinnostavan kaikkia miehiä.
Mun mielestä jokaiselle kuuluu antaa ruokarauha joten jätä ainakin tuo ruokapöytään änkeytyminen väliin.
No jos sanoo ettei katso ollenkaan niin sanoo etten minäkään..mieluummin liikun itse tms ja sitten kertoo mitä harrastaa..
Tuossahän sitten näkee onko mies minkälainen luonteeltaan ja miten juttelu sujuu.
Jos usein kahvilla alkaa juttelemaan sinulle niin on kiinnostunut...
Ihan sama mitä sanot tai kysyt, kunhan teet sen luontevasti ja rennosti.
Kysy vaikka että "käyt sä usein täällä?"
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jokaiselle kuuluu antaa ruokarauha joten jätä ainakin tuo ruokapöytään änkeytyminen väliin.
Niin tarkoitus että kun on päästy juttelemaan useammin small talkia ja jos se sujuu niin sitten menen pokkana pöytään...ehkä sittenkin syksymmällä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitus että kun on päästy juttelemaan useammin small talkia ja jos se sujuu niin sitten menen pokkana pöytään...ehkä sittenkin syksymmällä :)
Ap
Syksyllä se on jo kihloissa. Nopeat syö hitaat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kumma siinä on että sille ihastuksen kohteelle on niin vaikeaa alkaa juttelemaan small talkia...
Kertokaahan vinkkejä miten aloittaa jutustelu esim töissä kun vahingossa ;) törmäät ihastukseen kasvihuoneessa ?
Nyt kyllä rohkaistun huomenna..onko tyhmää kysyä onko katsonut paljon jalkapalloa ? Ja ensi viikolla menen pokkana sen pöytään lounaalle jos istuu yksin...
Kahvihuoneessa ! Damn autocorrect
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sanot tai kysyt, kunhan teet sen luontevasti ja rennosti.
Joo, tyyliin: "Sä tuoksut tosi hyvälle, kuinka monta mullikkaa navetassa.".
roses are red,
violets are blue,
guess what,
my bed has room for two
twinkle twinkle
little star
we can do it in the car
row, row,row your boat
gently down the stream
merrily, merrily, merrily, merrily
i can make you scream
Sata vuotta sitten olin syömässä ja ympärillä oli vaikka kuinka paljon vapaita pöytiä ja tuoleja niin miksi piti just siihen eteen tulla borssikeittoineen. Se näky, kun valkoinen smetana alkaa viininpunaiseen keittoon sekoittua ja se keiton väri muuttuu vaaleanpunaiseksi. Argh!