Miksi nämä Suomen mollaajat ylipäänsä asuvat täällä?
Muuttaisivat pois, kun ei kerran suomalaisuus kiinnosta. Ei isovanhempamme tätä maata vapaaksi taistelleet moisten loisten takia.
Kommentit (5)
Ainakin muutamassa ketjussa niin tehtiin.
Se EI ole Suomen mollaamista.
Se taas on jos sanoisit " Kannatan Perä-Kalkutan paikallisjoukkuetta koska Suomi on niin paska maa!" .
jotkut jopa haukkuvat demokraattisesti valittua Suomen presidenttiä täällä
p...stä. Asiaan vähän liittyen olen itse miettinyt monta kertaa sitä, miksi kotikaupunkia haukutaan. Paikka jossa asun ei ole mikään varsinainen vauhtimesta, mutta omasta mielestäni täällä on suurinpiirtein kaikki mitä tarvitsen, hyvät palvelut (ei tarvitse jonottaa pitkiä aikoja), kaupoissa löytyy nykyään jo valinnanvaraa ihan mukavasti ja ennen kaikkea: paljon ystäviä ja sukulaisia lähellä, paikkoja joissa kyläillä ja meilläkin välillä joku käy. Monet joutuvat tietenkin muuttamaan työn perässä, mutta ainainen valittaminen siitä, kuinka paska paikka tämä on, ärsyttää minua ja toivoisinkin, että ne ihmiset muuttaisivat vähäksi ajaksi pois. Ehkä sitten osaisivat arvostaa kotikaupungin hyviäkin puolia. Asenteesta se on kiinni ja jos aina valittaa, niin tuskin viihtyy kovin hyvin missään.
Minä muutin pois jo kauan sitten, saanko mollata?