Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko exäni takaisin?

Vierailija
19.06.2016 |

Oltiin erossa 20+ yhdessäolon jälkeen nyt 2.5 vuotta ja molemmilla oli laastarisuhde. Nyt kuitenkin molempien laastarisuhteet ovat päättyneet ja aloin ikävöidä exääni tosissani. Hän oli luonani viime yönä. Juteltiin vähän siitä, miten asioiden pitäisi muuttua ja pari pusua antoi mun antaa sille. Sanoi, että jos olen kolme kk sinkkuna, enkä käy baareissa niin voisi harkita, että oltaisiin taas yhdessä. Lupasin hänelle sen.
Hymyili mulle paljon ja oli sellainen tunne, että hänkin ikävöi. Olisin halunnut seksiäkin, mutta en saanut.
Mitä luulette, olisko toivoa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on ex, on hän syystä ex.. Ei se uudelleen lämmitetty suhde taida oikein onnistua. 

Itse en ainakaan taaksepäin vilkuile.. 

Ja suosittelen samaa myös sinulle.  Jos vielä tuolta pohjalta, että ruinaat häntä takaisin ja olet valmis odottamaan yms..anna olla.

Vierailija
2/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tarvitsisi uudelleen lämmitellä, koska suhde päättyi äkillisesti yhteen riitaan ja miehen uskottomuuteen. Kuitenkin hän myönsi, että se oli virhe ja meidän ei tarvitsisi mitään lämmitellä kuin korjata ne muutamat virheet mitä oli ja mistä on nyt opittu. Jos kumpikaan ei vaan halua ketään muuta ja yhteiset lapsetkin.  ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä että mies lateli sinulle ehtoja.

Vierailija
4/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne ehdot tuli siksi, että olen ehkä juonut liikaa eron jälkeen ja haluaa vaan, etten joisi. ap.

Vierailija
5/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo ehdot johtuivat? Oliko sinulla jotain elämänhallinta/käytösongelmia, joiden pitäisi korjaantua ennen yhteenpaluuta? Ja jos oli, oletko valmis siihen. Jos ei ollut, mitä ihmeen sanelua. 

Vierailija
6/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi takaisin miestä, joka ensin pettää ja sitten latelee ehtoja että voidaan palata yhteen. Haloo, missä sun itsekunnioitus on?

Vierailija
7/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei juo ollenkaan ja haluaa, että minäkin olisin absolutisti. En pidä kohtuuttomana tuota "ehtoa". ap.

Vierailija
8/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Lopeta juominen ja katsele eteenpäin. Lapsille ei tee hyvää vanhempien On-Off. Jos haluatte palata oikeasti yhteen, niin pidempi aika erossa ja pariterapiaan/molemmat yksilöterapiaan.

Vierailija
9/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat jos tästä lähtien levität hänelle joka ilta persettäsi kaksin käsin

Vierailija
10/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla siis ole mitään alkoholiongelmaa edes ollut, mutta mies ei juo yhtään ja siksi ei tykkää, että minäkään kävisin baareissa. Sanoin, ettei ole tarvetta käydäkään jos me oltaisiin taas yhdessä. Ollaan oltu jo erossa 2.5 vuotta niin että pidempäänkinkö pitäisi olla vai?  Lapset ovat jo lentäneet pesästä.ap.

Vierailija
11/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko semmoista terapiaa kuin yhteenpaluuterapia? Että kannattaako vai ei? Mä en osaa sanoa muuta kuin että rakastan vain tuota miestä ja olen aina rakastanut. Lapsetkin haluaisivat, että vanhemmat olisivat yhdessä vaikka jo aikuisia ovatkin. ap.

Vierailija
12/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ajattelen, että ex-miehesi harkitsee yhteen palaamisen mahdollisuutta, koska on selvästi jo miettinyt mikä on sellainen kynnyskysymys jonka pitää muuttua. Ehto on vieläpä ihan järkevyyden rajoissa eikä mikään sellainen kohtelias kieltäytyminen. En ymmärrä näitä naisia jotka sanovat, että kun on kerran erottu niin ei voi palata yhteen. Ei tietenkään kannata toivoa liikoja, mutta terapiaan kannattaa mennä yhdessä, jotta ymmärrätte miksi viime kerralla meni päin mäntyä.

Vierailija
13/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen, että ex-miehesi harkitsee yhteen palaamisen mahdollisuutta, koska on selvästi jo miettinyt mikä on sellainen kynnyskysymys jonka pitää muuttua. Ehto on vieläpä ihan järkevyyden rajoissa eikä mikään sellainen kohtelias kieltäytyminen. En ymmärrä näitä naisia jotka sanovat, että kun on kerran erottu niin ei voi palata yhteen. Ei tietenkään kannata toivoa liikoja, mutta terapiaan kannattaa mennä yhdessä, jotta ymmärrätte miksi viime kerralla meni päin mäntyä.

Kiitos sinulle vastauksestasi. Näinhän me varmaan ajatellaan, minä ja mies. Meillä on ollut aikaa miettiä jo niin paljon ja nähdä muuta ja olen kyllä melko varma, että mies haluaisi minut ja ehjän perheen takaisin ilman mitään uusia puolisoita ja lapset myös. Tässä asiassa et nyt kannata hätäillä ja terapiakin olisi ihan ok, mutta varoja ei ole mihinkään yksityiselle ja siksi mietinkin, että mistähän me voisimme eronneina saada jotain terapiaa, jos ei olla enää/ vielä pari? ap.

Vierailija
14/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mä aloin pitää silloin miestä itsestäänselvyytenä, enkä kuunnellut/ kunnioittanut tarpeeksi. Nyt kun olen ollut ilman miestä jo pari vuotta niin kyllä osaisin arvostaa ja kunnioittaa ihan täysillä. En ollut ikinä mikään nalkuttaja, mutta ehkä liian välinpitämätön kuitenkin.  Siksi ymmärrän, että mies petti kerran ja ero tuli kun itse siitä kertoi. No eipä mennyt hyvin kummallakaan sitten. Mies oli vähän aikaa jonkun naisen kanssa ja mä taas yhden miehen, mutta ei se tuntunut samalta kuin exäni, elämäni rakkauden kanssa koskaan.

Onko täällä ketään, jolla olisi onnistunut yhteenpaluu exän kanssa? Ja vielä mikä muuttui, jos oli?

Vierailija
15/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi aivan liian hallitseva minulle. Käske sen istua kusiaispesään muutamaksi tunniksi munasilleen ja ajattelet asiaa. Itse toki valintasi teet. Jonkun mielestä turpaan ottaminen se vasta tosirakkautta onkin...

Vierailija
16/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi