Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän lähetettyä tekstiviestiä voi poistaa?

Vierailija
19.06.2016 |

Kuulin viime yönä kuinka puhelimeen tuli tekstiviesti (en ollut vielä nukahtanut, joten ei ollut unta, en vaan jaksanut nousta katsomaan sitä huoneen toiselle puolelle) Aamupäivällä kun heräsin, niin mitään viestiä ei puhelimessa ollutkaan. Ja mulla on vielä tekstiviestin merkkiääni tosi selkeä eli ei voinut joku vaan kuulostaa siltä. Mihin se viesti katosi? Tuli mieleen että joku avautui kännissä ja poisti sitten sen viestin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, jos sinulle perille tuli. 

Vierailija
2/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuviteltu ääni oli, mullekin käynyt niin monesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille on käynyt aivan sama, joten ON mahdollista. Siis olen myös kuullut selvästi, että sain tekstiviestin, vaikka mitään ei tullutkaan.

Vierailija
4/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko luetut viestit? Jos kuitenkin luit sen yöllä etkä vaan muista.

Vierailija
5/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luetuissakaan. Ja täysin varma olen siitä että ääneen kuulin, joten sitten puhelin sekoilee jos viestiä ei voi perua. Mutta kylläpä harmittaa nyt ihan tosi paljon etten sitä viestiä silloin yöllä katsonut. Etenkin kun tiedän että eräs tyyppi on minuun ihastunut ja hän on melkoisen nörtti, joten jos viestien poistaminen ois jotenkin mahdollista niin varmasti osaa sen...

-ap

Vierailija
6/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin, sen lähettäjä hakkeroi sun puhelimen ja poisti sen sieltä. NOT. Haloo sun puhelin päivittää välillä itseään, ja siitä tulee samanlainen ääni kuin tekstarista.

Vierailija
7/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luetuissakaan. Ja täysin varma olen siitä että ääneen kuulin, joten sitten puhelin sekoilee jos viestiä ei voi perua. Mutta kylläpä harmittaa nyt ihan tosi paljon etten sitä viestiä silloin yöllä katsonut. Etenkin kun tiedän että eräs tyyppi on minuun ihastunut ja hän on melkoisen nörtti, joten jos viestien poistaminen ois jotenkin mahdollista niin varmasti osaa sen...

-ap

HAHAHA! Nörtti? Ja samalla rikollinen? Ei äly hoi....Ei kai kukaan voi olla näin t....ä?

Vierailija
8/8 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän