Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja olen syönyt tietämättäni..

Vierailija
19.06.2016 |

..kaikkea väärää. Argh!

Mm. Ilmakuivattua kinkkua (idioottina en tajunnut että sehän on raakaa), pastöroitua mozzarellaa ja tuorejuustoa (näitä ei vissiin saa vaikka olisi pastöroituja, voi silti olla listeriaa) yms.

Pitäisikö pyytää neuvolassa toksoplasmoosi- ja listeriakokeet? Kuinkakohan todennäköistä Suomessa saada näitä pöpöjä :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan niitä kokeita.

Vierailija
2/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että  Suomessa siihen on todella pieni mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin epätodennäköistä että et pääse kokeisiin. Välttäminen ei maksa yhteiskunnalle mitään, kokeet maksavat. Riski on niin pieni että kokeet eivät ole kyllä tarpeenkaan ellei sinulle tule viikon sisään kuumetta ja flunssaa.

Vierailija
4/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sulle sanotaan neuvolassa, että oikeasti riski tuollaiseen tartuntaan on niin häviävän pieni, ettei noita ruokarajoitteita täällä oikeasti edes tarvittaisi, mutta varmuuden vuoksi ne on kielletty jos nyt sattuis joskus käymään huonosti. Näin mulle sanottiin ihan suoraan, sama juttu kun sulla.

Vierailija
5/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis päästä niihin kokeisiin? Eihän ne kokeet estä sun sairastumista noihin tauteihin ja kyllä sä huomaat jos sairastut, ainakin listeriaan.

Vierailija
6/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä estää, jos rupee arvot nousemaan niin ajoissa aloitettu antibioottikuuri auttaa.

Vierailija
7/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki abortti välittömästi!!

Vierailija
8/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan sairastanut näitä raskaana ollessaan?

Vierailija
9/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin raskausaikana tuorejuustoa ja muitakin juustoja, Suomessa hyvin pieni riski sairastua noista jos on säilytetty oikein.

Vierailija
10/10 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksoplasmoosi tässä eniten pelottaa.

:(

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi