Auttakaa joku pliis
Mun koko elämä meni uusiksi yhdessä yössä. Myöhään illalla sain tietää että en saanut haluamaani opiskelupaikkaa jota varten tein tosi kovasti töitä ja johon mulla oli ihan hyvät mahdollisuudet päästä. Sitten aamuyöstä mies tuli kotiin baarista päissään ja sain tietää että hän haluaa erota ja hän on nyt tässä pari tuntia haukkunut ja solvannut minua. Nyt ukko on vihdoin nukkumassa ja itse istun parvekkeella miettien mitä helvettiä teen. Mulla ei ole perhettä eikä hyviä ystäviä tällä paikkakunnalla jossa miehen kanssa asumme. Kaikki apu on tervetullutta. Kiitos.
Kommentit (2)
No nyt oot vapaa nostamaan kytkintä jos et tuossa paikassa välttämättä halua asua. Kaikki on mahdollista ja uusi elämä edessä!
Vastoinkäymiset tulee usein ryppäinä. Kun tapahtuu jotain niin tapahtuujotain muutakin.
Pahalta varmaan tuntuu mutta eikö ole hyvä ettet kauempaa tuhlaa aikaa mieheen joka ei halua sun kanssa olla.
Ensi vuonna on helpompi hakea samaan paikkaa kun olet jo kokeissa ollut. Moni hakee monta monta kertaa, et oo ainut joka ei ekalla päässyt.