Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus lopuillaan, mies lähtentyt yöllä jonnekkin mitään sanomatta

Vierailija
19.06.2016 |

Otsikossa käykin kaikki oleellinen ilmi, mutta siis... Laskettu aika on maanantaina. Ollaan sovittu että mies "pysyttelee lähettyvillä" kun synnytys voi käynnistyä hetkenä minä hyvänsä. Toki hän saa elää normaalia elämää, mutta esim. kännäily ei tällä hetkellä ole mikään paras idea, kun pitäisi sinne sairaalaan pitäisi pystyä ajamaan tarvittaessa.
Heräsin yöllä vessaan, mies ei ollut sängyssä. Ajattelin että on varmaan alakerrassa yöpalalla, katsomassa telkkaria tms. No äsken heräsin ja huomasin ettei mies ole nukkunut sängyssä koko yönä. Mitään lappua en löytänyt, eikä viestiä ei ole tullut. Yririn soittaa, ei vastannut, mutta toisaalta eihän kello ole vielä mitään, jos on ollut kaljalla tms.
Suututtaa. Ymmärrän että miestä varmasti stressaa, niin minuakin. Kyseessä on esikoinen ja raskaus on ollut tosi vaikea, mutta silti.
Noin, sainpas avauduttua.

Kommentit (426)

Vierailija
261/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies ole kunnossa, mutta avioliitto valitettavasti ei. Itsekäs paskiainen päätti paeta lapsen syntymää.

Vierailija
262/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot, en minäkään ole mieheni lähiomainen, eikä hän minun vaikka yhdessä ollaan oltu jo vuosia. Ei vaan ole tullut hoidettua tuota, mutta kannattaisi kyllä.

Mut milleen se hoidetaan? Onko olemassa joku yleinen lähiomaisrekisteri?

Avo- ja aviopuoliso on automaattisesti. Jos ei asu kenenkään kanssa, sitten vanhemmat tai aikuiset lapset.

Onko tuo muuttunut avopuolison osalta? Minä muistan sukulaisen kohdalla käyneen niin, ettei avopuolisolle ilmoitettu kuolemasta, eikä hän saanut sairaalasta kysymällä kuolinsyytä tietoonsa, koska avopuoliso ei virallisesti ole lähiomainen, eikä häntä ollut potilaan tietoihin merkattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset saa sairaalasta miehen tietoja? Eikö sua ole merkitty miehen lähiomaiseksi? Ihmettelen kovasti, kyllä tuossa vaiheessa olisi jo kannattanut merkitä kun lapsikin tulossa.

Miten merkitään sairaalaan lähiomaiseksi jos ei ole ennen ollut sairaalassa? Jos sinne joutuu vaikka tajuttomana ei pysty antamaan tietoja.

Mä olen ihan perus terveyskeskuskäynnillä käskenyt lisäämään mieheni sinne tietoihin. Ohis

Ok. Itse vaan en vakuutusten, lapsettomuuden ja terveenä pysymisen takia ole ikinä käynyt missään julkisen terveydenhuollon butiikissa. Ohis tämäkin.

Vierailija
264/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi muuten (surukseni tiedän tämän itse), jos jotain kamalaa sattuu, kuten vakava loukkaantuminen tai kuolema, poliisi ei ilmoita kuin yhdelle lähiomaisista. On sen yhden varassa saako muut ikinä tietää.

Vierailija
265/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu huolissaan miehestä kuin ap? Kaverit ovat etsineet. Entäs miehen vanhemmat?

Vierailija
266/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti ole niin mulkero että vain häipyy omille reissuille juuri silloin kun vauva on viittä vailla valmis syntymään...eihän? :(

Kiva yö tulossa jos mies ei anna mitään elonmerkkiä itsestään. Huomenna aamulla soitat töihin ja kysyt onko mies siellä.

Jonkun ahdistuspäissään toteutetun baari-illan vielä joiltakin uskoisin, mutta en millään halua uskoa että pahinkaan kusipää tekisi näin että on vuorokauden kadoksissa ilman että mitään riitaa edes on ollut.

Vierailija
267/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö miehen nettipankkiin katsomaan onko tänään tapahtumia?

Vierailija
268/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi muuten (surukseni tiedän tämän itse), jos jotain kamalaa sattuu, kuten vakava loukkaantuminen tai kuolema, poliisi ei ilmoita kuin yhdelle lähiomaisista. On sen yhden varassa saako muut ikinä tietää.

Tää on totta. Kun mun isä kuoli, niin mulle tultiin kertomaan ovelle, kun asuin lähimpänä ja tiedot löytyi helposti ja mun tehtäväksi jäi kertoa kaikille muille, jopa isäni äidille jne... Antoivat myös puh.numeroita minne soittaa ja tiedustella ruumiista ym. Tosin puolet poliisien jutuista meni ihan ohi, kun olin niin murtunut. Mutta lopulta kaikki selvisi ja kaikki muutkin saivat tiedon.

Vierailija
269/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vieläkään mitään tietoa miehestä?

Huomenna heti katoamisilmoitusta tekemään, jos ei ole ukko antanut itsestään kuulua. Paljon tsemppiä ap!

Vierailija
270/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kerro onko kukaan ystävä tai omainen etsimässä miestäsi?

Jos se miehesi nyt vain ilmestyis kotiin asenteella" ei kai te oo huolissanne olleet, ihan turhaan."

Niin antaisin päin korvia aika rivakasti ja ulkoruokinnalle pariksi 464viikoksi, niin oppis

ajattelemaan.

Vierailija
271/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta. Kun mun isä kuoli, niin mulle tultiin kertomaan ovelle, kun asuin lähimpänä ja tiedot löytyi helposti ja mun tehtäväksi jäi kertoa kaikille muille, jopa isäni äidille jne... Antoivat myös puh.numeroita minne soittaa ja tiedustella ruumiista ym. Tosin puolet poliisien jutuista meni ihan ohi, kun olin niin murtunut. Mutta lopulta kaikki selvisi ja kaikki muutkin saivat tiedon.

Jos ollaan hyvissä väleissä lähipiirin kanssa asiat hoituu ja tieto kulkee vaikka on kamalan raskas tehtävä sille joka tiedon ensiksi sai. Aina ei kuitenkaan ole näin, joskus ollaan riitaannuttu niin pahasti että ei olla missään tekemisissä ja voi olla salaiset puhelinnumerot.

Vierailija
272/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kerro onko kukaan ystävä tai omainen etsimässä miestäsi?

Jos se miehesi nyt vain ilmestyis kotiin asenteella" ei kai te oo huolissanne olleet, ihan turhaan."

Niin antaisin päin korvia aika rivakasti ja ulkoruokinnalle pariksi 464viikoksi, niin oppis

ajattelemaan.

Mäkin laittaisin tollasen katoamistempun jälkeen ulkoruokintaan vähintään 464 viikoksi.

Vierailija
273/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP käynyt teidän koko talon läpi? Jos teillä on iso talo, ja mies on mennyt illalla vaikka vintillä käymään ja makaa nyt siellä tajuttomana..

Vierailija
274/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi sisaruksia? Läheistä veljeä? Jos niin oletko ollut yhteydessä ?Ja tuolla aikaisemmissa

viesteissä kyselty, ovatko miehen vanhemmat tietoisia jo asiasta ?

Onko teillä  mökkiä ?

Vierailija
275/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten et ole tuon hysteerisempi? Itse olisin jo pelosta, huolesta ja raivosta suunniltani.

Vierailija
276/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sulta ap. ole ennenkin mies kadonnut, kun aloitus oli tuttuakin tutumpi.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4416101/ketju/mies_ei_ole_tullut_kotiin_…

Vierailija
277/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ollu tilanteessa missä miespuoleinenkaveri tuli baarista mun luo yöksi, oli todella pahassa kännissä. Sammahti tai nukahti, ja sain sen toistuvista yrityksistä huolimatta edes vähän hereille vasta seuraavana iltana kymmenen maissa.

Vierailija
278/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nettipankki kannattaa tarkistaa jos näet miehen tilitiedot. Minulla ja miehellä on omat tilit mutta meillä on toistemme tileille käyttöoikeus. Näen omasta nettipankista koko perheen tilit...omani, miehen ja lasten.

Vierailija
279/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies palaa terveenä ja hyvissä voimissa niin en ymmärrä miten tällaisen katoamistempun voisi unohtaa ja jatkaa normaalisti parisuhdetta

Vierailija
280/426 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt ryhdistäytyä. Mies on lähtenyt kaljalle ja jäänyt sille tielle. Kyllä se sieltä ilmaantuu. Tee vaikka pizzaa tms odottamaan nälkäistä kotiin palaajaa. Meilläkin noita reissuja välillä tulee mutta olen jo tottunut. Yleensä nautin tuolloin omasta ajasta.

Viisas nainen. Oma vaimoni on samanlainen. Osaa ottaa tilanteen haltuun ilman draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme