Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT AV LAISET ON HÄTÄTILANNNE!!

Vierailija
19.06.2016 |

Olen 2.5 vuotta pelännyt erillaisia syöpiä itselläni. Eka pelkonk oli suolistosyöpä. Pelko lähti oikeastaan siitä, kun huomasin ulosteeni olevan litteää ja ohutta olin lukenut sen olevan syövän merkki. Aloin pelkäämään ja lopulta oltiin siinä pisteessä, että mulla oli kauheita mahavaivoja ja selkäkipuja jonka luulin johtuvan veren vuodosta suolesta. Jossain kohtaa aloin tarkkailla kaikin tavoin ulosteeni koostumusta, mielestäni se oli liian litteää, liian tummaa ja lopulta aloin haistamaan raudankin siinä. Aloin pelätä myös että syöpä on levinnyt maksaan ja keuhkoihin ja aloin saada niistäkin oireita.

Sen jälkeen tämä alkoi jäämään pois ja aloin pelätä imusolmukesyöpää. Löysin kaulaltani mielestäni suurilta tuntuvia patteja. Uuseat lääkärit kokeilivat niitä ja kakki oli ok. Jossain kohtaa onnistuin löytämään itseltäni aika syvältä korvan takaa kovat muljuamattomat patit. Tästä on jo aikaa 2 v ja yhä elosssa ollaan.

Mitään ei koskaan löytynyt ja sitten pelko vaihtui sydänvikaan. Rintaani puristi jatkuvasti ja pelkäsin, että kohta on menoa. Ekg oli kuitenkin normaali.

Sitten palasi taas imusolmukesyöpä taulta kun oli välissä AKUUTIMPI pelko.

Sen jälkeen olen myös pelännyt keuhkosyöpää, vatsasyöpää sekä ihosyöpää.
Viime jouluna aloin pelätä aivokasvainta mulla oli puolivuotta päivittäistä lievää päämsärky. Nyt se on sitten taas jäänyt. Kyllähän jokapäivä jossain kohtaa joku pieni kolotus saattaa tuntua mutta ei mitään sen kummempaa.

Nyt pelkään tällähetkellä leukemiaa. Koska mulle on ruvennut tulla herkästi verenpurkaumia raapiessa ja hangatessa sekä mulla on ympäri kehoa nivelkipuja.
Myöskin syksyllä mulla oli leukosyytit lievästi alhaalla; lääkärin mukaan flunssan takia ja joulun aikaan ne olivat taas ihan normaalit!!

Kaiken päälle minua pelottaa kun olen tupakoitsija. Pitäisi kyllä lopettaa mutta tupakointihan saattaa pahentaa syöpää vielä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kerran on (oikeasti) vakava,niin tämä palsta ei nyt kyllä ole mikään nettilääkäri.

Ota yhteys hoitoarvioon lähimmästä sairaalasta, kerro nuo oireesi ja varaa sieltä aika jollekin lääkärille.

Ei täällä kukaan voi ottaa vastuuta neuvojen antamisesta noihin mitä kerroit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondria. Terapia voisi auttaa.

Vierailija
4/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sinulla olevan tauti, luulotauti.  Kai siihenkin jotain plaseboa on olemassa.

Tai sitten sinulla on maksaSYÖPÄ!

Vierailija
5/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas todellakin olet... 

henkisesti

Vierailija
6/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos oikein miettii niin mikä tässä nyt on se hätä? Pelkäätkö että kuolet pois? Mitä? Ihmisille tulee erilaista kremppaa ja sille ei mitään voi. Se on ihan varma että kaikki täältä lähtee, toiset ennemmin ja toiset myöhemmin. Ei siinä auta vaikka olisi kuinka hätä. Eli mikä nyt on siis se ongelma?

Vierailija
7/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminaalivaiheen aivosyöpä sinulla on, arvon ap.

Vierailija
8/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo hillitön itsesi tarkkailu niin voit paljon paremmin.  Hanki joku muu harrastus.

Vierailija
9/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas todellakin olet... 

henkisesti

Terapia voisi auttaa.

Vierailija
10/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hypokondria. Se on pakko-oireiden yksi muoto. Hanki terapiaa. Lääkityskin voi olla tarpeen.

Se tupakanpoltto kyllä kannattaa todella lopettaa.

Vierailija
11/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät hysteerisesti syöpää ja poltat? Ei nyt mene ihan yksiin..

Vierailija
12/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hypokondria. Se on pakko-oireiden yksi muoto. Hanki terapiaa. Lääkityskin voi olla tarpeen.

Se tupakanpoltto kyllä kannattaa todella lopettaa.

Ja ainakin tuollainen  provoilu kannattaisi lopettaa (...jos siis vain siitä onkin kysymys)

Vierailija
13/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole syöpää. Lopeta se tupakanpoltto, niin sun elimistö pystyy paremmin puolustautumaan uhkia vastaan.

Vierailija
14/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa paljon kun opettelet ohjaamaan ajatukset pois oireistoista. Kun ajatuskehän pyöriminen alkaa, keskity ohittamaan se. Mene pois siitä kehästä. Siihen on keinoja, voit keskittyä vaikka hengitykseesi tyyliin (yk-- sisäänhengitys --si--uloshengitys, kak--si--, kol--me-- jne.). Rentoudut.

Anna kehosi rauhoittua kyttäämiseltä :) Se on viisas ja tietää miten toimia, sehän hoitaa ilman sinun puuttumistasi kaikki miljoonat tärkeät toiminnot joka sekunti. Hätääntynyt mieli voi vain sotkea sen hommat.

Vierailija
15/15 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et provoa, niin kyllähän sulle pitäisi jo tuosta kertomuksesta olla itsellekin selvää että ongelmasi on psyykkinen, ei fyysinen. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, ettetkö joskus elämässäsi sairastuisi vakavasti: niin käy meille kaikille ennen kuolemme, jos emme sitten kuole onnettomuudessa. Mutta siihen voi iästäsi riippuen mennä vielä vaikka kuinka monta kymmentä vuotta. Sääli haaskata tämä ainokainen elämä pelkäämiseen. Eli mars psykiatrista apua hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä