Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että Raisa Räisäselle kävi näin :/

Vierailija
18.06.2016 |

Puolen yön jälkeen pikkuhuppelissa ollut teini-ikäinen Raisa menee pizzeriaan lämmittelemään. Pitsamiehet kuikuilevat ja alkavat heti keissin osan nro1. 1-3miestä on kiinnostunut tästä samasta tytöstä. Huomataan päihtymys ja pian saadaan selville auton tarve jne. Miehet sopivat että yksi mies lähtee taksilla ensin Multisillankatu 28? asunnolle, jossa tyttöä juotetaan lisää, kenties huumeita, tippoja, tyrmäystippoja jne.

Taksin takana vielä sovitaan että muut tulevat perässä.
Tyttö empii taksikuskille (mitenkähän mulle oikein käy?) (tässä kohtaa Raisan olisi pitänyt perääntyä, koska empiminen on aina pahasta, mutta nuoren ikänsä takia ei ymmärtänyt riskiä)
No, Raisa menettää sekoituksista niin tajunsa, että kuolee lopulta/ tai murhattiin.

Hyväksikäyttäjiä enemmän kuin 1 , jopa 2-5?
Miehet tietävät, että ruumiista päästävä mahd.pian eroon, koskapa heti alkavana sunnuntaina poliisi voi etsiä tyttöä heidän talosta, koska taksi voisi kertoa, että toi tytön ja miehen sinne.

Miehet alkavat toimia sudenaikaan. Ehkä 2-5 välillä auto ajetaan kerrostalon ihan ovien eteen ja hiljaisessa nukkuvassa talossa kukaan ei kuule eikä näe, kun miehet kantavat tytön autoon ja ajavat etsimään hautaamispaikkaa.

Luulen ja loogisesti ajateltuna miehet tuskin kauhean kauas lähtevät etsimään paikkaa, vaan epäilen heidän päätyneen 10km säteelle Multisillasta.

Luulen siis että Raisan murhasta tietää 2-5 miestä.
Jokainen sulki suunsa. Ovat varmaan nyt noin 45-60 vuotiaita. Ehkä joku poistui Suomesta, ehkä joku jo kuollut.

Tällaisia spekuja vaan tuli mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiä oli useita, heistä varmasti ainakin yksi on tehnyt itsarin. Harva pystyy elämään tuollaisen salaisuuden kanssa.

Vierailija
2/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolen yön jälkeen pikkuhuppelissa ollut teini-ikäinen Raisa menee pizzeriaan lämmittelemään. Pitsamiehet kuikuilevat ja alkavat heti keissin osan nro1. 1-3miestä on kiinnostunut tästä samasta tytöstä. Huomataan päihtymys ja pian saadaan selville auton tarve jne. Miehet sopivat että yksi mies lähtee taksilla ensin Multisillankatu 28? asunnolle, jossa tyttöä juotetaan lisää, kenties huumeita, tippoja, tyrmäystippoja jne.

Taksin takana vielä sovitaan että muut tulevat perässä.

Tyttö empii taksikuskille (mitenkähän mulle oikein käy?) (tässä kohtaa Raisan olisi pitänyt perääntyä, koska empiminen on aina pahasta, mutta nuoren ikänsä takia ei ymmärtänyt riskiä)

No, Raisa menettää sekoituksista niin tajunsa, että kuolee lopulta/ tai murhattiin.

Hyväksikäyttäjiä enemmän kuin 1 , jopa 2-5?

Miehet tietävät, että ruumiista päästävä mahd.pian eroon, koskapa heti alkavana sunnuntaina poliisi voi etsiä tyttöä heidän talosta, koska taksi voisi kertoa, että toi tytön ja miehen sinne.

Miehet alkavat toimia sudenaikaan. Ehkä 2-5 välillä auto ajetaan kerrostalon ihan ovien eteen ja hiljaisessa nukkuvassa talossa kukaan ei kuule eikä näe, kun miehet kantavat tytön autoon ja ajavat etsimään hautaamispaikkaa.

Luulen ja loogisesti ajateltuna miehet tuskin kauhean kauas lähtevät etsimään paikkaa, vaan epäilen heidän päätyneen 10km säteelle Multisillasta.

Luulen siis että Raisan murhasta tietää 2-5 miestä.

Jokainen sulki suunsa. Ovat varmaan nyt noin 45-60 vuotiaita. Ehkä joku poistui Suomesta, ehkä joku jo kuollut.

Tällaisia spekuja vaan tuli mieleen.

Itse myöskin epäilen että pitkälti noin tapahtui. Ovat voineet heittää ruumiin johonkin vesistöön, mutta olisi varmaan jo löytynyt. Haudattuna jossain kokonaisena tai sitten paloiteltuna. Karmea kohtalo. Älkää hyvät naiset ja tytöt lähtekö tuntemattomien mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on fantasiat, mitä helvetin tippoja jollain pitsamiehillä olisi ja miksi? Tyrmäystipat on täyttä legendaa, kuka ei sitä muka tiedä vielä? Miksi pizzanvääntäjä lähtisi taksilla töistä?

Vierailija
4/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on fantasiat, mitä helvetin tippoja jollain pitsamiehillä olisi ja miksi? Tyrmäystipat on täyttä legendaa, kuka ei sitä muka tiedä vielä? Miksi pizzanvääntäjä lähtisi taksilla töistä?

No tietenkään ei ole mitään varsinaisia tyrmäystippoja mutta sellaisina voidaan käyttää esim. silmätippoja, http://yle.fi/vintti/ohjelmat.yle.fi/poliisitv/raportit/tyrmaystipat_va…

Vierailija
5/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että Raisa on halunnut löytää itselleen kyydin joko kavereidensa tai poikaystävänsä luokse bileisiin. Siis sinne, missä kaikki muutkin jo olivat.

Kylmissään ja humalaisena tyttö on etsinyt lämmittelypaikkaa ja päätynyt pizzeriaan. Pizzeriassa joku avulias on ehdottanut, että voisi omalla autollaan kuskata Raisan minne tämä haluaisi, mutta se auto sijaitsee osoitteessa X, jonne pitäisi ensiksi päästä taksilla. Sitten on hypätty yhteiseen taksiin, ajettu väitetyn auton luokse ja Raisa "katoaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän