Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lacoste yhä juppimerkki?

Vierailija
18.06.2016 |

Mulla on yks kpl Lacosten tuotetta säännöllisessä käytössä ja olen tykännyt. Ainoa mikä haittaa on se merkki, pidetäänkö sitä nykyään vielä nolona? Onneksi tuossa mun käyttämässä se on aika himmeällä ja piilossa. Voisin ostaa muitakin Lacosten juttuja kyllä muuten, koska laatu tuntuisi olevan kohdallaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu maasta, jossa asut. Suomalaisena pidin sitä ihan junttimerkkinä, mutta viimeistä edellisessä kotimaassani se olikin yllättäen "hieno"!?

Vierailija
2/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jupit jäi sinne 80-luvulle, samoin kuin Lacosten brändin arvo. Keskihintaista tusinakamaa. Käytä ihmeessä jos tykkäät, mutta ei se mikään luksusmerkki ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole tarkoitus luksustella vaan saada hyvä tuote ilman noloa merkkiä.

ap

Vierailija
4/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se merkki on kyllä nolo. Vaatteet sinänsä voi olla ihan ok. Se on vähän niin kuin yritysjohtajalla pitää olla aina "rentona" vaatteena jokin Gantin paita tai neule.

Vierailija
5/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ole tarkoitus luksustella vaan saada hyvä tuote ilman noloa merkkiä.

ap

Enemmän Lacoste on hillitty ja klassinen kuin nolo imo. Jopa ne tennispaidat ja -mekot.

Vierailija
6/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se merkki on kyllä nolo. Vaatteet sinänsä voi olla ihan ok. Se on vähän niin kuin yritysjohtajalla pitää olla aina "rentona" vaatteena jokin Gantin paita tai neule.

Just samaa sarjaa Gant, Hilfiger, Marc'o Polo, RL jne kanssa. Joku tykkää joku ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän