Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehen vaikea olla laukeamatta, kun nainen on päällä?

Vierailija
18.06.2016 |

Ainakin mun käskee olla liikkumatta, pienikin liikkeeni saa miehen tulemaan.Itselleni se on ainoa asento saada orgasmi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä riippuu naisesta. Joidenkin kanssa ei oikein tahdo irrota, jos nainen on päällä.

Vierailija
2/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä pystyn olee kauemmin laukeematta tos asennossa.Ni vaimo pystyy pitempää ratsastaa ja myös hieroo klittaa samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut tekemään ihan pientä liikettä,joilla saan. Musta tuntuu, että mies laukeaa helposti sen takia, kun tuntee naisen orgasmin?

Vierailija
4/24 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoo, että mies kestää silloin paremmin kun nainen on päällä, mutta meillä mies tulee kyllä salmana. Osa naisita saa nimenomaan ainoan emätinorgasmin päällä ollessa, osa taas ei tunne mitään. Taitaa olla värkeistä kiinni? 

Vierailija
5/24 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin ja nopeammin tulen kun nainen ratsastaa, vaikuttaa varmasti sekin että voin samalla hyväillä tyttöystäväni ihania rintoja ja peppua.

Vierailija
6/24 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tuossa asennossa äärimmäisen harvoin ja silloinkin minun pitää itse hoidella työntely omaan tahtiini M34

Vierailija
7/24 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee aika helposti myös tuossa asennossa. Taitaa johtua siitä että mies saa ihailla ja hipelöidä mun isoja tissejä.

Vierailija
8/24 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vaan keinuu ja liikuu edestakas siinä päällä, niin se ei pelkästään saa mua laukeamaan. Ymmärrän toki, että naiselle tuo edestakas liike tuntuu erittäin hyvälle, joten en yritä viedä sitä heiltä pois. Jos nainen taas liikkuu miehen päällä ylös alas niin se tuntuukin huomattavasti paremmalle. Kaikista parasta on, kun nainen on kyykyssä ja pumppaa ainoastaan peniksen kärkeä sisään ja ulos. Näin pillu stimuloi peniksen herkintä kohtaa, ja silloin laukean helposti.

Ja siitä pidän myös, kun nainen on päällä, että itse määrään tahdin. Nainen voi vaikka maata miehen päällä ja mies voi lykkiä alta päin. Samalla pääsee puristelemaan naisen persettä ja hyväilemään suulla rintoja.

Vierailija
9/24 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan emätinorgasmin vain tuossa asennossa ja  liikuttelemalla itseäni edestakaisin. Klitorikseen ei saa koskea. Olen ollut kolmen miehen kanssa koko elämäni aikana (nyt ikää 40v) j a kaikki miehet ovat saaneet kanssani nopeasti päällä ollessani. Viimeisin näistä kolmesta on uusi tuttavuus ja kerroin jo alussa, että tulen nopeasti päällä ollessani.No, niin kävi miehellekin, vaikka sanoi kestävänsä niin kauan kuin haluaa (tunti ja kauemminkin). No, kyse oli muutamasta minuutista. Tiedä sitten, miksi näin. En osaa naisena vastata.

Vierailija
10/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vaan keinuu ja liikuu edestakas siinä päällä, niin se ei pelkästään saa mua laukeamaan. Ymmärrän toki, että naiselle tuo edestakas liike tuntuu erittäin hyvälle, joten en yritä viedä sitä heiltä pois. Jos nainen taas liikkuu miehen päällä ylös alas niin se tuntuukin huomattavasti paremmalle. Kaikista parasta on, kun nainen on kyykyssä ja pumppaa ainoastaan peniksen kärkeä sisään ja ulos. Näin pillu stimuloi peniksen herkintä kohtaa, ja silloin laukean helposti.

Ja siitä pidän myös, kun nainen on päällä, että itse määrään tahdin. Nainen voi vaikka maata miehen päällä ja mies voi lykkiä alta päin. Samalla pääsee puristelemaan naisen persettä ja hyväilemään suulla rintoja.

Kun nainen on päällä voi mies keskittyä kestämiseen ja nautintoon ja tietysti myös liikkua kiihottamiseen.

Nainen pääsee kiihottamaa itseään hyvin tuossa ja tuottamaan miehelle nautintoa ja yrittää saada hänelle orgasmin ja sitten pitää taukoa.

Yksi parhaista asennosta.

Vierailija
11/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mies keskittyi harhauttamaan itseään ettei tulis heti kohta. Tuo on minulle ihan huippuasento, saan useasti. Luulen että se ainaki kiihottaa myös miestä. Samoin mun tissit siinä naaman päällä.

Vierailija
12/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on saanut päällä ollessa aina parhaiten orkkuja. Kun pillu kiristyy kalun ympärille ja alkaa mankeloimaan niin eihän tuota nautintoa kestä millään laukeamatta. Mutta jos vaimo ei ole saanut on hänen monesti pitänyt kääntyä toisin päin ratsastamaan tai minun siirtyä naimaan takaa. Näin monesti jos vaimo saanut orkkunsa jo suuseksillä. Mutta useimmiten pillu jäänyt pinkeänä odottamaan seuraavaa. Silloin pillu on pieni ja kireä jo päälle tullessa. Ei tartte paljoa hieroa tyveä myöten kun tulee

Vierailija
13/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon miehestä ja siitä, miten veheet sopivat yhteen. Sos kulli sopii sisään koko matkalta tiiviisti kuin hansikas käteen niin on kyllä miehellä tosi vaikeaa pidätellä. Vähän "epätasaisempi" tuntu vähentää laukeamisherkkyyttä.

Ratsastuksesta puheen ollen, olen joskus miettinyt että missä tilanteessa penis voi murtua. No nyt tiedän. Kerran nainen ratsasti ja runttasi menemään sellaisella voimalla, että vähän hirvitti että jos kulli luiskahtaakin ulos eikä osukaan ihan suoraan koloon, vaan vähän sivuun niin se liike alaspäin on kyllä sen verran voimakas ja nopea ja rosnki. että hyvinkin voisi peniksen kudokset murtua sisältä.

Vierailija
14/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11 lisää, että juu, ollaan aika tiukasti yhteensopivat. Varmaan buustaa kummankin nautintoa. Ohuemman kalun kanssa ei oo yhtä intensiivistä.

Vierailija
15/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin. Oma kaluni on vaimolle siinä äärirajoilla pituuden ja paksuuden suhteen. Päällä ollessaan ainoa asento jossa vaimo uskaltaa juntata kalun tyveä myöten. Siitä johtuen itsellä ollut usein vaimon orkun jälkeen nuppi kipeänä. Kaluni kun ei anna kovana ollessaan yhtään periksi. Eikä vaimokaan ratsasta vaan makaa jalat suorana, junttaa itsensä tyvipään ja alkaa hitaasti pyörimään. Hieroo nuppia voimalla pillun pohjaa vasten ja koittaa tyveä vasten.

Vierailija
16/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klittaa tyveä vasten

Vierailija
17/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laukean helpoiten tyttöystävän päällä ja hänkin myös mun alla. Tykätään silti ratsastuksesta ja siitä kun ollaan ihan lähekkäin ja hän tulee suuteluetäisyydelle.

Vierailija
18/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lähekkäin ja päällekkäin, usein mies päällä mutta aina välillä minä. Kaikkein ihaninta. En ole huomannut eroa tuossa että miten mies laukeaa...

Vierailija
19/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aina laueta päältä. En tiedä onko sitten vaikeuksia pidätellä muuten, parempi orkku kun pääsee mun päälle, vai mitä se on. Tuohon on vaan jo niin tottunut että lopetus lähärissä ja jäädään ihanasti siihen vähäksi aikaa suutelemaan. 

Vierailija
20/24 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa tulen nopeasti asennossa kuin asennossa, jollen olisi vuosikausia harjoitellut sitä miten ollaan tulematta. Kun vaimo on päällä on siinä oma ekstrakivansa, mutta jos hän kääntyy päällä ollessaan niin että kasvot on minusta pois päin, ja peppu minuun päin, niin silloin kyllä tulen heti, ei voi mitään :D