Olen keskivertoa älykkäämpi ihminen. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa älykkäämpi ei vielä ole paljon mitään. Mitä muuta olet?
Introvertti. Suurin osa ihmisistä pitkästyttää minua keskinkertaisuudellaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä vietät iäisyytesi?
Ei ole niin viisasta ihmistä joka tuohon antaisi faktavastauksen. Uskonnoilla on toki mielenkiintoisia näkemyksiä ja käsitejärjestelmiä iäisyyden suhteen. Ne ovat tavallaan mielenkiintoisia ja myyttisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mensan nettitestin mukaan älykkyysosamääräsi?
Nettitestit? Kuulun mensaan ja minulla on virallinenkin tulos. Tietänet alarajan jonka olen ylittänyt, en koe tarvetta enempää korostaa älykkyyttäni joten tuo riittänee. Ap
Olin juuri tulossa kysymään, että onko älykkyysosamääräsi 101 vai reilusti yli keskiverron :D Olisit kirjoittanut mielummin, että olet selvästi keskivertoa älykkäämpi, joka kertoisi vähän paremmin.
Mutta ei kysyttävää. Olen itsekin keskivertoa reilusti älykkäämpi, ihan virallisessa testissä kävin.
On ilahduttavaa tavata toinen mensalainen AV:lla. Kiitos kommentistasi ja hyvää viikonloppua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus vai onko sitä?
Elää merkityksellinen elämä - myös tulevien sukupolvien kannalta. Geenejä kannattaa siirtää eteenpäin vain niiden joilla on siihen parhaat edellytykset. Ap
Tuo on suppea näkemys elämästä, sillä ihminen on vain yksi elävä olento muiden joukossa. Onko vain parhaat geenit omaavilla etuoikeus lisääntyä? Mihin vedät rajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Linnunrata mustan aukon sisällä?
Ei ole. Ap
NASAlla väittivät, että näin saattaa olla. Voisitko kaikessa viisaudessasi perustella niille, että miksi ei ole?
Hienoa mielenkiintoa. Tämän avaaminen vaatii laajemman esseen jonka toki kirjoitan sinulle mielelläni. Laitahan sähköpostisi niin palaan asiaan alkuviikosta. Ap
Pyysin kylläkin sinua kertomaan asian NASAlle, minkä toki älykkönä tajusitkin, mutta voit toki kirjoittaa asiasta minullekin osoitteeseen: aponlukutaidotonidiootti@vauvapalstantyperin.net
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaustesi perusteella olet keskimääräistä tyhmempi.
On ymmärrettävää ettei jokaisen käsityskyky riitä kaikkeen eikä se olisikaan tarkoituksenmukaista. Saat anteeksi. Ap
Et osannut mm. vastata tuohon alkoholi vs. imetys -kysymykseen. Älykäs olisi edes auttavasti googlannut vastauksen. Höpölöpö -vastaukset uppoavat taviksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Linnunrata mustan aukon sisällä?
Ei ole. Ap
NASAlla väittivät, että näin saattaa olla. Voisitko kaikessa viisaudessasi perustella niille, että miksi ei ole?
Hienoa mielenkiintoa. Tämän avaaminen vaatii laajemman esseen jonka toki kirjoitan sinulle mielelläni. Laitahan sähköpostisi niin palaan asiaan alkuviikosta. Ap
Pyysin kylläkin sinua kertomaan asian NASAlle, minkä toki älykkönä tajusitkin, mutta voit toki kirjoittaa asiasta minullekin osoitteeseen: aponlukutaidotonidiootti@vauvapalstantyperin.net
Tämä itse asiassa oli jo viihdyttävää. Kiitos! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ymmärrettävää ettei jokaisen käsityskyky riitä kaikkeen eikä se olisikaan tarkoituksenmukaista. Saat anteeksi. Ap
Et osannut mm. vastata tuohon alkoholi vs. imetys -kysymykseen. Älykäs olisi edes auttavasti googlannut vastauksen. Höpölöpö -vastaukset uppoavat taviksille.
En moraalisesti koe hyväksi neuvoa imettäviä äitejä nauttimaan alkoholia. Ap
Kiitos keskusteluun osallistuneille. Nyt palaan hyvän punaviinin ja klassisen musiikin pariin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täydellistä talousjärjestelmää ei pystytä kehittämään?
Täydellinen talousjärjestelmä ei ole valtaa pitävän eliitin etu. Tarvitaan epävarmuustekijöitä joita voidaan peukaloida tarpeen mukaan. Ap
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En moraalisesti koe hyväksi neuvoa imettäviä äitejä nauttimaan alkoholia. Ap
Ei ollut kyse moraalista vaan oikeasta vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus vai onko sitä?
Elää merkityksellinen elämä - myös tulevien sukupolvien kannalta. Geenejä kannattaa siirtää eteenpäin vain niiden joilla on siihen parhaat edellytykset. Ap
Hieman hataraa ajatuksenjuoksua... Voisitko vähän avata tätä vastausta, mikä on "merkityksellinen elämä" mielestäsi? Kenelle on suositeltavaa lisääntyä ja kenelle ei, perusteluineen, kiitos! :)
Missä vietät iäisyytesi?