Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua pelkään taas olevani sairas!!!!!

Vierailija
18.06.2016 |

Mulla on jatkuvasti nykyään ympäri kehoa nivelkipuja. Välillä varpaissa, välillä polvissa joskus ranteissa ja nyt kyynerpäässä.

Pelkään; että mulla on leukemia!!!! Myöskin verenpurkaumia raapiessa on ruvennut tulemaan herkästi paljon.

Mulla oli myös viime syksynä leukosyytit lievästi alhaalla mutta palasivat normaaleiksi!!

Lääkärin mukaan kyse oli flunssan aiheuttamasta tilasta.

Verikokeet otettu viimeksi jouluna ja kaikki oli kunnossa. Hemoglobiinikin oli oikein todella hyvä.

Lisäksi tupakoin ja olen kuullut kauhujuttuja että tupakka voi aiheuttaa syövän leviämiseen keuhkoihin todennäköisemmin.

Apua minua ahdistaa. Jos mulla olisi leukemia niin olisiko jo viime jouluna näkynyt verikokeissa jotain?? Olen ymmärtänyt ettei tuollaiset muutokset äkkiä tapahdu eikä siksi kokeita oteta jos ovat vasta "äskettäin" otettu.
Olen pelännyt useita muitakin syöpiä ja sairauksia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä etenkin välillä liikuttaessa kipuu tuntuu enemmän mutta kyllä se tuntuu muutenkin.

Ap

Vierailija
2/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se olisi näkynnyt jo silloin kokeissa. Toisaaltaan akuutti leukemia ei varmaankaan näy mutta se aiheuttaa niin rajuja oireita, että se vie sinut kyllä sairaalaan.

Vierailija
4/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti leukemialta kuulostaa.Tsemppiä!

Vierailija
5/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tahansa voi tuollaisia oireita aiheuttaa

Vierailija
6/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti leukemialta kuulostaa.Tsemppiä!

Liittyykö leukemiaa korkea hemoglobiini?

Ap

Vierailija
7/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä leukemia

Vierailija
8/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne leukosyytit normaaleiksi palaisi jos olisi leukemia. Eikä myöskään ole lievästi piissa viitearvoista vaan paljon.

Vierailija
9/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen psykiatria

Vierailija
10/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole psykiatri.

T. Psykiatri lakimies

11/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollut väsynyt ja voimaton, onko luukipuja? Onko ollut yöhikoilua, painon putoamista itsekseen, turvonneet imusolmukkeet, maksaongelmia, kuumetta, kylmäväristyksiä, erityisen paljon tulehduksia? Jos ei, niin luultavammin olet ihan ok :) http://www.healthline.com/health/leukemia#Symptoms4

Jos alkaa oma sairaudenluulo haittaamaan, niin mene lääkärille keskustelemaan siitä. Ei ole mitään hävettävää, sekä saat varmuuden ettei mikään ole huonosti.

Vierailija
12/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa verenpurkaumien tulo on ehkä vähentynyt .

Ap

Vierailija
13/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, hakeudu psykiatrin tms. puheille ja lopeta tupakointi. Tuo on piinaava, helvetillinen ja elämänlaadun pilaava ongelma, olen pelännyt itsekin ihan kuollakseni. Toisinaan pelkään edelleen, mutta enää pelko ei ota valtaa. Tsemppiä!

Vierailija
14/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukosyyttiarvot palautuivat normaaliksi, eivätkä oireetkaan viittaa leukemiaan, joten turha sitä on pelätä.

Tupakointi aiheuttaa varmuudella keuhkosyöpää. Eikä se ole mikään kauhujuttu vaan tieteellinen tosiasia. Lopeta siis ehdottomasti tupakointi, jos syöpää pelkäät.

Sun pitäisi sen sijaan mennä lääkäriin ja tutkituttamaan nuo niveloireet.

Vierailija
15/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakointi niin on yksi huoli vähemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä