Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virolaistaustaisen miehen kanssa seurustelu?

Vierailija
18.06.2016 |

Olen menossa tapaamaan huomenna 35-vuotiasta miestä, joka on kotoisin Virosta. Olemme jutelleet deittipalvelussa. Profiilinsa perusteella pukeutuu siististi ja huolehtii terveydestään.

Onkohan odotettavissa kulttuurieroja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Olen ollut nyt 2v naimisissa virolaisen kanssa, ja ymmärrät kai itsekin ettei meidän kulttuurit oikeasti eroa. Mitä kulttuurieroja kuvittelet ilmaantuvan?

Vierailija
2/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kulttuuri eroja? Molemmat kansat on ugreja jostain uralin vuorten takaa aka mongooleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Virossa jotain erilaisia tapoja on? Esim. parisuhteessa ja perhe-elämässä naisen ja miehen asemat? Vai ovatko naisen ja miehen "roolit" virolaisen kasvatuksen saaneilla samanlaisia kuin Suomessakin? Tietenkään ei saa liikaa yleistää.

Vierailija
4/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa virolaisen naisen kanssa, ja jos kulttuurieroja on, minä en ole niitä huomannut. Samanlaisia ollaan niin hyvässä kuin pahassa. Jotkut suomalaiset, joiden kanssa olen aiemmin styylannut, ovat olleet huomattavasti nyxää eksoottisempia tapauksia. M38

Vierailija
5/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen roolit on Virossa ihan samanlaiset kuin Suomessakin. Yksi neukkulan harvoista hyvistä Viroon tarttuneista piierteistä oli se, että siellä pyrittiin sukupuolten tasa-arvoon. 4

Vierailija
6/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kulttuuri eroja? Molemmat kansat on ugreja jostain uralin vuorten takaa aka mongooleja.

joo totta, myös juutalaiset ja arabit on molemmat seemiläisiä, joten hyvinhän ne sopii yhteen. Sama kulttuuri.

Vierailija
7/7 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toredat trehvamist!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi