Muutan kerrostaloon, mistä saan vastike laskun?
Minne se lähetetään, kun ei ole osoite vaihtunut vielä? Ja tietääkö kuka ja mikä sen lähettää että minä olen sen maksaja?
Kommentit (14)
Sen jälkeen ku on soittanu että muuttaa isännöitsijätoimistoon niin ne toimittaa laskun vai? -ap
Siis ostitko sen asunnon vai muutat vuokralle?
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen ku on soittanu että muuttaa isännöitsijätoimistoon niin ne toimittaa laskun vai? -ap
Sen jälkeen kun joku (välittäjä tai ostaja)on toimittanut kauppakirjakopion, osakekirjakopion ja varainsiirtoveron maksukuitin/verottajan leimalla varustetun varainsiirtoverolaskelman ja muut mahdolliset liitteet (valtakirjat, perukirjakopion, jos myyjä kuolinpesä jne). Se lähetetään kauppakirjan osoitteeseen, ellet ole ilmoittanut jo muuttaneesi/olevasi muuttamassa ostamaasi asuntoon.
Muutatko vuokralle vai ostitko asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Muutatko vuokralle vai ostitko asunnon?
Vuokralla ei makseta vastiketta vaan vuokraa.
Älä pelkää, lasku kyllä tulee postiluukusta nimelläsi. Isännöintitoimisto saa tiedon uusista asukkaista ja viimeistään siinä vaiheessa, kun pyydät heitä vaihtamaan oveen nimesi.
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää, lasku kyllä tulee postiluukusta nimelläsi. Isännöintitoimisto saa tiedon uusista asukkaista ja viimeistään siinä vaiheessa, kun pyydät heitä vaihtamaan oveen nimesi.
Jee kiitos.
Ei tarvitse ilmoittaa erikseen, jos olet isännöitsijätoimistoon muuttamassa.
Eiköhän se vastoke tule omistajalle vaikka ei asuntoon edes muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voiko isännöitsijätoimistoon muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko isännöitsijätoimistoon muuttaa?
Näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo varmaan kauheen kotoisaa asua toimistossa :( Mikset ap muuttanut ihan omaan kerrostaloasuntoon, miksi sinne isännöintitoimistoon halusit?
Soitat isännöitsijäntoimistoon ja ilmoitat osoitteesi.
Ei tullut mieleen?
Onkl teillä välittäjä? Sen lisäksi, että hän toimittaa kauppakirjakopion, on hyvä itse soittaa isännöitsijäntoimistoon.