Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämä on kuin monivalintaa jossa väärästä vastauksesta ei anneta miinuspisteitä

Vierailija
18.06.2016 |

Naisella taas monivalintaa jossa väärästä vastauksesta rokotetaan.

Miehen kannattaa tehdä siis oikeastaan melkeinpä mitä vaan, lain yms. rajoissa, niin taso nousee, tai ei ainakaan laske. Naisen taas kannattaa pidättäytyä tekemisestä, jos ei ole varma mitä tekee.

Menikö pahasti metsään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen tekemisiä aina ihaillaan ja perustellaan, koska on niin söpöä kun meidän Mirjaana tekee sitä ja tätä aaw. Miehestä taas ajatellaan että "mikähän helvetin hulttio tuokin on...eipä ollut kovin miehekästä hmph".

Vierailija
2/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni metsään. Naisen elämä on sitä monivalintaa. Naiset vaan odottelevat että miehet tulevat heidät hurmaamaan ja sitten valitsevat lukemattomista miehistä parhaan. Miehet tekevät kaikkensa että saisivat edes jonkun naisen ja toivovat että heidät valittaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni metsään. Naisen elämä on sitä monivalintaa. Naiset vaan odottelevat että miehet tulevat heidät hurmaamaan ja sitten valitsevat lukemattomista miehistä parhaan. Miehet tekevät kaikkensa että saisivat edes jonkun naisen ja toivovat että heidät valittaisiin.

Mutta valitsemalla väärin nainen sulkee monia ovia itseltään.

Vierailija
4/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, rokotetaanko.

Ja tietysti piireistä missä liikkuu.

Mä olen tehnyt nuoresta iästä huolimattani paljon ja sellaisia asioita, joita suurinosa ihmisistä ei tee koko elämänsä aikana.

Tulos: monet naiset sekä miehet fanittavat, mua pidetään mielenkiintoisena ja jännänä ihmisenä ja jos jokin on mennyt pieleen eli olen sössinyt asioita, saan miehiltä lähinnä empatiaa ja yrittävät "parantaa" sekä pelastaa minut.

Joskus jos joku mies kohtelee mua huonosti, on muut miehet heti tuomitsemassa sen miehen ja puolustamassa mua (joitain naisia joissain piireissä pidetään ilmeisesti tyhminä tuollaisessa tilanteessa).

Näin oli jo lapsena. Muistan joskus koulussa kun vittuilin yhdelle äkkipikaiselle pojalle joka sitten suuttui ja yritti kiusata mua. Tulos: muut luokan pojat hakkasivat sen yksissätuumin.

Omalta isältä saan tietysti myös aina extralellintää jos olen sössinyt jotain ja surullinen sen johdosta.

Vierailija
5/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää se, miten fiksut, hyvin koulutetut ihmiset elävät yllämainitun esimerkin mukaisesti vain toisten eli mahdollisten pariutumiskumppaneiden määrittelemillä ehdoilla ja määrittelevät itsensä vain ja ainoastaan muiden ihmisten kautta. Ei ole koskaan tullut edes mieleen ja siitä huolimatta elän onnellisessa parisuhteessa jo toistakymmentä vuotta ja lapsiakin siunaantunut neljä.

Vierailija
6/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta valitsemalla väärin nainen sulkee monia ovia itseltään.

Miestähän sitä vasta rokotetaankin. Naiselle pitää maksaa kaikkea, tarjota treffeillä ja jos naimisiin erehtyy, niin nainen aina valitsee sen rikkaamman miehen ja vie puolet omaisuudesta. Lapselle elatusmaksuja jne jne.  Suurin osa avioliitoista päätyy eroon, kun nainen haluaa erota. Ei se mies siinä voita mitään, menee elämä hukkaan ja sitten nainen jättää.

Vierailija
7/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa ainakin jossain määrin. Miehen ei tarvitse valita uran ja perheen väliltä. Molemmat voi saada, ja ollakseen ihailtu perheenisä ei tarvitse tehdä paljoakaan. Äiteihin kohdistuvat vaatimukset ovat aivan toisesta maailmasta. Mies voi myös viivytellä lasten hankinnan kanssa aivan toisella tavalla kuin nainen, tai tehdä "kaksi erää" lapsia parinkymmenen vuoden ikäeroilla.

Myös työelämässä pätee ainakin vähän. Naisilta johtoasemiin päätyminen edellyttää opiskeluvaiheesta asti tiukkoja suunnitelmia ja kunnianhimoisuutta, miehillä kyse on ehkä enemmän ajautumisesta. 

Vierailija
8/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmetyttää se, miten fiksut, hyvin koulutetut ihmiset elävät yllämainitun esimerkin mukaisesti vain toisten eli mahdollisten pariutumiskumppaneiden määrittelemillä ehdoilla ja määrittelevät itsensä vain ja ainoastaan muiden ihmisten kautta. Ei ole koskaan tullut edes mieleen ja siitä huolimatta elän onnellisessa parisuhteessa jo toistakymmentä vuotta ja lapsiakin siunaantunut neljä.

Eihän se sitä tarkoita, että määrittelisi itsensä muiden kautta jos tällaiseen ketjuun vastaamisen ajan miettii asiaa mahdollisimman objektiivisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi