Miksi täällä kuvitellaan, että nainen on aina altavastaaja?
Tarkoitan siis parisuhde-/seksikeskusteluita.
Täältä saa lukea, kuinka naiset haluavat aina sitä mitä eivät voi saada ja pyörivät kullikarusellissa sydäntään särkien samalla, kun miehet haluavat vain seksiä ja pitävät ihastuneista naisista koostuvia seksihaaremeita.
Täällä näkee juttua myös siitä, kuinka nainen alistuu AINA seksissä ja mies tekee mitä haluaa.
Elättekö oikeasti tuollaisessa maailmassa vai trollaatteko vain?
Mun on todella vaikea kuvitella tuollaista elämää, koska ihailijoita on aina riittänyt enkä ole koskaan joutunut altavastaajaksi miesten kanssa.
Olen esimerkiksi saanut reilusti useammalta mieheltä suuseksiä kuin itse olen antanut tai edes harrastanut yhdyntää.
En ole myöskään tehnyt edes teininä mitään seksuaalisesti epämiellyttävää, sillä yksikään mies ei ole ikinä yrittänyt pakottaa mua mihinkään, työntänyt päätäni alaspäin tmv. mitä välillä muilta naisilta kuulee.
Seksissä mä olen aina tehnyt ehdotukset uusiin tai kinkympiin juttuihin, miehet eivät ole edes vihjailleet.
Seksialoitteetkin olen yleensä tehnyt itse, harva mies uskaltaa tehdä aloitetta.
Mua on kosittu useamman kerran (yksi jopa lupasi ison summan rahaa jos suostuisin naimisiin kanssaan, oli venäläinen liikemies) ja perääni itkee useampi mies.
Olen toki itsekin särkenyt sydämeni (kerran), mutta en minä ole ikinä ollut alistettu altavastaaja ja kohtelu on tosiaan ollut tuollaista kuin kuvailin.
Ja ne miehet eivät ole olleet edes mitään epätoivoisia/rumia/nössöjä/peräkammarinpoikia jotka eivät saisi ketään muuta.
Puuttuuko joiltain naisilta sitten terve itseluottamus ja itsekunnioitus mitä minulla on riittämiin, vai mistä tällaiset erot johtuvat?
Täällä palstalla esiintyvät "totuudet" ja kohtalot ovat karuja, surullista jos ne ovat useidenkin kohtalo.
Kommentit (11)
Usko tai älä, mutta ihan kaikki eivät ole syntyneet niin onnellisten tähtien alla, että miehet lakoaisivat uskomattoman kauneutemme edessä.
Voisitko sä, Hannu Hanhi, edes yrittää ymmärtää meitä?
Voi olla kysymys siitäkin, että noita asioita koskevaan ketjuun hakeutuu nimenomaan niitä ihmisiä, joilla on kokemuksia kerrottavanaan. Suomen suurin yleinen keskustelupalsta voi houkutella satojakin ihmisiä kertomaan, mutta silti miljoona muuta ei osallistu ollenkaan.
Aloitapa sinä semmoinen ketju, jossa keskustelevat ne, jotka eivät ole joutuneet altavastaajiksi. Minä voin liittyä joukkoon muitta mutkitta. Onhan tähän ikään mennessä kaikenlaista pientä yritetty sängyssä ja sängyn ulkopuolella, mutta vain sen yhden kerran, eikä niistäkään tapauksista ole valittamiseksi asti.
Osasyy on varmasti tuo, ettei niihin keskusteluihin eksy juuri muita kuin niitä joilla huonoja kokemuksia on.
Uskon, että osasyy on myös itsevarmuus ja kunnioitus, eihän huonoon kohteluun ole pakko suostua?
Miksi jotkut suostuvat?
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että osasyy on myös itsevarmuus ja kunnioitus, eihän huonoon kohteluun ole pakko suostua?
Miksi jotkut suostuvat?
Ensimmäistä kertaa huonoa kohtelua ei voi estää. Vaikka sanoisi heti miehelle "ei" mies voi jatkaa toimintaansa ja ainoa mitä naisena voi tehdä on lähteä tilanteesta pois kokonaan.
Minulle aloitus on taas täyttä utopiaa, sillä kokemukseni miehistä ovat pääosin negatiivisia ja joutunut jostain syystä juurikin siksi altavastaajaksi/vetänyt puoleeni tietyntyyppisiä miehiä.
No eikö se ole ihan luonnollista nettikeskustelukulttuuria, että tuodaan enemmän esiin niitä epäkohtia?
Aloituksesta muutenkin huokuu semmoinen laura_räty_kultalusikka -meininki. "Ai tienaako Suomessa joku alle kaks ja puol tonnia". Kyllä, joidenkin parisuhteet eivät mene aina ihan nappiin niin naisilla kuin miehilläkään.
Päällä ollessaan nainen ei ole altavastaaja vaan mies.
Joko ap:n juttu on hauska iltapäiväunelma tai sitten hän kuuluu siihen 10% huippuun jolla on varaa valita ja jota kohdellaan hyvin.
Tiedätkö, että myös ylistämällä voi alistaa?
Saada tekemään asioita, joita ei ihan oikeasti haluaisi, mutta kun olet niin ihana ja teet niin hyvin.
Vanhemmaksi tultuani olen tajunnut että oikeasti minulla, sillä ihmisellä joka minun sisälläni on, ei ole mitään väliä yhdellekään niistä miehistä, jotka ovat minua ylistäneet, lukuunottamatta isääni ja poikaani.
Pettynein olen niihin, joita olen pitänyt aidosti ystävinä, niihin, jotka ovat tukeneet kun on ollut vaikeaa, sitten kun sanon ei, en ole kiinnostunut menemään kanssasi sänkyyn, loppuu vuosikymmenten "ystävyys".
Koska se älähtävä vähemmistö on yleensä se äänekkäin porukka.
Oikeasti suurimmalla osalla on varmaan sellasia kokemuksia kuin sullakin, ap. Niin mullakin. Mutta ei kivoista/ihanista/onnellisista kokemuksista synny niin värikästä keskustelua :) se on aika tylsää luettavaa itsestäkin.
Olen iloinen puolestasi, koska elämä on selkeästi kohdellut sinua hyvin. Suurin osa kanssasisaristasi ei pääse nauttimaan moisesta onnesta, vaan altavastaajan rooliin on heidän tyytyminen.