osallistuisitko nakukympille ja miksi et?
Kommentit (17)
90kg ja isoilla roikkuvilla tisseillä? Ei helvetissä.
Mammat nakukympillä. Kuulostaa kunnon kauhuelokuvalta.
Liian pieni muna ja liian huono kunto. Jatkan kaljan kittaamista sisätiloissa.
en, koska osallistujarekisteri haitannee myöhäisempää elämää.
pieni kikkeli, isot kivespussi, löysää vatsaa
Ette te halua minun juoksevan siellä.....
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea siinä on?
Hauskaahan se on ja edistää luonnollisuuden ilosanomaa.
En, koska minulla on rasitusastma ja en haluaisi myöskään, että läskimahalleni naurettaisiin. Jos olisin terve ja hyvävartaloinen, niin varmasti osallistuisin.
kipru kirjoitti:
en, koska osallistujarekisteri haitannee myöhäisempää elämää.
Miksi se haittaisi? Ja millaisissa tilanteissa?
Katsoin videon. Melkein kaikilla paikat sheivattu 🙎🏼
Ihan hauska idea, mutta siellä on enemmän yleisöä kuin osallistujia ja yleisö vielä kehtaa ottaa valokuvia ja videota.
Ei juoksijoiden tarkoitus ole kiihottaa katsojia, vaan nauttia tapahtumasta. Joskus tuli Jugoslavian nakurannalla vastaan iäkäs n. 150 cm nainen, jolla oli ihoa 2-metriselle. En ikinä ole nähnyt niin kurttuista ihmistä. En yrjönnyt enkä inhonnut, vaan totesin, että kaikilla on oikeus elää ja nauttia olostaan miellyttämättä kyylääviä tirkistelijöitä. Itse olin silloin aika solakka183 cm/68 kg rasvaton 30-vuotias mies, eikä ylemmyyden tunne tullut mieleeni. Ehkä se erottaa normaalit ihmiset niistä, jotka suhtautuvat alastomaan vartaloon tirkistellen, arvostellen, rikollisena pitäen tai muuten luonnottomasti.
En.
olisi ahdistavaa tietää että joku isäntä runkkaa alaston kuvalleni huussissa
Hauska ajatus mutta luultavasti en. Tissien heiluminen kymmenen kilometrin ajan ei houkuttele, eikä myöskään huonomassa kunnossa olevien kroppien näkeminen alasti.