Uskon löytäväni uuden miehen 40v :)
Olen eroamassa nelikymppisenä. Olen huomannut että monet ikäiseni löytävät uuden puolison ja ovat todella onnellisia! Ehkä tämän ikäisenä parisuhde on jotenkin aikuisempi eikä niin pinnallinen kuin joskus 25v. Eikä enää ole onneksi sitä perheen perustamisen painetta. Lapset on eikä enempää tarvi tulla.
Ja jos sitä miestä ei löydy voin elää yksinkin. Ei ole mitään ongelmaa. Mutta luottavaisin mielin jatkan elämää eronneena :)
Oletteko muut ikäiseni huomanneet samaa?
Kommentit (3)
Ja missähän ne paikalle ilmaantuvat 40 vuotiaat hyvät miehet ovat tämän ajan arvon sisaria odotelleet?
Itse ollut sinkkuna kohta vuoden, ikää 39. Vielä ei ole osunut kohdalle sellaista, jonka kanssa haluaisin vapaudestani luopua, pelottavan hyvin kyllä viihdyn ilman kumppania. Mutta jos se oikea tulee kohdalle niin sittenhän sitä haluaa tästä luopua. Parasta oli kyllä huomata että yksinkin pärjää ja nyt kun lapsetkin on tottuneet kahden kodin elämään niin elämä on aikas hyvin.
Oon huomannut saman että lähes kaikki eronneet nelikymppiset löytää uuden miehen ja jopa vielä hyvän miehen!