Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA NYT ON OIKEA HÄTÄTILANNE!!

Vierailija
18.06.2016 |

Minulla on ollut kauheasti stressiä viimeaikoina. Olin valmiiksi stressaantunut koska pelkään sairauksia itselläni joita ei ikinä löydy. Ja aina vaihtuu uuteen.
Nyt lisäksi on tullut suuri elämän muutos.

Olen ollut varmasti järkyttynyt ja stressaamtunut.

Nyt tajusin siis, että lähimuistini on huonontunut. Unohtelen asioita kokoajan ja mulla on epätodellinen olo.

Lisäksi olen tajunnut, että saatan muistaa todella sumeasti ja huonosti edellisen päivän asioita. Nyt eilen meni vähän paremmin ja muistan selkeämmin vielä eilisen.

Mutta eilen illalla tajusin että sitä edellinen päivä on ihan yhtä tyhjää en meinaa muistaa mitään. Mutta kun muistelen jotain pikku yksityiskohtaa niin pikkuhiljaa alkaa aukenemaan. Silti ajat tuntuvat kuin olisi ollut unta.

Minua pelottaa, että mulle on tulossa psykoosi!!!!!

Vai voiko tää olla vaa pelkkää stressiä??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vaipumassa psykoosiin niin osaisinko itse epäillä asiaa??

Ap

Vierailija
2/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla stressiä? Univelkaa? Menetyksiä tai järkytyksiä ollut hiljattain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
4/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pelkkää stressiä. Olet ollut ilmeisesti jo kauan stressaantunut. Burnout jo menossa hyvää vauhtia.

Vierailija
5/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut pitkään liian vähän, mutta nyt olen alkanut nukkua enemmän, stressiä on ollut yli 2 vuotta valmiiksi jo töiden ja sairauksien pelkojen takia sekä nyt tuli suuri elämän muutos ero.

Ap

Vierailija
6/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

city-terveys, ota kokeet

Vierailija
7/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin menemään lääkäriin, olet selvästi tosi stressattu. 

Vierailija
8/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tota ollut 6vuotta. Koko kroppa jännittynyt, puutumisia jne. Stressiä se on.

Vierailija
9/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla alkavaa masennustakin kun niin paljon stressiä ym elämässä

Vierailija
10/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni muisti niin pahasti, että töissä en muistanut heti puhelun jälkeen, kelle olin soittanut.

Olin poikki ja sairas. Kilpirauhasen vajaatoiminta todettiin, mutta tulihan niitä muitakin diagnooseja:

Ahdistuneisuushäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö ja vielä kaksisuuntainen.

Silloin jäin saikulle, kun sain "psykoottisen" kohtauksen: tajusin mukamas maailmankaikkeuden moniulotteisuuden ja merkityksen. Silloin säikähdin ja menin seuraavana päivänä psykiatrille.

Lääkitys alkoi ja hidas toipuminen. Omaan vaativaan työhöni en enää palannut koskaan.

Tuo oli elämäni tragedia häpeän tmteineen.

Hakeudu heti hoidon piiriin, ehkäise kaikin tavoin lopullinen työkyvyttömyys.

Nyt elän onnellista aikaa.

Vierailija
11/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole psykoosi. Ehkä sulla on työmuisti kuormittunut, joten "vapaita muistipaikkoja" ei ole muistaa jotain asioita, joiden muistaminen nyt ei ole niin kauhean olennaistakaan.  Koska panikoit erilaisista oireista, mikä lisää kuormitusta ja stressiä, varaa aika lääkärille, että saat rauhan mielellesi ja ehkä jotain vinkkiä stressin hallintaan.

Kiinnitä huomiota nukkumiseen. Jos on hirveä väsymys - tarve nukkua päivälläkin- tarkistuta ne kilppariarvot myös. Psykoositilan saa muuten aikaiseksi nukkumalla jatkuvasti liian vähän, joten kunnon yöunet.

Vierailija
12/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minullakin. En muista edellisestä päivästä oikein mitään. Puhumattakaan viikosta tai mitä tapahtui viime kuussa. Elämä menee kuin sumussa. En jaksa välittää. Stressaan vain kaikkea.

Vierailija
13/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkemmin, mutta jonkinlaisilta mielenterveysongelmilta kuullostaa. Kannattaa hakeutua lääkäriin ja selittää tilanne.

Vierailija
14/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B vitamiinin puute

Vierailija
15/15 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos alittaisit pitämällä ihan vain loman. Siis oikean lan, jossa et ota mitään tavoitetta, et mitään tekemistä, ei matkoja ei siivousprojekteja ei lasten urheiluleirejä ei mitään. Vain niin että nukut aina kun nukuttaa ja välissä teet sellaisia pieniä kilomeetrin tai parin hitaita kävelylenkkejä. Syöt kasvisruokaa ja kalaa. Ei alkoholia eikä muita päihteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi