Tapaus Anne-Mari Miettinen
Joko on puitu täällä? Uskomattoman upea vai tavallinen selluliittipylly?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001203125.html
Kommentit (82)
En tiedä kumpaa ihmettelen enemmän, sitä että häntä haukutaan lihavaksi vai sitä, että hän laittaa itsestään tuollaisia kuvia nettiin.
Kaunis, normaali vartalo kyllä, en ymmärrä näitä kommentteja. Ei mulla ainakaan oo varaa naureskella...
Vierailija kirjoitti:
Tossit kasvaa, kun on läski. Laihduttaa, niin on lauta.
TISSIT
Mitä hänen kasvoille on tapahtunut? Matkaoppaissa näytti ihan normaalilta pullaposkelta, mutta nyt en olut tunnistaa häntä instan kuvista. Ihme lommoposket ja irtoripset.
Mun mielestä nätti kroppa, mutta en ymmärrä noita tyrkkykuvia, tulee halpa vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpaa ihmettelen enemmän, sitä että häntä haukutaan lihavaksi vai sitä, että hän laittaa itsestään tuollaisia kuvia nettiin.
Kaunis, normaali vartalo kyllä, en ymmärrä näitä kommentteja. Ei mulla ainakaan oo varaa naureskella...
No miksi ylipainoinen sitten esittelee itseään? Vai onko joku xlmalli? Mulla on varaa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänen kasvoille on tapahtunut? Matkaoppaissa näytti ihan normaalilta pullaposkelta, mutta nyt en olut tunnistaa häntä instan kuvista. Ihme lommoposket ja irtoripset.
Meikki ja irtoripset. Ilman meikkiä näyttää ihan siltä samalta pullaposkelta kuin matkaoppaissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalin kokoinen ja näköinen, mutta tuo hanurin esittely on noloa. Oli se sitten tämä muija tai joku Sofia B. Joku on hämärtynyt näiden instapersetyrkkyjen mielessä.
Normaalin kokoinen ja näköinen, joka luulee itsestään liikoja. NOLOA.
Herkut varmaan maistuu plösölle. Kuvissa ok. Mutta varmasti selluliitti hölskyy.
Hän on nätti nainen, en tosin voi ymmärtää tätä perseheruttelua aikuiselta ihmiseltä.
Vähempikin riittäis.
Kuka tuo on? Joku joka ruoka-aikoina kotona? Ei kovin kaunis. Mistä hänet pitäisi tuntea?
M kirjoitti:
Palsta modet ja/tai mammat eivät petä ikinä,jos miehenä olen sitä mieltä,että anne mari on kiihottava ja kaunis nainen niin kommentti poistettiin,mutta haukkua ja arvostella saa rajattomasti.
Ehkä et osannut ilmaista itseäsi asiallisesti. Ei mun kehuvaa kommenttia ainakaan ole poistettu.
Mä en ymmärrä tätä hehkutusta hänen muhkeasta takapuolestaan. Yksi päivä oli vertailuja siihen johonkin Abu Dhabissa elävään missiin (?), eihän tuolla ollut mitään jakoa. Sillä mimmillä oli muhkea kroppa, hemmetin paljon tyylikkäämpi tai sitten taitava kuvienkäsittelijä.
Anne-Marin kroppa näyttää mun silmiin aika tavalliselta nuoren naisen kropalta, ei ihmeellisyydeltä.
Siis kadulla kulkee tollasia. Mikä hänessä on erilaista? Ylipaino?
Lenkkeily, kuntosali ja kiinteytys. Kasvot tavalliset.
Hänen pitäisi laihduttaa. Ei ole hyvännäköinen. Ihan tavallinen.
Kuka hän on?
Ilmoittajamamma on äkäisenä tänään. Varokaa.
Ehkä hänellä on kompensoivia ominaisuuksia.