Jaahas, viikon päästä sitä seisoskellaan miehen vanhempien juhannuskokolla
Ja sitten mennään koko perhe pieneen hataraan aittaan nukkumaan. Tuskin maltan odottaa :\
Kommentit (42)
Hitto et ärsyttää ihmiset, jotka valittaa mut asialle ei tee mitään.
Kaupunkijuhannus on hyvä vaihtoehto.
Voi kun oliskin joku paikka minne mennä jussina. Olisin tosi iloinen tosta aitasta ja appivanhemmista ja kokosta. t. Yksin jussina(juuri eronnut, ei sisaruksia, ei vanhempia)
Mä en edelleenkään mitenkään kärsi siellä! Suhtaudun lähtöön lähinnä niin, että mennään nyt sitten. Perinnejuhannus on omalla tavallaan ok, ja mulle tärkeintä on että lapsilla on kivaa. Tylsää se on mutta ei mahda mitään.
Telttaa ja asuntoautoa on ehdotettu joo. Asuntoauto on ihan yhtä ahdas kuin se aittakin. Telttaan en pistä lapsia yksin, tai jätä lapsia aittaan. Eikä nyt huvita jakautuakaan, sitä joku varmaan seuraavaksi ehdottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan kokko kiva jaitä se kesällä haittaa vaikkei aitta niin hyvin eristetty olisikaan?
Pierut kulkee paremmin ulos ja sitä rataa... 😏
Skippaan sukujuhannuksen tällä kertaa, menkat tulossa ensi viikolla loppuviikosta ja en aio mihinkään mökkiolosuhteisiin rättirumbaa mennä harjoittamaan. Kotona mukavasti omassa vessassa. Muu väki menee kylläkin. Suku kyllä ymmärtää. Ihanaa, juhannus kotona ja yksin! Mä nautin!
Vierailija kirjoitti:
Typerää tuollainen valittaminen, jos ei ole valmis tekemään mitään toisin. Telttaa ja asuntoautoa on ehdotettu, molemmat oikein hyviä ideoita! Sitten voitte ottaa vähän parempia eväitä mukaan, kunnon entrecote-pihvit ja itsetehtyä coleslawta niin ei tarvitse jotain hiillostunutta makkaraa järsiä naama norsunvitulla.
Menisin läheiseen hotelliin :p
Vierailija kirjoitti:
Kivaltahan tuo kuulostaa, missä ongelma?
ap:n asenteessa
Ootko ihan varma että teitä ihan rehellisesti totta puhuen odotetaan sinne täysihoitoon joka juhannus. Miehesi vanhemmat hankkivat ja valmistavat juhannusruoat, siivoavat ja laittavat peyipaikat, tekevät juhannuskokon. Ja joka jumalan juhannus joutuvat katsomasn sun nyroeää naamaa. Kai nekin mieluummin joskus haluaisivat ottaa rennosti ja tehdä mitä itse tykkäävät. Vaikka lähtisivät jonnekin juhannuksen viettoon ja valmiisiin pöytiin.
Mulle jäi nyt vähän auki, että haluatko sä mennä, vai et. Jos et halua, niin et mene, jos haluat, niin menet. Vai tiedätkö edes, mitä haluar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaltahan tuo kuulostaa, missä ongelma?
ap:n asenteessa
Ap laittaa lapset oman mukavuutensa edelle, mammojen mielestä ap:n asenteessa on ongelma. Juuri näin.
Viikon päästä tähän aikaan nain rakastajani kanssa hotellissa. Ensi viikko menee kuin siivillä...
No jos ei ole edes punkkeja, vain hyttysiä, niin ap on onnen tyttö.
En kyllä ite viitsi mennä möxäileen juhannuksena. :)
Sun miehen vanhemmat ajattelee, voi kamalaa taas on tulossa juhannus ja poika perheineen tulee passattavaksi, ja se miniä on koko ajan naama norsunv****la.
Jos tekisitte poikkeukssen tänä juhannuksena ja keksisitte jotain muuta menoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi nyt vähän auki, että haluatko sä mennä, vai et. Jos et halua, niin et mene, jos haluat, niin menet. Vai tiedätkö edes, mitä haluar?
Jos saisin päättää yksin, ei mentäisi. Tää on kuitenkin muulle perheelle tärkeä perinne, joten mennään sitten kaikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan varma että teitä ihan rehellisesti totta puhuen odotetaan sinne täysihoitoon joka juhannus. Miehesi vanhemmat hankkivat ja valmistavat juhannusruoat, siivoavat ja laittavat peyipaikat, tekevät juhannuskokon. Ja joka jumalan juhannus joutuvat katsomasn sun nyroeää naamaa. Kai nekin mieluummin joskus haluaisivat ottaa rennosti ja tehdä mitä itse tykkäävät. Vaikka lähtisivät jonnekin juhannuksen viettoon ja valmiisiin pöytiin.
Kyllä meitä odotetaan samoin kuin muidenkin lasten perheitä. Miehen vanhemmat hankkii suuren osan ruuista, koska he haluaa niin. Mihinkään täysihoitoon ei mennä. Enkä näytä nyrpeää naamaa.
Ap
Helppoa, heti kun pääset paikalle vedät aivan järjettömän kännin, haukut kaikki paikallaolijat ja lopuksi sammut talon emännän vaalimaan kukkapenkkiin. Muista oksentaa ainakin kuistille aamuyöstä, mieluummin tuvan ruokapöytään. Tosi hardcoret paskantaa kuistille yön pimeudessä.
Ei taatusti tarvitse mennä seuraavana vuonna.
Aah, tässä keskustelussa on jotain niin tuttua..?? No nyt hoksasin, nämähän käydään aina pari kertaa vuodessa, niin joulun kuin nöin juhannuksen aikaan. Mennäänkö anoppilaan vai omille vanhemmille, kuka tekee ruoat jne. Pitäkää nyt oma päänne joskus ja tehkää välillä OMIA juhannustraditioita, hyvät ihmiset. Aina tarvitse tanssia toisen pillin mukaan..
Voi kun olisi edes mökki, minne mennä juhannuksena... Ja aitta kuulostaa ihanalta! Täytyy vain tyytyä kaupunkijuhannukseen, mitähän telkkarista tulee?
Typerää tuollainen valittaminen, jos ei ole valmis tekemään mitään toisin. Telttaa ja asuntoautoa on ehdotettu, molemmat oikein hyviä ideoita! Sitten voitte ottaa vähän parempia eväitä mukaan, kunnon entrecote-pihvit ja itsetehtyä coleslawta niin ei tarvitse jotain hiillostunutta makkaraa järsiä naama norsunvitulla.