Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, viikon päästä sitä seisoskellaan miehen vanhempien juhannuskokolla

Vierailija
17.06.2016 |

Ja sitten mennään koko perhe pieneen hataraan aittaan nukkumaan. Tuskin maltan odottaa :\

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukka parkaa!!!!

Vierailija
2/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, harmi ettet tykkää miehesi vanhemmista ja aitassa nukkumisesta.

Mä en osaa päättää, kumpi on kivempi joulu vai juhannus. Ihanaa olla sukulaisten kanssa, syödä hyvin, katella sitä kokkoa ja nukkua vaatimattomassa mökissä. Ihan huippua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä vähän ohjelmaa, heitä vaikka kanisterillinen bensaa kokkoon.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene!

Vierailija
5/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kokko kiva jaitä se kesällä haittaa vaikkei aitta niin hyvin eristetty olisikaan?

Vierailija
6/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä? Aikuiset ihmiset? En edes ymmärrä miksi joulutkin pitää toisten nurkkiin mennä? Joo joo on oma perhe ja sukulaisten kanssa pitää vaihtaa kuulumiset..

Ikinä en ole mitään niin tyhmempää syytä kuullut.

Kyllä nyt jokainen voi tehdä just sitä mitä haluaa kun tanssia muiden mukaan .. Ja vielä aikuisena? NAURETTAVAA!

Vierailija
7/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, harmi ettet tykkää miehesi vanhemmista ja aitassa nukkumisesta.

Mä en osaa päättää, kumpi on kivempi joulu vai juhannus. Ihanaa olla sukulaisten kanssa, syödä hyvin, katella sitä kokkoa ja nukkua vaatimattomassa mökissä. Ihan huippua!

Kyllä mä miehen vanhemmista ja sisaruksista tykkään. Aitta on ahdas 5-henkiselle perheelle, kun lapset eivät enää ole ihan pieniä. Ja joskus olisi kiva tehdä juhannuksena jotain muutakin, ehkä sen aika on sitten kun lapset ovat omissa menoissaan.

Ap

Vierailija
8/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Järjestä vähän ohjelmaa, heitä vaikka kanisterillinen bensaa kokkoon.

:)

Ap

9/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi varmasti lapsille tosi kova juttu. Itse haluaisin viettää juhannusta juuri noin, mutta kun kesäpaikkaa ei oikein ole, se on nyt vähän mahdotonta.

Grillatkaa lasten kanssa vaikka vaahtokarkkeja ja makkaraa, ihanat muistot sellaisesta jää.

Ja hei. Jos sua ei oikeasti nappaa, niin pistät vaan iskän ja lapset matkaan ja jäät itse kotiin "siivoamaan", mutta oikeasti lähdetkin radalle vetämään perseet!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää mennä? Aikuiset ihmiset? En edes ymmärrä miksi joulutkin pitää toisten nurkkiin mennä? Joo joo on oma perhe ja sukulaisten kanssa pitää vaihtaa kuulumiset..

Ikinä en ole mitään niin tyhmempää syytä kuullut.

Kyllä nyt jokainen voi tehdä just sitä mitä haluaa kun tanssia muiden mukaan .. Ja vielä aikuisena? NAURETTAVAA!

Juhannusperinne on tärkeä miehelle ja varsinkin lapsille. Ja miehen vanhemmille, sisaruksille ja sisarusten perheille. Voisin mä tietysti jäädä yksin kotiin ja pistää miehen lasten kanssa matkaan, mutta ei nyt sentään...

Ap

Vierailija
11/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaltahan tuo kuulostaa, missä ongelma?

Vierailija
12/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä jää mökkijuhannus sukulaisten kanssa väliin, koska mieheni veli on alkoholisti, joka kieltäytyy hoitamasta ongelmaansa. Meillä on nyt lapsia ja muutaman vuoden menoa vierestä katselleina olemme todenneet, ettemme enää osallistu yhteisten juhlapyhien viettoon, jos hän on paikalla, eikä ole hakeutunut hoitoon. Viime vuonna oli kännissä lapsemme syntymäpäivänä, joten voitte veikata miten herttaiselta kuulostaa juhannus samassa seurassa. No, vietetään cityjuhannusta, vaikka oikeasti kaikkein mieluiten oltaisiin siellä aitassa ja kokon äärellä hyttysten ateriana. Paska tilanne, mutta olen itselleni luvannut, että minun lasteni ei tarvitse kestää aikuisten päihdeongelmia.

Vierailija
13/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aitta on ahdas, niin vois varmaan osa porukasta nukkua teltassa? Minusta tuo kuulostaa kivalta kesänvietolta! :)

Vierailija
14/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaltahan tuo kuulostaa, missä ongelma?

Kaikki on aina samanlaista. On hyttysiä. Se ahdas ja hatara aitta. Ei mitään ylipääsemättömän kamalaa, vaan aika mitäänsanomatonta. En mä siellä kärsi, ja lapsilla on kivaa, silti olisi kiva tehdä joskus jotain muutakin.

Ap

Vierailija
15/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jos lapset eivät ole ihan pieniä niin varmaan tuo teltta olisi kiva! Tosin pitää olla tässä suomen kesässä kunnon teltta, iso muovi päälle sadesuojaksi ja lämpimät makuupussit.

Voisit miehen kanssa viettää aitassa astetta romanttisemman jussin...viiniä kynttilänvalossa ja seksiä :)

Vierailija
16/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa ne ei ihan pienet lapset on 3-7-vuotiaita, vanhin juuri täyttänyt 7. En laittaisi keskenään telttaan, enkä toisaalta myöskään aittaan niin että mentäisiin miehen kanssa kaksin telttaan.

Ap

Vierailija
17/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on just niin ihanaa tai kamalaa kuin itse sen tekee!

Mikään pakko ei ole jussia viettää joka vuosi samassa paikassa. Tai samassa paikassa samalla kaavalla.

Jos mökki ei ole saaressa niin vuokratkaa viimeisen päälle asuntoauto millä hurautatte pihaan :) tai jotain muuta kivaa...taivas on rajana!

Toki pelkkä valittaminen on helpompaa...

Vierailija
18/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin katsotaan yhdessä kokkoa ja nukutaan kaikki pienessä mökissä. Mutta myös istutaan ulkona, grillataan, käydään ajelemassa pikku veneellä, pelataan mölkkyä yms. Lapset ja isovanhemmat menee aikaisemmin nukkumaan ja me vähän nuoremmat istutaan iltaa pitkälle yöhön. Kivaa yhdessä oloa. Ei haittaa pieni mökki yhtään. Ulkona saimaan rannalla on kivaa!

Vierailija
19/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, ei pysty, ei kykene...seli seli. Pakko vaan samaa rutiinia vetää vuodesta toiseen HUH!

Ota vaikka äkkilähtö etelään...

Vierailija
20/42 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäise tällä kertaa kunnolla.

Odotan naapurin aitassa juhannussalko valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi