Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia lähestytään?

Vierailija
17.06.2016 |

Tein raflassa muutamia havaintoja.

Omissa silmissäni, ja kaiken ikäisten miesten silmien suuntauksesta päätellen, hoteimmat naiset olivat parikymppiset opiskelijatytöt tanssilattialla.
Huomiota herätti myös pitkä ja näyttävä, tyylikkäästi pukeutuva kolmekymppinen nainen jota pidin 99% todennäköisyydellä menestyneen liikemiehen vaimona...mutta saattoi olla eronnut, koska en huomannut vihkisormusta.
Baarissa oli myös ikäisekseen hyvin säilynyt, tosin vahvasti meikattu, yli nelikymppinen puuma joka flirttaili kevyesti useille miehille.

Keitä lähestyttiin?

Ylivoimaisen voiton vei puuma, jota lähestyi suuri joukko miehiä. Vanhoja ja nuoria, ainoana poikkeuksena menestyneen oloiset ja hyvin pukeutuneet _melko selvin päin_ olevat miehet jotka selvästi olivat kiinnostuneempia opiskelijatytöistä ja tyylikkäästä kolmekymppisestä naisesta. Yksi heistä, pitkä ja komea mies, keskusteli jonkun aikaa naisen kanssa mutta juttu ei edennyt.
Opiskelijatyttöjä lähestyi yksi pitkä ja komea, tumma nuorimies joka sai tylysti pakit.
Jopa tavisnaiset ja pullukat voittivat _lähestyjien määrässä_ lähes missitasoiset opiskelijatytöt.

Miksi näin? Syyhän on selvä. Risk vs reward.
Sosiaalisen ja avoimen puuman kanssa on helppoa flirttailla. Ei varsinaisesti tule pakkeja. Puuma oli mukava jopa lassukoille, iloinen kun sai niin paljon huomiota miehiltä.
Tyylikäs nainen puolestaan teki heti olemuksellaan selväksi että rima on korkealla, luultavasti komean ja menestyneen exän tasolla.
Opiskelijatyttöjen luokse päästäkseen on tehtävä jo lähestyessä aikeensa selviksi, on murtauduttava tyttöjoukon keskelle ja koko baarin nähdessä tehtävä aloite. Ja tietysti pakit ovat tylyt. Epäonnistuessa saa haukut vanhemmilta naisilta "teinityttöjen" yrittämisestä tai oman ikäisiltä "vain hottiksien" yrittämisestä.

Mitä opimme:
- lähestyjien määrä ei kuvaa tasoa, se imartelee vanhempia naisia mutta ei nuoria naisia jotka todellisuudessa saisivat lähes kenet haluavat
- nuoret naiset ovat vaikeimpia lähestyä. Tyttökaverit ja meluisa yökerhoympäristö muodostavat suojamuurin jonka läpäisee vain raamikas, kuuluvaääninen, rohkea, sosiaalisesti taitava, pelimiestaitoinen alfauros

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok...

Vierailija
2/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelitko itse kenenkään kanssa siellä baarissa? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en olekaan korkeampaa tasoa -ulkoisesti. Näin saan parhaat kumppanit aina ja kun he näkevät millainen taikaolento olen alempaa tasoa olevan kuoren alla niin he eivät kadu.

Olen myös kääntynyt Jumalan tai mieluummin "Valon" puoleen ja rukoillut viimeisenä oljenkortenani kun käväisin niin pohjalla että harkitsin itsemurhaa. Kumma kyllä -salaisuus toimii n +/- 3 kk säteellä.

Vierailija
4/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa enemmän että moniko niistä naisista lähestyi miehiä?

Jos vastaus on nolla, niin enpä taida enää edes mietiskellä baariin/yökerhoon lähtemistä, jos naiset ovat niin passiivisia....

T. Mies

Vierailija
5/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla kovin paljon tekemistä?

Vierailija
6/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas siellä nurkassa kykkii joku karmiva tuijottaja joka tekee kaikkien olon epämukavaksi.

Vierailija
7/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaus on nolla, niin enpä taida enää edes mietiskellä baariin/yökerhoon lähtemistä, jos naiset ovat niin passiivisia....

T. Mies

Oletko koskaan tehnyt itse aloitetta? Känninen örinä ei ole aloite.

Vierailija
8/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun tutkiva havainnointi ei anna hirveän relevanttia kuvaa, koska tyylikkäitä kolmikymppisiä oli vain yksi ja opiskelijoita oli taas suurin osa kuten baareissa nyt yleensä onkin.

Vierailija
9/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sun tutkiva havainnointi ei anna hirveän relevanttia kuvaa, koska tyylikkäitä kolmikymppisiä oli vain yksi ja opiskelijoita oli taas suurin osa kuten baareissa nyt yleensä onkin.

Kolmekymppiset on kotona puolisoidensa kanssa.

Vierailija
10/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Naisten mukaan aloite on "miehen tehtävä", koska "se nyt vaan on aina ollut niin" ja koska miehillä on se "metsästysvietti" ja sitä paitsi aloitteen tekevää naista pidetään aina "tyrkkynä". Näitä he toistelevat toisilleen kuin urbaania legendaa koukkukätisestä surmaajasta.

Vierailija
11/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Oletko koskaan tehnyt itse aloitetta? Känninen örinä ei ole aloite.

Miehen pitää olla vähintään 8/10 ennen kuin lasketaan aloitteeksi. Kaikki muu on seksuaalista häirintää.

Vierailija
12/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mukaan aloite on "miehen tehtävä", koska "se nyt vaan on aina ollut niin" ja koska miehillä on se "metsästysvietti" ja sitä paitsi aloitteen tekevää naista pidetään aina "tyrkkynä". Näitä he toistelevat toisilleen kuin urbaania legendaa koukkukätisestä surmaajasta.[/quote]

Sitä toistellaan siksi, koska se pitää paikkaansa. Vain harvat, itsevarmat naiset pokaavat itse miehen itselleen. Tässä maailmassa pitää olla itse aktiivinen saadakseen haluamansa.

Vierailija
13/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisia kannattaa lähestyä vain selvänä kaupungilla, kirjastossa ja ruokakaupassa. Kukaan ei ole seuraamassa, että kuka iskee ketä ja paskan jätkän maine jää saamatta, kun yrittää vaan niitä, joita oikeasti haluaa. Naisilta saa myös kivemmat pakit, kun kyseessä ei ole känninen lihatiski, jossa naista yritti jo 15 parempaa ehdokasta ennen minua.

Vierailija
14/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mukaan aloite on "miehen tehtävä", koska "se nyt vaan on aina ollut niin" ja koska miehillä on se "metsästysvietti" ja sitä paitsi aloitteen tekevää naista pidetään aina "tyrkkynä". Näitä he toistelevat toisilleen kuin urbaania legendaa koukkukätisestä surmaajasta.

Sitä toistellaan siksi, koska se pitää paikkaansa. Vain harvat, itsevarmat naiset pokaavat itse miehen itselleen. Tässä maailmassa pitää olla itse aktiivinen saadakseen haluamansa.

Miten ne itsevarmat naiset pokaa  miehen, jos se on "miehen tehtävä" ja miehet ei halua aloitteellista naista? Taitaapi olla vaan, että epävarmat naiset toistelee noita juttuja tekosyynä sille ettei tarvitse laittaa itseään likoon.

Vierailija
15/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia pidit sitä tyylikästä kolmikymppistä jonkun liikemiehen (ex)vaimona? Eikö tullut mieleen, että hän olisi ihan omilla ansioillaan menestynyt sinkku? Moni tuollainen kolmikymppinen sinkkunainen ihmettelee juuri tälläkin hetkellä, miksei kukaan ole heistä kiinnostunut, vaikka ulkonäössä ole mitään vikaa ja kaiken muunkin pitäisi olla kunnossa. Olisiko heidän sitten parempi tulla baariin meikittä, villapaidassa ja farkuissa, jotta joku uskaltaisi lähestyä?

Vierailija
16/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia pidit sitä tyylikästä kolmikymppistä jonkun liikemiehen (ex)vaimona? Eikö tullut mieleen, että hän olisi ihan omilla ansioillaan menestynyt sinkku? Moni tuollainen kolmikymppinen sinkkunainen ihmettelee juuri tälläkin hetkellä, miksei kukaan ole heistä kiinnostunut, vaikka ulkonäössä ole mitään vikaa ja kaiken muunkin pitäisi olla kunnossa. Olisiko heidän sitten parempi tulla baariin meikittä, villapaidassa ja farkuissa, jotta joku uskaltaisi lähestyä?

Ihanko tosissaan joku ylpeän koppavaa ulkokuorta pitävä nainen ihmettelee miksei häntä lähestytä?

Vierailija
17/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä kiinnosta metsästää ellei ole pakko. Ei mekään enää metsästä haeta ruokaa kun kaupastakin saa.

Vierailija
18/18 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmasti saa enemmän aloitteita normaalin näköisenä. Tosin et alfoilta vaan niiltä perus pulliaisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi