Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mut nyt dumpattu :(

Vierailija
16.06.2016 |

Oli yhden työtutun kanssa kivaa viestittelyä ja puhuttiin säännöllisesti puhelimessakin. Käytiin kahvilla ja siten meillä oli treffit. Mies tuli yökylään, juotiin viiniä, syötiin ja rakastettiin.. Tämän jälkeen ei vastaa viesteihin eikä puheluihin ja on töissä vaan työasiallinen ja välttelee tauoilla.
Mitä tapahtui? Meillä oli kuitenkin mukavaa ja uskoin että fiilikset molemminpuolisen. Pitäiskö nyt vaatia selitys vai mitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi seksiä, sai haluamansa eikä se halua enempää. Turha siitä on selityksiä vaatia, kenenkään mieliala tai arvokkuus ei niistä parane.

Vierailija
2/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai jo sen mitä halusi.

Vierailija
4/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hän varmasti on selityksen velkaa.

Vierailija
5/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö,olit huono sängyssä?

Vierailija
6/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksikertaista asiaa pitäisi selitellä? Eiköhän jokainen aikuinen ymmärrä sanomattikin, että jos antaa ekoilla treffeillä niin kyse ei ole mistää sen enemmästä kuin kertapanosta. 

Vierailija
7/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastettiin?

Piti laittaa rakasteltiin.

Tapahtuman jälkeen mies vielä höpötteli pari kertaa töissä kanssani, mutta nyt sit on tuo asialinja. Vähän inhottavaa kun joutuu ajoittain miestä näkemään ja olen kyllä yrittänyt katseella vihjaista että mitä hittoa, mutten saa mitään reaktiota hänestä irti?!? Ap

Vierailija
8/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toisen ihmisen sänkyyn asti vienyt, niin ei ole liikaa kysyä miksi tunteet lopahti tai mitä mieltä jatkosta. Kysy, sillä se selviää.

Vierailija
9/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan näyttelee vaikeasti saatavaa. Pyydät sen vaan reippaasti taaas yökylään.

Vierailija
10/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tietenkään estä kysymästä, mutta en usko, että mitään kunnon selitystä ikinä saat. Mies voi sitä paitsi valehdella, joten mitä järkeä siinä selityksen vaatimisessa sitten on?

Mä ottaisin oikein kylmän välinpitämättömän asenteen miestä kohtaan. Siis ei saa antaa loukkaantumisen eikä katkeruuden näkyä, mutta muuten kohtelisin kuin ketä tahansa satunnaista työkontaktia. Tiedä vaikka mies olisi sellaista tyyppiä, joka innostuu, kun nainen on välinpitämätön. Mutta älä lankea häneen enää.

Törppömies halusi vain seksiä, ja satutat itsesi, jos jatkat hänen leikkikalunaan olemista.

Vierailija
11/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ehkä uusi nainen tai jotain, ja ei osaa nyt käyttäytyä tossa tilanteessa kuin törpösti.

Vierailija
12/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törppöä. Jos etsii vain seksiä eikä osaa handlata sen potentiaalisia seurauksia (eli normaalia kanssakäymistä jälkeenpäin) hankkisi seksikumppaninsa työpaikan ulkopuolelta. En reagoisi mieheen enää mitenkään.

Vierailija
13/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat pois porvoosta ja etsit uuden miehen.

Vierailija
14/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksikertaista asiaa pitäisi selitellä? Eiköhän jokainen aikuinen ymmärrä sanomattikin, että jos antaa ekoilla treffeillä niin kyse ei ole mistää sen enemmästä kuin kertapanosta. 

Ai? En minä ainakaan tiennyt. Mentiin vahingossa naimisiin yhden yön jutuksi tarkoitetun kanssa, kun et kertonut tuota ajoissa.

Vierailija
15/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törppöä. Jos etsii vain seksiä eikä osaa handlata sen potentiaalisia seurauksia (eli normaalia kanssakäymistä jälkeenpäin) hankkisi seksikumppaninsa työpaikan ulkopuolelta. En reagoisi mieheen enää mitenkään.

Mies oli aiemmin tosi kiva ja pidetty työyhteisössämme. Vaikea uskoa, että vaan seksiä vonkasi kun puhuttiin paljon kaikkea. Silti raivostuttaa sen käytös. Tervehtii kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut ja siinä se sitten onkin! Ei vaan pysty ymmärtää. Ap

Vierailija
16/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mielenterveysongelmainen, pysyttele kaukana tuollaisesta paskasta.

Vierailija
17/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan ettet vastannu odotuksia ja mielikuvia ja sitä on vaikea sanoo suoraan! Varmaan vaivaannuttavaa sille miehellekki.

Sori suorasta vastauksesta.

Vierailija
18/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erositte treffien päätteeksi? Oliko juttua jatkosta vai lähtikö mies salaa kotiinsa?

Olen itse kerran lähtenyt aamuyön pimeinä tunteina "salaa" enkä yhtään ihmettele ettei mies sen jälkeen enää edes tervehtinyt ;)

Vierailija
19/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo alkoi kysellä kotona liian kuumottavia kysymyksiä.

Vierailija
20/22 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erositte treffien päätteeksi? Oliko juttua jatkosta vai lähtikö mies salaa kotiinsa?

Olen itse kerran lähtenyt aamuyön pimeinä tunteina "salaa" enkä yhtään ihmettele ettei mies sen jälkeen enää edes tervehtinyt ;)

Lähti aikaisin aamulla (tiesin kyl et sil on meno) ja viel samana päivänä soitin ja vastasi ihan normisti. Sovittiin et nähdään ma töis ja soitellaan jne. Ap