Vierailija

Kannattaako luottaa vai ohittaa suoraan? Nainen on kiva, mutta tykkää käyttää rahaa vaikkei tulot ole kovin isot. Mitä mieltä, kannattaako seota häneen vai lähteä muita katselemaan?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos hän olisi velkaantunut aiemmin ja olisi nyt järkevä rahankäyttäjä, ei ongelmaa jatkossa olisi. Jos rahankäyttö on vieläkin epäsuhteessa tuloihin, niin itse jättäisin parisuhteen väliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänestä varmaan voisi opettaa ihan kelvollisen yksilön.

Opettamaan ei pysty jos itse ei halua muuttua. Sivusta näin yhtä viisikymppistä samanlaista, kaikki menee mikä tulee ja kun omat luottotiedot palaa yritetään tilata sukulaisten piikkiin. Joiltakin vaan puuttuu vastuu raha-asioissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänestä varmaan voisi opettaa ihan kelvollisen yksilön.

Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Kuka haluaa kouluttaa aikuista ihmissä parisuhteessa?

Vierailija

Riippuu sinusta. Minä en kelpuuttaisi tuolla tavalla elämäänsä elävää tissolentoa muuhun kuin satunnaisiin panoihin.

Vierailija

:(
Luottotiedoton yh, joka sössi raha-asiansa pikavipeillä.
Kyllä minulla olisi parisuhteeseen annettavaa, vaikka en mikään valopää raha-asioissa olekkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:(
Luottotiedoton yh, joka sössi raha-asiansa pikavipeillä.
Kyllä minulla olisi parisuhteeseen annettavaa, vaikka en mikään valopää raha-asioissa olekkaan.

Älä huoli. Kyllä sinullekin vielä jostain löytyy se Petri Nygårdia fanittava tribaalitatuoitu tissiposki. <3

Vierailija

Itselläni on tullut aika paljon velkaa sairauden takia. Elämähänhallinta silti kunnossa. Ostan joskus jotain ns turhaakin, jotta arjessa olisi jotain piristystä.

Vierailija

Mistä tiedät naisen veloista ja luottotiedoista jos ette vielä ole suhteessa? Kertoiko nainen heti ensimmäisillä treffeillä oma-aloitteisesti vai kysyitkö itse!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.