Hirvein lastenohjelma?
On kai tällä palstalla vielä jokunen vanhempikin, joten nyt on hyvä tilaisuus avautua. Mikä on se lastenohjelma joka saa verenpaineesi pilviin? Onhan niitä useita, mutta joku laajempi listaus olisi hyvä niin päästäisiin porukalla päästämään höyryjä ja kirjoittamaan kaikki se mitä emme lapsosillemme voi sanoa.
Aloitan helpolla: Taavi Tiikeri on niin helevetin karmean tekopirteää scheissea että sen tekijät pitäisi lähettää siperiaan.
Jatkakaa olkaa hyvä.
ps yrittäkää välttää voimatoimien hyödyntämiseen liittyviä kommentteja, ne voi johtaa ketjun melko pikaiseen katoamiseen...
Kommentit (30)
Kaapo, ärsyttää vieläkin, vaikka omat lapset jo isoja eivätkä katso lastenohjelmia enää.
Räkyttävä, valittaja, vinkuja. Se äänikin ärsyttää
Joo Kaapon ääni ja tekonauru - yyyööök. Titi-nalle ei ONNEKSI lapsia meillä kiinnosta. Anniina Balleriina ärsyttää lähinnä minua, hirveää draamaa tyhjästä - ei paranna kenenkään naiskuvaa.
Teletapit. Olen vihannut niitä lapsesta saakka ja nyt taapero tykkää katsella niitä. Kamalaa.
Kyllä mä sanoisin että Paavo Pesusieni. Väittäisin että se tuhoaa aivosoluja.
Tutti-Ritari...karmea, iljettävä, typerä.
Vierailija kirjoitti:
Kaapo, ärsyttää vieläkin, vaikka omat lapset jo isoja eivätkä katso lastenohjelmia enää.
Räkyttävä, valittaja, vinkuja. Se äänikin ärsyttää
Nelivuotiaani sanoi aivan oma-aloitteisesti, että ärsyttävä valittaja tuo Kaapo :) Eli ei ilmeisesti persoonansa ole lastenkaan makuun.
Kaapo. Lässytystä ja vinkumista. Lapseni katsoo tätä jatkuvasti tabletilta. Tälläkin hetkellä.. On yksi hänen lempiohjelmistaan. Toivoisin, että voisin torjua areenasta ne ohjelmat, joita en halua lapsen katsovan.
Titi-nallea meillä ei katota ikinä!!! Sitten tuntuu että nykyään kaikki uudemmat vähänkin pienemmille (alle 7v) tarkoitetut ohjelmat on ihan ihmeellistä tietokoneella tehtyä lässytystä ja kaikki hahmot lässyttää kun ne puhuu, ei meillä väen lapsille lässytetä vaan puhutaan ihan normaalisti. Vanhat kunnon ysäri piirretyt jotka on oikeasti piirrettyjä on just parhaita, harmi vaan että niitä ei meinaa löytää enää mistään.
Seikkailija Dora. Toistetaan fraasit viiteen kertaan! Lasten aliarvioimista. Ja se rasittava ääni!
Katti Matikainen, vai mikä se virttynyt kissankuvatus onkaan nimeltään?
Juniorilla pyöri ainakin joku aika sitten Flipper ja Lopaka, kaavamainen piirretty jossa oli takuulla Suomen surkein dubbaus.
Toinen oli Tabaluga. Jo tunnari sai myötähäpeän punan poskille: musiikki vaimeni aina kun suomalaiset lauluosuudet oli nauhoitettu siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Juniorilla pyöri ainakin joku aika sitten Flipper ja Lopaka, kaavamainen piirretty jossa oli takuulla Suomen surkein dubbaus.
Toinen oli Tabaluga. Jo tunnari sai myötähäpeän punan poskille: musiikki vaimeni aina kun suomalaiset lauluosuudet oli nauhoitettu siihen päälle.
Agapio Racing Teamin surkeudessaan legendaariset dubbaukset eivät suostu kuolemaan, Flipper ja Lopakahan on heidän kädenjälkeään.
Vinkki: jos poikasi on brony, vanhat My Little Pony -VHS:t ovat parasta lääkettä siihen.
Kaikki nykypiirretyt on ihan järkyttävää kuraa. Mun mielestä vieläki vois näkyä vaan muumeja, Alfred J. Kwak, myyrä, kaukametsän pakolaiset, pingu, ym:D olen vm. -87. Onneks lapset vielä niin pieniä etteivät katso piirrettyjä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nykypiirretyt on ihan järkyttävää kuraa.
Ikä vaikuttaa. Silloin ennen sinun syntymääsi kapitalistisia piirrettyjä tuli puoli tuntia viikossa (Pätkis torstaisin 18:45-19:15), ensimmäinen vartti Smurffeja ja toinen Disneytä. Silloin Smurffit tuntui huippuhauskalta. Nyt kun niitä katsoo aikuisen silmin, niin ovat järkyttävää kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nykypiirretyt on ihan järkyttävää kuraa.
Ikä vaikuttaa. Silloin ennen sinun syntymääsi kapitalistisia piirrettyjä tuli puoli tuntia viikossa (Pätkis torstaisin 18:45-19:15), ensimmäinen vartti Smurffeja ja toinen Disneytä. Silloin Smurffit tuntui huippuhauskalta. Nyt kun niitä katsoo aikuisen silmin, niin ovat järkyttävää kuraa.
Näin on, aika kullittaa muistot. Pikku kakkosessa tulee monia kivoja piirrettyjä, esim. Pasin ja Kielon valtakunta on sellainen, jolle itsekin nauran ääneen. Mutta aloituksen kysymykseen: mä vihaan Taavi Tiikeriä ehkä eniten.
Mimi ja kuku,ihan kauheaa,meillä lapsetkin välttelee sitä.
Bumbaluu vai mikä ikinä onkaan, aamusin neloselta..!! Voi jestas tekisi mieli nakata kahvikuppi telkun ruutuun kun kuulee sen tunnarin
Muumit on alkanut nyppiä kun se pikku myy on koko ajan kiljumassa sillä raastavalla äänellään.