Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun Lidl-tarjoilut eivät kelpaa...

Vierailija
15.06.2016 |

Miehen sisko ei pysty syömään Lidlin tuotteita meillä kyläillessä, kerromme niistä siis kysyttäessä kahvipöydässä. Saattavat olla Suomessakin valmistettuja, mutta kun ne ovat "outoja", oudosta kaupasta. Stockmannin ulkomaiset syötävät sen sijaan ovat aivan ok. Viimeksi maistui vain kahvi, ja varmaankin myös tulevina kertoina, koska aiomme jatkossakin "Litukkaa" tarjota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei pysty. Se on hänen ongelmansa, ei teidän.

Vierailija
2/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl voisi ostaa mainostilaa kuten muutkin... :)

Vierailija
4/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne vähän outoja. Ostin maanantaina suklaakakkua ja siinä luki, että saattaa sisältää äyriäisiä, kalaa, nilviäisiä, lupiineja... Namnam.

Vierailija
5/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä prosessoituja tarjottavia teillä on kahvipöydässä? Itse laitan tarjolle kahvimaitoa ja sokeria, jos niistä on etukäteen sovittu (itselleni en osta ikinä maitoa enkä käytä valkoista sokeria). Jos tarjoan kahvileipää tai makeaa syötävää kahvin kanssa niin se on kyllä sitten itse tehtyä.

Ennen kuin tämä tulkitaan brassailuksi tai veetuiluksi tms, niin pitänee kertoa, että en yleensä kutsu ystäviä kahville kotiini vaan tapaan heitä kahviloissa, lounaalla tai muuten vaan ulkona. Silloin harvoin, jos jonkun kutsun, niin leivon kyllä ihan itse tarjottavat.

Vierailija
6/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl voisi ostaa mainostilaa kuten muutkin... :)

Tekstimarkkinointi on parasta markkinointia.