G:Riitelevätkö naapurisi äänekkäästi? Inhottavin juttu minkä olet kuullut?
Kommentit (8)
meidän naapurit ovat kuulleet monta tappelua kun ikkuna on unohtunut taistelun tuoksinassa auki..:/
55-vuotiaat nainen ja mies. Joskus tappelevat kovaan ääneen... Ei siinä mitään, niin mekin joskus tehdään. Tuntuu vaan niin kurjalta kun se leppoisan oloinen mies huutaa täysiä " Turpa kiinni, mä en jaksa kuunnella tota sun jankuttamista!" Naisen puheesta ei saa selvää, mutta kimitys jatkuu. Puna nousee itselle poskille kun siinä samalla miettii, että mitähän ne kuulee...
Toivottavasti saavat tehtyä asioille jotain ennen kuin tappavat toisensa
jonka jälkeen kyseinen pariskunta terapioi toisiaan samaisella parvekkeella aamuyöhön saakka, JA se oli kiusallisen intiimiä kuultavaa, HELVETTIÄ.
siellä naapurissa tappelivat NIIN äänekkäästi että oikeesti pelotti. aamulla oli rappukäytävä veressä ja ikkuna rikki. olis pitänyt soittaa poliisit mutta olin ite niin humalassa etten tajunnut niin pitkälle
toivon että se nainen tajusi lähteä pois.
tämä oli Lahdessa.
Ukko huutaa naistaan huoraks ja ties mikskä, naikkonen siihen sitte ivaa, että " et säkään mikään kummonen pano oo, ethän sä osaa ees nussia" . Sen jälkeen tulee niitä painu vittuun -kommentteja ja sitte lentää tuolit ja pöydät lattioille (ihanaa asua niitten alakerrassa..), usein on naisen vaatteet ja muu omaisuus heitettynä parvekkeelta alas jne. Ja se nainen sitte vielä itkee sen äijän perään, kun se lähtee ovet paiskoen baariin. Ja sit ku se tulee takas, niin sama alkaa alusta.. Todella mieltä ylentävää asua pienen vauvan kaa niitten alapuolella..
Kerran myös rappukäytävässä asuvat ryssät pistelivät toisiaan muusiksi kättä pidemmällä.
ja siihen muija huusi että mä tapan sut...heh, heillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, varmaan tosi tasapainosia...ainakaan niiden pitämästä melusta päätellen ;)