Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko 200 euroa sopiva häälahjaksi?

Vierailija
14.06.2016 |

Veljeni tytär meni naimisiin pari viikkoa sitten. Hääpari pyysi rahaa lahjaksi. Laitoin häätilille 200 euroa. Oliko summa sopiva mielestänne? Olen mittinyt asiaa nyt pari viikkoa ja alkanut pelätä, ettei summa ollut tarpeeksi suuri. Oliko kitupiikkimäistä? Menimme häihin mieheni kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarpeeksi, tai itse asiassa paljon.

Vierailija
2/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso summa minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todellakin tarpeeksi. Puoletkin olisi riittänyt ihan hyvin.

Vierailija
4/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suuri?? No onneksi niinpäin. Ihan mielelläni annoin sen. Oli tosi vaikea arvioida sopivaa... -ap

Vierailija
5/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin laittaa ystäväni tilille 100 euroa häälahjarahaa. Tässä samassa voisinkin kysyä, että missä vaiheessa rahat tulee laittaa tilille? Häät on juhannuksena, onko liian aikaista laittaa? Viedäänkö häihin yleensä kortti, vaikka lahja menisi vain tilille?

Vierailija
6/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa pariskunnalta olisi mainiosti riittänyt.

Vierailija
7/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin rahan tilille reilu viikon ennen häitä. Ja lähetin kortin kotiin, johon laitoimme koko meidän perheen nimet, siis myös lasten. En ottanut häihin mukaan mitään annettavaksi hääparille.  -ap

Vierailija
8/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 euroa pariskunnalta olisi mainiosti riittänyt.

100€ riittää myös perheeltä, 50€ jo on sopiva summa.

Vierailija
9/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olemme asuneet ulkomailla jo 15 vuotta, enkä oikein tiennyt, mikä olisi ollut sopiva summa, kun Suomen hintataso on sen verran kallis. Ajattelin, ettei satanen olisi tarpeeksi. Hyvä, että summa oli riittävä, ja annoin sen mielelläni rakkaalle veljentytärelle. Ja oli aivan ihanat häät :)  -ap

Vierailija
10/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole tarpeeksi. kun varmaan muiltakin saavat.

Vierailija
11/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

500e tai 1000e mieluummin paitsi jos olet pihi kuin perkele ( nuuka raumalainen ) joka säästää jo sanoissakin lauseista puhumattakaan, tekee vuodessa paljon säästöä.

Vierailija
12/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin tolla summalla neljissä häissä.

Vierailija
13/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on av-raati päättänyt summan olevan sopiva, jopa suurehko, ja ap voi huokaista helpotuksesta. Huvittaa vaan tuo ap:n "hyvä, että summa oli riittävä"-lausahdus. Kuka sen voi hääparin puolesta sanoa? Siispä jos itsestä tuntuu, että on sopiva summa, silloin se on sopiva, eikä tarvitse jälkeenpäin miettiä. Puhumattakaan mistään av:n huutoäänestyksestä.

Vierailija
14/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsestä koko summan antaminen oli ihan hakuammuntaa, enkä saanut muilta vastaukseksi kuin että "ihan kuule miltä itsestä tuntuu, että haluaa antaa". Halusin että summa olisi jotakuinkin ollut sopivan tuntuinen. On ihan läheisestä veljentytöstä kyse, ja velikin puolisoineen läheinen. No olen nyt tyytyväinen ja kiitän kaikkia tähän kyselyyni osallistujia. Aina riittää meitä, jotka ei oikein tiedä, miten toimia. En ole ollut  12 vuoteen häissä Suomessa :) -ap

Vierailija
15/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä :D

Vierailija
16/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin riittävä. edelliset häät kun oli ostin lahjalistalta 100 e maksavan lahjan.

Vierailija
17/17 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä :D

👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä