Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei AV-mammat! Ehdottakaa mitä yksinäinen ihminen tekisi juhannuksena?

Vierailija
14.06.2016 |

Ei oo sukulaisia, kenelläkään tutulla ei ole mökkiä, pieni kaveripiiri jotka viettää juhannusta omissa oloissaan. Olen lapseton ja vapaa tekemään mitä haluan, en vaan keksi mitään. Olisko missään mitään mukavaa tapahtumaa tai muuta mukavaa paikkaa missään? Liikkumaan pääsen lähes mihin haluan, jos nyt kuitenkin pysyisi siinä max. 250-300km säteellä kotoa, asun Porissa. Ehdotuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallaa pitkin Porin katuja. Ovatkohan ne silloin yhtä autioita kuin täällä Helsingissä? Kokemus sinänsä, kun voit vaikka huutaa keskellä katua, syöttää puluja ja neuvoa eksynyttä turistia, joka ei ymmärrä missä kaikki muut ovat. Varaa reppuun sytykkeitä, makkaraa, mausteita, salaattia, uimapuku, pyyhe, riippumatto, makuupussi, hammasharja, vesipullo ja huurteista juotavaa. 

Vierailija
2/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalissa on juhannuksenakin paljon ihmisiä liikenteessä. Sinne siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä

Vierailija
4/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet johonkin juhannusfestareille ja juot pullon viinaa. Jos olet, nainen, niin seuraa löytyy varmasti. Jos olet mies, ota mukaan useampi pullo viinaa niin kavereita löytyy eikä täyte juhlia yksin. Tiedä vaikka syntyy pitkäaikaisia ystävyys tai parisuhteita.

Vierailija
5/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut seurakunnat järjestävät juhannusretkiä. Yksi vaihtoehto sekin, jos et vierasta tuota aatetta.

Vierailija
6/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoja/sarjoja/kirjoja, hyvää ruokaa, saunaa ja paljon unta! Itse oon muutaman juhannuksen viettänyt noin, kun ei kiinnostanut hilautua mihinkään alkeelliselle kesämökille puolituttujen kanssa saamaan ruokamyrkytystä ja valittamaan vesisateesta :))

Vierailija
7/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi lavatanssit?

Vierailija
8/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu Turkuun niin ryypätään ja kuunnellaan Panteraa.

Vierailija
9/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tehtailla asuntomurtoja, kun kaikki ovat poissa kaupungeista. Tämä on joka vuoden rahakkainta aikaa minulle.

Vierailija
10/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hyvästä ruoasta ja juomasta, tee se rästihomma mihin ei ole koskaan muulloin aikaa.

Vanhat valokuvat kansioon tai se keskeneräinen villapaita, motivaatiojuomaksi vaikka kuohuviinipullo.

Kutsu naapurin yksinäinen mummo itse tekemällesi mansikkakakulle.

Aina ei ole pakko olla suuressa ihmisjoukossa :)

Vierailija
11/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yyterissä mitään häppeninkiä? Kokkoa tms?

Vierailija
12/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin käydä riipimässä pari koivun oksaa kunnan metsästä, nautiskella alkoholia ja lukea jotakin.

Vierailija
13/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tehtailla asuntomurtoja, kun kaikki ovat poissa kaupungeista. Tämä on joka vuoden rahakkainta aikaa minulle.

Me ollaa kotona. Vahditaan naapurit samalla. Älä tuu meille. 

Vierailija
14/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystämään jonkun järven rannalla ja katsot ettei kukaan huku?

Vierailija
15/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaa kotona. Vahditaan naapurit samalla. Älä tuu meille. 

Ei teillä ole mitään varastettavaa muutenkaan.

Vierailija
16/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vaan valikoimaan: http://www.tunturisusi.com/juhannus/tapahtumat.html

Itse jos olisin yksin, voisin mennä jollekin sisävesiristeilylle. Tai siellä päin varmaan on merellä jotain pikkuristeilyjä. 

Vierailija
17/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viettänyt jo monta vuotta kaupunkijuhannuksia. Nautin siitä, kun on niin rauhallista. Ihan varmasti rauhallisempaa kuin oli ennen, kun vietin juhannusta mökillä. Sekoilua se oli.

Vierailija
18/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa on hienot patikointimaastot. Kunhan et mene ihan hc (hardcore) lenkille.

Vierailija
19/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vapaaehtoiseksi raumanmeren juhannukseen töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi