Hei AV-mammat! Ehdottakaa mitä yksinäinen ihminen tekisi juhannuksena?
Ei oo sukulaisia, kenelläkään tutulla ei ole mökkiä, pieni kaveripiiri jotka viettää juhannusta omissa oloissaan. Olen lapseton ja vapaa tekemään mitä haluan, en vaan keksi mitään. Olisko missään mitään mukavaa tapahtumaa tai muuta mukavaa paikkaa missään? Liikkumaan pääsen lähes mihin haluan, jos nyt kuitenkin pysyisi siinä max. 250-300km säteellä kotoa, asun Porissa. Ehdotuksia?
Kommentit (19)
Naantalissa on juhannuksenakin paljon ihmisiä liikenteessä. Sinne siis.
Meet johonkin juhannusfestareille ja juot pullon viinaa. Jos olet, nainen, niin seuraa löytyy varmasti. Jos olet mies, ota mukaan useampi pullo viinaa niin kavereita löytyy eikä täyte juhlia yksin. Tiedä vaikka syntyy pitkäaikaisia ystävyys tai parisuhteita.
Jotkut seurakunnat järjestävät juhannusretkiä. Yksi vaihtoehto sekin, jos et vierasta tuota aatetta.
Leffoja/sarjoja/kirjoja, hyvää ruokaa, saunaa ja paljon unta! Itse oon muutaman juhannuksen viettänyt noin, kun ei kiinnostanut hilautua mihinkään alkeelliselle kesämökille puolituttujen kanssa saamaan ruokamyrkytystä ja valittamaan vesisateesta :))
Tuu Turkuun niin ryypätään ja kuunnellaan Panteraa.
Hyvä tehtailla asuntomurtoja, kun kaikki ovat poissa kaupungeista. Tämä on joka vuoden rahakkainta aikaa minulle.
Nauti hyvästä ruoasta ja juomasta, tee se rästihomma mihin ei ole koskaan muulloin aikaa.
Vanhat valokuvat kansioon tai se keskeneräinen villapaita, motivaatiojuomaksi vaikka kuohuviinipullo.
Kutsu naapurin yksinäinen mummo itse tekemällesi mansikkakakulle.
Aina ei ole pakko olla suuressa ihmisjoukossa :)
Onko yyterissä mitään häppeninkiä? Kokkoa tms?
Minä ajattelin käydä riipimässä pari koivun oksaa kunnan metsästä, nautiskella alkoholia ja lukea jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tehtailla asuntomurtoja, kun kaikki ovat poissa kaupungeista. Tämä on joka vuoden rahakkainta aikaa minulle.
Me ollaa kotona. Vahditaan naapurit samalla. Älä tuu meille.
Mene päivystämään jonkun järven rannalla ja katsot ettei kukaan huku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaa kotona. Vahditaan naapurit samalla. Älä tuu meille.
Ei teillä ole mitään varastettavaa muutenkaan.
Täältä vaan valikoimaan: http://www.tunturisusi.com/juhannus/tapahtumat.html
Itse jos olisin yksin, voisin mennä jollekin sisävesiristeilylle. Tai siellä päin varmaan on merellä jotain pikkuristeilyjä.
Oon viettänyt jo monta vuotta kaupunkijuhannuksia. Nautin siitä, kun on niin rauhallista. Ihan varmasti rauhallisempaa kuin oli ennen, kun vietin juhannusta mökillä. Sekoilua se oli.
Porissa on hienot patikointimaastot. Kunhan et mene ihan hc (hardcore) lenkille.
Mene vapaaehtoiseksi raumanmeren juhannukseen töihin.
Tallaa pitkin Porin katuja. Ovatkohan ne silloin yhtä autioita kuin täällä Helsingissä? Kokemus sinänsä, kun voit vaikka huutaa keskellä katua, syöttää puluja ja neuvoa eksynyttä turistia, joka ei ymmärrä missä kaikki muut ovat. Varaa reppuun sytykkeitä, makkaraa, mausteita, salaattia, uimapuku, pyyhe, riippumatto, makuupussi, hammasharja, vesipullo ja huurteista juotavaa.