Miksei Pirkan jäätelöstä tai Euroshopperin nuudelipaketista koskaan laiteta kuvia someen?
Ovatko ne jotenkin huonompia kuin trendituotteet?
Kommentit (14)
Laittaako joku ylipäänsä someen kuvia jäätelöstä ja nuudeleista? Mikä on nyt tämän hetken jäätelö/nuudelitrendi?
No eihän kukaan voi paljastaa, että ensisijaisesti miettii vaan mitä mikäkin maksaa. Ei kukaan laita kuvaa Pirkkaoluestakaan, koska sehän olisi noloa, ettei ees sen vertaa oo rahaa että vois oluensa/jätskinsä/nuudelinsa ostaa ilman senttien räknäämistä.
Saattaa joku laittaakin. Tietysti se Pirkan pakettijäätelö siirretään ensin paketista johonkin kalliin näköiseen kulhoon ja päälle ripotellaan vaikka kukkia, että näyttää mahdollisimman hienolta.
Laitatko, ap, itse? Jos et laita, niin sittenhän voit kysyä asiaa itseltäsi. Jos taas laitat, niin silloinhan kysymyksesi lähtöolettamus ei pidä paikkaansa.
Miksi laittaisin? En laittanut viimeisestä syömästäni ravintola-annoksesta, ostamastani samppanja-pullosta tai mistään muustakaan.
Mä oon laittanut kuvia mätitahnasta.
En ole laittanut siksi, etten laita mitään ruokakuvia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaisin? En laittanut viimeisestä syömästäni ravintola-annoksesta, ostamastani samppanja-pullosta tai mistään muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä tosiaan yhdysmerkkiä käytetä.
Ne ei oo trendikkäitä. Just luin et bataattileipä on uus safkatrendi joten eili väkertämään ja kuvailee! :)
Saattaisin laittaakin, jos ostaisin kyseisiä tuotteita. Miksi ei?
En oo ikinä ostanu pirkkajätskiä tai euroshopper-nuudeleita.
Laita sinä :)