Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, voisiko joku kilokammonen vähän valaista mua?

Vierailija
13.06.2016 |

Miten ihmeessä kenenkään paino häiritsee sua? Miksi teet ilkeitä alotuksia ihmisten ulkomuodosta? Onko sulla niin huono itsetunto, että yrität alentaa lihavat ja ylentää itsesi? Itse hoikkana ihmettelen moista vihaa ja enkä ymmärrä teitä mollaajia. Hävetkää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä sairaan mielen maailmasta. Hän ei kykene erottamaan sairasta maailman- ja kehonkuvaansa todellisuudesta, kuten hänen viestinsä osoittavat. Hän on jo sairauden vietävänä, toivotaan että ymmärtää hakea apua ennen kuin romahtaa.

Vierailija
2/7 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä!!!Hävetkää kortti on AINA hyvä!!Kertoo että ihminen on tosi viisas!

Pläskit ihmiset on vaan kurjia,niiden lapset on lihavia ja yleensä ne omaa huonon itsetunnon.Lihavat eukot on niitä ilkeimpiä jotka mollaa hoikempia.Heti on tyhmä ja itsekäs ja itserakas kun on vaan hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä!!!Hävetkää kortti on AINA hyvä!!Kertoo että ihminen on tosi viisas!

Pläskit ihmiset on vaan kurjia,niiden lapset on lihavia ja yleensä ne omaa huonon itsetunnon.Lihavat eukot on niitä ilkeimpiä jotka mollaa hoikempia.Heti on tyhmä ja itsekäs ja itserakas kun on vaan hoikka.

Ton kuvaelman perusteella sä oot pläski.

Vierailija
4/7 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lukenut ton kolmen ässän teiniangsti juttuja, vaan ällöttää tää yleinen ilkeys ja lihavien haukkuminen. Saako toisten mollaamisesta jotain nautintoo? Luulis, että siitä tulee itselle paska fiilis.

Vierailija
5/7 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kenenkään paino, paitsi silloin kun se menee jompaankumpaan sairaalloiseen ääripäähän. Jokainen saa olla siinä painossa missä haluaa, kunhan on terve eikä vahingoita muita.

Vierailija
6/7 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne haukkujat nyt katos? Kertokaa nyt, mitä nautintoo saatte, kun haukutte lihavat, lyhyet, väärän väriset silmät ja ihmisten ostokset. T:Ap

Vierailija
7/7 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kenenkään paino, paitsi silloin kun se menee jompaankumpaan sairaalloiseen ääripäähän. Jokainen saa olla siinä painossa missä haluaa, kunhan on terve eikä vahingoita muita.

Eli laihat ja lihavat ei saa sairastua, ei edes silloin kun normaalipainoinen sairastuisi?