Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kilopoliisia oikein vaivaa? Joku sairaus sekin?

Vierailija
13.06.2016 |

Siis että ihminen kyttää koko elämänsä, vuosikymmenestä toiseen toisten painoa ja aina kommentoidaan muiden painoa. Jokainen läheisten lihoma kilo kommentoidaan. Pullukalle lapsenlapselle ei haluta edes puhua. Kaikki yli BMI 22 ovat lihavia, varsinkin jos ovat nuoria aikuisia. Aina se lihominen, lihavuus, paino. Tätä jatkunut noin 35 vuotta ja ehkä kauemminkin, en vain tiedä siitä. Itse olen kokenut tätä tuon verran eli koko elämäni. On kyse lähisukulaisesta, miehestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että tässä puhutaan sössöstä, mut se on vasta 19 vaikka käytös onkin 5-vuotiaan tasolla.

Vierailija
2/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyse 75-vuotiaasta. Tämä painon kommentointi ja laihuuden ihannointi jatkuu ja jatkuu, loputtomiin. Varsinkin naiset ja leveät takapuolet ovat pistävän kommentoinnin aiheina. Joksus todella järkytyn, kun näen sen "lihavan nuoren", joka painaa ehkä 60 kg. Pituutta ehkä 165. Tällaista jatkuvasti. (ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö tulevaisuudessa.

Vierailija
4/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku omaan painoon liittyvä trauma. Tai syömiseen. Onko ollut liian lihava tai liian laiha ja siitä on huomauteltu? Onko lapsena ollut pakko syödä lautanen tyhjäksi, vaikka melkein oksennus on tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme