Siimaleikkurit pitäisi kieltää lailla
Tai sitten pitäisi olla tarjolla siimaleikkuriterapiaa jossain suljetussa ja äänieristetyssä hallitilassa kaikille näille kesän aggressiivisille himosiimaleikkaajille. Miten siitä voi lähteä noin infernaalinen meteli?
Kommentit (9)
Tarkoitat varmaan polttomoottorikäyttöisiä, joissa ääni on samaa luokkaa kuin lehtipuhaltimissa. Näiden lisäksi äänen perusteella tulee kieltää vesiskoottoerit, perämoottorit, mopot, autot, moottoripyörät, lentokoneet, junat, moottorisahat, raivaussahat. Kaikki, joissa on polttomoottori. Vain hiljaiset sähkövehkeet sallittakoon!
Pitää olla pään jo tosi hajalla jos jopa se siimaleikkurin virinä saa verenpaineen nousemaan. Miten olisi parin viikon hiljaisuuden retriitti jossain ulkosaaristossa?
No en minä tiedä millä saatanalla se toimii, mutta meteli saa ensimmäisenä ajatuksena luulemaan sodan syttyneen, ennen kuin huomaa että kas, siimaleikkuulover vaan vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan polttomoottorikäyttöisiä, joissa ääni on samaa luokkaa kuin lehtipuhaltimissa. Näiden lisäksi äänen perusteella tulee kieltää vesiskoottoerit, perämoottorit, mopot, autot, moottoripyörät, lentokoneet, junat, moottorisahat, raivaussahat. Kaikki, joissa on polttomoottori. Vain hiljaiset sähkövehkeet sallittakoon!
Aika monta turhaketta kyllä listassasi onkin. Mökkiläisten vesiskootterit ja samat tyypit perämoottoriveneillä ajelemassa ovat kyllä perkeleestä. Ja turhaan mopoilla ajelijat, hyi olkoon. Ymmärrän, että päriseviä laitteita käytetään tarvittaessa, mutta monesti on olemassa äänettömiä vaihtoehtoja, joita käyttäessä saa hyötyliikuntaa... viikate, soutuvene, polkupyörä jne.
Totta puhut. Jotkut tuntuu leikkaavan sillä koko nurmikkonsa ja hommassa menee vähintään tunti. Se ääni on järjettömän ärsyttävä, kova ja junnaava! Argh!
Maailman paras laite vittumaisten naapurien häätämiseksi.
Aivan mahtavaa vetää leikkuri käyntiin kun kaupunkilainen paskapää mökkeilijä ilmestyy naapuriin kaljottelemaan!!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mä käytän viikatetta. Kätevä, kun sen osaa. Hyvää kuntoilua. Eikä aiheuta meluhaittoja muille.
Meille ostettiin tänä kesänä siimaleikkuri, koska mies ei yksinkertaisesti enää jaksa viikatoida tätä meidän valtavaa ryteikköä (mä en voi, käsivamman takia). Mutta ostettiin akkukäyttöinen. Meillä on tosi paljon lupiinia, ei sitä oikein jaksa viikatteella kunnossa pitää.
Samaa mieltä. Mä käytän viikatetta. Kätevä, kun sen osaa. Hyvää kuntoilua. Eikä aiheuta meluhaittoja muille.