Robin on vielä pieni kiltti mammanpoika
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001199464.html
Ei innosta baarit eikä kotoa pois muuttaminen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sitten varmaan muuttaa kun löytää poikaystävän itselleen. Sitä ennen on varmasti kotona mukavampaa äidin lihapatojen äärellä.
No miksei poikaystäväkin, mutta nykyinen taitaa olla muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sitten varmaan muuttaa kun löytää poikaystävän itselleen. Sitä ennen on varmasti kotona mukavampaa äidin lihapatojen äärellä.
Kulissimuija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulissimuija
Olisikin.
Harvempi nuori muutenkaan heti muuttaa kotoaan, kun maaginen 18 vuotta tulee täyteen. Useimmat taitaa muuttaa opintojen perässä.
Mahtavaa! Kuulostaa fiksulta nuorelta. Baareissa ramppaa sellainen osa väestöä, joilla ei ole muuta sisältöä elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi nuori muutenkaan heti muuttaa kotoaan, kun maaginen 18 vuotta tulee täyteen. Useimmat taitaa muuttaa opintojen perässä.
Toki useampi saattaisi muuttaa aiemmin jos olisi varaa ja vieläpä kunnon asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Kuulostaa fiksulta nuorelta. Baareissa ramppaa sellainen osa väestöä, joilla ei ole muuta sisältöä elämässään.
Robin on ravannut työnsä puolesta baareissa varmaan enemmän kuin moni nelikymppinen. En ihmettele jos ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin, kun seuraa hänen varsinaisesti tuskin tarvii hakea.
Perheensä parissa viihtyvä nuori mies. Sehän on hienoa. Eiköhän tuo tarve itsenäistyä ja päästä omaan kotiin iske jossain kohtaa kuitenkin.
Helpostihan sitä kuvittelisi,että moni nuori mies saattaisi Robinin tilanteessa ostaa huikean kämpän itselleen ja lähteä lätkimään kotoaan pikimmiten. Ja eikun hurjia viinanhuuruisia juhlia järkkäämään. Mutta hei nyt puhutaankin Robinista.
Vierailija kirjoitti:
Helpostihan sitä kuvittelisi,että moni nuori mies saattaisi Robinin tilanteessa ostaa huikean kämpän itselleen ja lähteä lätkimään kotoaan pikimmiten. Ja eikun hurjia viinanhuuruisia juhlia järkkäämään. Mutta hei nyt puhutaankin Robinista.
Voihan se tykätä juhlia vaikkei baareissa käviskään.
Robin vaikuttaa tosi mukavalta, sellaiselta, jolla on ollut onnellinen lapsuus. Oikein suloinen ja aurinkoinen ihminen. Mammanpoika on väärä sana siihen. Mammanpoika on selkärangaton pelkuri, eikä robin vaikuta yhtään sellaiselta.
Kyllähän sitä kannattaa asua kotona niin pitkään kuin pystyy ja sietää, helpompaahan se on. Se ei tee ihmistä mameroksi ollenkaan.
Olen joskus tuntenut kaihoisaa kateutta robinin valoisuudesta ja viattomasta iloisuudesta. Ja kai tunnen toisinaan vieläkin. Hänessä näkyy kaikkea sitä mihin minulla ei koskaan ollut mahdollisuus. Hyvät kotiolot, lämpöisät, kannustavat vanhemmat, iloisuus, kepeys, huolettomuus. Mä olen niin surullinen, mutta kestän sen ja kovasti yritän tehdä omien lasten olot paremmiksi. Robin on siis positiivinen malli minun elämässäni. Kiitos hänelle.
Mammanpoikia ne on suurin osa tuossa iässä. Osa vaan joutuu vähän näkemään vaivaa pimpulin eteen.
Uusavuton, pilalle hemmoteltu. Kuolee varmaan nälkään jos ei oo vanhemmat kotiorjana ruokaa laittamassa. Mistä ihmeesyä noita vajakkeja sikiää?
Oikeastikko usea uskoo Robinin olevan homo?Mun mielestä se vaikuttaa ennemmin metroseksuaalilta heterolta. Oli mikä oli niin ainakin vaikuttaa varsin tyytyväiseltä omissa nahoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Uusavuton, pilalle hemmoteltu. Kuolee varmaan nälkään jos ei oo vanhemmat kotiorjana ruokaa laittamassa. Mistä ihmeesyä noita vajakkeja sikiää?
Ja minä ihmettelen vajakkeja, jotka ei erota huumoria tekstistä,jos sitä ei ole hymiöin korostettu.
Vierailija kirjoitti:
Huumori pelaako missä?
Missä on nyt kaikki ne mammat, joiden mielestä 18v pojan pitää muuttaa yksin asumaan vaikka toiselle puolen maapalloa ja opetella tekemään ruokaa. Ainiin, tässä on kyse mammojen päiväunien kohteesta eikä mistään lätkänpelaajasta.