Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku vanhempi mies sanoi minulle kaupassa ihan pokkana, "Moi. Sä oot kaunis."

Vierailija
12.06.2016 |

Ja vielä ilman mitään pervoilua ja limaista ja oksettavaa lisäkommenttia! :) Ihan selvinpäinkin vaikutti olevan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tavalliselta. Miksi joku sanoisi jotain limaista? 

Vierailija
2/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. No kiva. Tuskin tuosta on millään tavalla mitään syytä omaa mieltään pahoittaa. Ole ennemmin onnellinen tuosta kommentista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän sanoi mitä ajatteli, ja teki sen hienotunteisesti.

Vierailija
4/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan tavalliselta. Miksi joku sanoisi jotain limaista? 

Ihan tavalliselta? No ei mulle kyllä tuon tuosta tule tuntemattomat sanomaan, että olen kaunis vaikka aika nuori ja ihan hehkeä olenkin. Ai miksi joku sanoisi jotain limaista... No kuule. Jos olet elänyt nuoren ja suht. nätin naisen elämää, niin varmaan asia on sulle tuttu... ap

Vierailija
5/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. No kiva. Tuskin tuosta on millään tavalla mitään syytä omaa mieltään pahoittaa. Ole ennemmin onnellinen tuosta kommentista. :)

No en todellakaan pahoittanut, vaan olin tosiaan positiivisesti yllättynyt ettei siltä tullut lisäksi mitään härskiä heittoa siihen kehun perään! Herrasmiehiäkin vielä löytyy. ap

Vierailija
6/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Tosin vähentynyt viime aikoina, lieneekö syynä alkava rupsahtuminen vai stressi ja sen näköinen ilme... :D

Vierailija
7/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän sanoi mitä ajatteli, ja teki sen hienotunteisesti.

No ei ollut kyllä hienotunteisesti. Ihan suoraan töksäytti mielipiteensä naisen ulkonäöstä.

Vierailija
8/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan pahoittanut, vaan olin tosiaan positiivisesti yllättynyt ettei siltä tullut lisäksi mitään härskiä heittoa siihen kehun perään! Herrasmiehiäkin vielä löytyy. ap

Sanoit kai kiitos ja annoit miehelle hymyn palkinnoksi? Yleensä suomalaiset naiset eivät tajua sitä tehdä.

Vierailija
9/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit kai kiitos ja annoit miehelle hymyn palkinnoksi? Yleensä suomalaiset naiset eivät tajua sitä tehdä.

Sanoin kiitos. En varmaankaan hymyillyt, koska olin sen verran tyrmistynyt tästä yhtäkkisestä kohteliaisuudesta. :D ap

Vierailija
10/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli ap:ta joksikuksi muuksi

Vierailija
11/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuli ap:ta joksikuksi muuksi

"Olisit käynyt Specsaversilla!"

Vierailija
12/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
13/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin olettaisi, että myös minä arvostelen hänen ulkonäkönsä ja kerron sen hänelle.

Vierailija
14/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä olet sitten nätti. Entä jos joku sanoisi sinä olet ihan helvetin Ruma noita-akka. Se ei olis Kyl kivaa. Kannattaisi heti potkaista äijää munille

Vierailija
15/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen Jo kypsään ikään ehtinyt mies ja monesti on minunkin tehnyt mieli sanoa jollekulle yleensä nuoremmalle naiselle, että hän on kaunis. Olen kuitenkin pitänyt suuni kiinni, koska en ole ollut varma siitä, miten siihen reagoidaan. En ole koskaan halunnut kehua naista, joka itse tietää liiankin hyvin olevansa kaunis, vaan sellaista arkisemman oloista, söpöä, en osaa selittää.

Vierailija
16/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut kuten Niiskuneiti: "Kauniisti sanottu ja vastaa totuutta."

Vierailija
17/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itserakas. Piti oikein tänne tulla päivittään, kun joku sano sua kauniiksi? Ukko yritti vaan pillua saada, silloin ne sanoo vaikka mitä kohteliaisuuksia! Oikeasti oot susiruma, ap! Joten lopeta se huomiohuoraus! Ja lopeta niiden tissitoppien ja perseshortsien käyttö!

Vierailija
18/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen ap.tä siitä että hänen ulkonäkönsä sai kehuja ! Kai se sitten on senarvoisesti hyvä.

Vierailija
19/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset odottamattomat kohteliaisuudet / kauniit sanat on ihan parhaita!

Minua kiusattiin koulussa ja itsetuntoni oli etenkin nuorena todella huono. Ehkäpä juuri siksi ihmisten ystävälliset kommentit lämmittävät mieltä niin paljon. Muistan edelleen miten kaupungilla aivan tuntematon ihminen jonkun jonotustilanteen päätteeksi käveli ohitseni, pysähtyi muutamaksi sekunniksi vain sanoakseen että minulla on tosi kauniit silmät. Sen sanottuaan hän jatkoi matkaansa. Ja tästä on aikaa jo yli 10 vuotta! Naisten vessassa usein joku kehuu hiuksiani. Ja aina siitä tulee yhtä hyvä mieli

Kehu ei maksa mitään, eikä vaadi antajaltaan paljoa. Minäkin olen alkanut rohkeammin kehua ihmisiä. Heidän vaatteitaan, lapsiaan, taitojaan. Ja saan itsekin hyvän mielen, kun huomaan ihmisissä miten mukavalta kehujen kuuleminen tuntuu :)

Vierailija
20/36 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kohteliaisuus :) Minullekin tapahtui jotain kivaa kun kävelin pari päivää sitten parkkipaikalla viisivuotiaan poikani kanssa käsi kädessä. Olen viimeisilläni raskaana. Takanamme käveli joku mies poikansa kanssa ja kuulin miten mies komensi poikaansa potkimasta jotain tölkkiä, mies puhui suomea mutta venäläisellä tms aksentilla. Mies ja poika kävelivät ohitsemme sillä lyllersin melko hitaasti, mies katsoi minua suu korviin asti hymyillen ja sanoi "Kaikkea hyvää teille!" :)

Tuli niin hyvä mieli ja ihmettelin että mitä :D Kiittelin kohteliaasti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi