Vierailija

Tuntuu hölmöltä, mutta eroa palkassa on puolisen euroa. Miksiköhän tämäkin ei ole porrastettu?

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

Muuta mihin muutat. Ei se sun asuinpaikasta katota, vaan siitä missä työpaikkasi sijaitsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuta mihin muutat. Ei se sun asuinpaikasta katota, vaan siitä missä työpaikkasi sijaitsee.

Ahaa, okei. Taisi olla tyhmästi aateltu. Sori siitä.

...vaikka onhan sekin hassua, että jos tekee samaa työtä samassa firmassa pari kilsaa etelämpänä nauttii melkein saturaisen kovempaa palkkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asun Keravalla PILKKU. Tuollainen kahden sanan lause näyttää idioottimaiselta.

Näyttää varmasti, jos kokee oikeinkirjoituksen tärkeäksi elämässään. Minä käytän pisteitä ja pilkkuja puheen painottamiseen tekstissä - asetan ilmaisun oikeinkirjoituksen edelle. :P Laitoin tuohon pisteen siksi, että siltä se olisi kuulostanut puhuttaessa. Pilkun jos oisin laittanu, se ois ollu yhtenäistä lausetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näyttää varmasti, jos kokee oikeinkirjoituksen tärkeäksi elämässään. Minä käytän pisteitä ja pilkkuja puheen painottamiseen tekstissä - asetan ilmaisun oikeinkirjoituksen edelle. :P Laitoin tuohon pisteen siksi, että siltä se olisi kuulostanut puhuttaessa. Pilkun jos oisin laittanu, se ois ollu yhtenäistä lausetta.

Oikeinkirjoitus ikävä kyllä ON tärkeää elämässä. Viimeisestä en tajunnut sanaakaan, mutta edelleen: Asun Keravalla, täytyykö MINUN jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitus ikävä kyllä ON tärkeää elämässä. Viimeisestä en tajunnut sanaakaan, mutta edelleen: Asun Keravalla, täytyykö MINUN jne.

Eikä ole. :D Duunissa korkeintaan.

Vierailija

Pk-seutulisää maksetaan elinkustannusten perusteella. Keravalla ei ole Helsingin hinnat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pk-seutulisää maksetaan elinkustannusten perusteella. Keravalla ei ole Helsingin hinnat.

Tuskin niissä hinnoissa on 5% eroa kun hyppäät vantaan Citymarketista Keravan Citymarkettiin?

Vierailija

Onko myös niin, että muutaman kilometrin etelämpänä asuvana voit julkisilla kulkea seutulipulla?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.