Tässä todella nättejä ranta-asuja, joissa pyöreämmätkin kehtaavat mennä rannalle
Itse ainakin tykkään. Tosi nättejä asuja, ei tee heikkookaan lähteä ihmisten ilmoille näillä varustuksilla. 😍
Kommentit (12)
Mites, onko yleisillä uimarannoilla pyöreämpääkin porukkaa Helsingissä? Itse en ole kertaakaan kehdannut mennä, vaikka ylipainoa ei ole kuin noin 5 kg, mutta tunnen itseni kauheaksi plösöksi. Varsinkin jos kaikki muut ovat treenattuja ja täydellisen kauniita. En kehdannut myöskään 10 vuotta ja kiloa sitten, uin lähinnä mökillä tai iltasella pienemmällä rannalla jossa ei ole ketään..
OPPOS kirjoitti:
Voisivatko ylipainoiset lopettaa itsensä kutsumisen "kurvikkaiksi"? Tai hyväksyä sen totuuden, etteivät liikakiloineen näytä yhtä hyvältä kuin hoikat vaikka kuinka yrittäisivät...
Mä oon normaalipainoinen ja shoppailin itseasiassa tänään Zalandon sivuilla. Tosi monta kertaa kävi niin että kun näin vaatteen joka oli kivan näköinen ja upean näköinen mallin yllä ja aloin katsoa tarkemmin niin kyseessä olikin plusmalli! Plusmallit olivat paljon upeamman näköisiä, kurvia ja muotoa kropassa niin että vaatteen istuvuus kävi kunnolla ilmi. Kävipä vielä niinkin että samaa vaatetta myytiin normi- ja plusmallistossa ja nämä kuvat olivat vierekkäin, ja todellakin plusmalli näytti vaatteessa paremmalta ison pyllynsä kanssa:) harmitti vaan kun en voinut ostaa plusmallistosta kun koot alkoi neljästäkympistä :D
En kyllä kehtaa mennä uimarannalle ikinä... liikaa läskiä vaikka muka BMI normaali (19). Kevään laihdutuskuurilla ei lähtenyt kuin 8 kiloa, haluisin pois vielä ainakin 10 :(
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kehtaa mennä uimarannalle ikinä... liikaa läskiä vaikka muka BMI normaali (19). Kevään laihdutuskuurilla ei lähtenyt kuin 8 kiloa, haluisin pois vielä ainakin 10 :(
Kai ymmärrät että ongelma ei ole kropassasi vaan pääkopassasi?
Muistakaa sitten, että kun näette tällaisen miehen rannalla, kutsutte häntä kurvikkaaksi:
http://www.majakia.com/wp-content/uploads/Funny-Fat-Man.jpg
Ja muistatte hokea lauseenpartta "Kunnon miehellä on kurveja, luurangot kuuluu museoon".
Vierailija kirjoitti:
Mites, onko yleisillä uimarannoilla pyöreämpääkin porukkaa Helsingissä? Itse en ole kertaakaan kehdannut mennä, vaikka ylipainoa ei ole kuin noin 5 kg, mutta tunnen itseni kauheaksi plösöksi. Varsinkin jos kaikki muut ovat treenattuja ja täydellisen kauniita. En kehdannut myöskään 10 vuotta ja kiloa sitten, uin lähinnä mökillä tai iltasella pienemmällä rannalla jossa ei ole ketään..
Oikein tyyppiesimerkki suomalaisen rantakulttuurin valtavasta ahdistuneisuudesta! Ihmiset joutuu tsemppaamaan että uskaltaa mennä rannalle ja sit siellä ollessaan suuri osa lakkaamatta asettelee itseään asentoihin joissa ongelmakohdat ei näy (naiset) tai jäykistelee (miehet). Esim. Kanarialla tai manner-Espanjassa näkee ihan toisenlaista, rentoa tyyliä. Reheviä paikallisia mammoja iloisina toplessissa, pikkulapset kirmaa pyllyt paljaana eikä kukaan näytä stressaavan. Myös turistin on ehkä helpompi siellä relata kun ei tule niin paljon tuttuja vastaan? Suosittelen joka tapauksessa!
Voisivatko ylipainoiset lopettaa itsensä kutsumisen "kurvikkaiksi"? Tai hyväksyä sen totuuden, etteivät liikakiloineen näytä yhtä hyvältä kuin hoikat vaikka kuinka yrittäisivät...