Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita

Vierailija
10.06.2016 |

Ylen ja Hesarin suoltamat nyyhkytarinat näistä pakolaisten kielteisistä turvapaikkapäätöksistä ja perheenyhdistämisestä? Nyt on lähes päivittäin joku juttu miten joku ei oo saanutkaan paikkaa suomesta. Mua ei hirveesti säälitä, lähinnä tympäsee vain aivopesu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua ärsytä ollenkaan.

Vierailija
2/15 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat säännöt kaikille - ei poikkeuksia. Lapsen teon ei pitäisi oikeuttaa turvapaikkaan, jos muut kriteerit eivät täyty. Siis ärsyttää kovasti nämä keksityt ja faktoista sensuroidut stoorit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä. Ja tulee olo että kaikki suomalaiset olisivat erittäin pahoillaan kun näitä käännytetään takaisin. Jos joka perheen takia aletaan tekemään adresseja niin kohta on kiireistä.

Vierailija
4/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa koko politiikka varsinkin tässä asiassa. En edes ole rasisti, mutta tää touhu on nyt menny ihan överiksi. Ja onhan noissa maissa, mistä porukkaa lappaa, asiat olleet päin helvettiä jo vuosia, niin miten yhtäkkiä täällä suomessa auttamisen halu on niin suuri? Jotain tuonkin takana tapahtuu..

Auttaminen on jees,epäitsekkyys ihailtavaa, mut ei pitäis omiin muroihin kusta.

Eli joo,ärsyttää.

Vierailija
6/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei minua ärsytä ollenkaan.

Ok, eli sinua ei ärsytä lainkaan asetelma, jossa Ylen ja Hs:n kaltaiset instanssit katsovat voivansa rakentaa kansalaisten mielipiteen haluamansalaiseksi?

Vierailija
7/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää mamukriittiset tollot, jotka kitisee palstalla joka asiasta joka edes jotenkin liittyy maahanmuuttoon.

Vierailija
8/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua ärsyttää mamukriittiset tollot, jotka kitisee palstalla joka asiasta joka edes jotenkin liittyy maahanmuuttoon.

Ärsyttää tämä.

Vierailija
9/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tämä.

Kyllä. Ärsyttää myös sana "mamukriittinen" aika helvetisti. Kuka muka ei ole kriittinen tilanteessa, jossa talouskriisissä rypevään maahan on tulossa useita kymmeniätuhansia elätettäviä?

Vierailija
10/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismiin perustuvaa mamukriittisyyttä en minäkään sulata, en silti pidä kaikkia maahanmuuttovastaisia automaattisesti tolloina. Kuinka moni oikeasti tajuaa ettei Suomella olisi resursseja päästää maahan niin paljon porukkaa, varsinkaan paperittomia? Heidän elättäminen on kallista ja maassa on jo ennestään taantuma ja korkea työttömyys. Osa heistä ehkä työllistyy, osa ei, heidän jälkeläisillä paremmat tulevaisuudennäkymät vain jos viitsivät opiskella ja oppia suomen kielen.

Vierailija
11/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä oikeasti on jotain ei-tolloja mamukriittisiä niin ei niitä ärsytä nyyhkytarinat siitä että joku perhe yhdistyy.

Vierailija
12/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomainen tekee hyvää ja tarkkaa työtä, he ovat monessa liemessä keitetyt, eli karkotuspäätös on perusteltu aina. Tämän tietää HS ja Yle. Tai pitäisi tietää. Ja karkotuspäätöksen takana on usein asioita, joita ko lehti/radiotalo eivät julkaise tai tiedä.

Vierailija
13/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos meillä oikeasti on jotain ei-tolloja mamukriittisiä niin ei niitä ärsytä nyyhkytarinat siitä että joku perhe yhdistyy.

Jos ihminen ei ole tollo, häntä yleensä ärsyttää median nyyhkytarinat ylipäätään.

Vierailija
14/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat säännöt kaikille - ei poikkeuksia. Lapsen teon ei pitäisi oikeuttaa turvapaikkaan, jos muut kriteerit eivät täyty. Siis ärsyttää kovasti nämä keksityt ja faktoista sensuroidut stoorit!

Tiedätkö, että ankkurilapsi teoria on ihan skeidaa? Perheenyhdistämispäätöksiä on tehty muutamia vuosittain ja hylkääviä päätöksiä satoja? Saat nukkua ylsi rauhassa: jatkossakin alaikäiset, rankoista oloista tulleet lapset saavat olla täällä perheen tuomaa turvaa.

Vierailija
15/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että ankkurilapsi teoria on ihan skeidaa? Perheenyhdistämispäätöksiä on tehty muutamia vuosittain ja hylkääviä päätöksiä satoja? Saat nukkua yösi rauhassa: jatkossakin alaikäiset, rankoista oloista tulleet lapset saavat olla täällä ilman perheen tuomaa turvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi