FAKTA pohjaista keskustelua peniksen koosta
No niin avataampa taas uusi keskusteluaihe kestosuosikki aiheesta, eli peniksen koosta. Tarkoitus olisi, että tähän ketjuun laitettaisiin vain viestejä, jossa väitteensä pystyy perustelemaan ensisijaisesti johonkin lähteeseen viitaten.
Minäpä sitten aloitan.
Jos amerikkalaisia ei oteta huomioon, keskipituus on muualla maailmassa 13.9 cm.
Lepotilassa ympärysmitta on keskimäärin 9,8 cm ja erektiossa 11.6 cm.
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituus
Kommentit (49)
Mulla on rehellisesti 17/4cm. Ennen seksielämän alkamista luulin vehkeeni olevan keskiverto/keskivertoa hieman pienempi. Lähes jokainen seksikumppanini on sanonut kaluani isoksi, jopa prostituoidut ovat sanoneet kookas olevan, vaikka isompiakin tietysti ovat nähneet. Tästä olen päätellyt, että monilla muillakin miehillä/naisilla on vääriä käsityksiä penisten koosta. T: Peppumies
Noin pientä (13cm) en ole koskaan nähnyt.
Keskimitta voi olla tuo, mutta seksipeleisssä mukana olevien mitta on varmasti yli 16cm. Ja muutenkin nykynaiset hylkäävät alle 16/5 penikset, joten onko sillä mitään merkitystä mikä on keskimitta?
Vierailija kirjoitti:
Noin pientä (13cm) en ole koskaan nähnyt.
Keskimitta voi olla tuo, mutta seksipeleisssä mukana olevien mitta on varmasti yli 16cm. Ja muutenkin nykynaiset hylkäävät alle 16/5 penikset, joten onko sillä mitään merkitystä mikä on keskimitta?
Anteeksi, mutta viestissäsi ei ole yhtään faktaa, joita voisit perustella lähteillä. Tällähän saa kuka vaan kirjoitella mitä vaan, mutta säästetään tämä ketju sellaisille postauksille, joissa olevat väitteet voi jotenkin perustella lähteillä..
Esim. edellä mainittu seksikauppa myy dildoja ryhmittäin seuraavasti: 0-2 cm (7), 2-3 cm (15), 3-4 cm (21), 4-6 cm (14), 6-7 cm (4). Suluissa oleva luku on ko. ryhmässä olevien myytävien tuotteiden määrä.
Kuten kaikki voi havaita eniten tuotteita on ryhmässä 3-4 cm ja toiseksi eniten 2-3 cm...
Eli miten on mahdollista, että nainen kelpuuttaa petikumppanikseen vain miehen, jonka kalun paksuus on 5 cm, mutta silloin kun saa vapaasti ostaa sellaisen dildon kuin haluaa niin hän valitsee dildon kokoluokasta 2-4 cm. Joku tässä ei nyt taida täsmätä...
Mulla on ihan hyvän kokoinen meisseli mutta ei kukaan nainen halua sitä käyttää.
Meisselin kokoa tärkeämpää on seisokki. Minulla on kymmensenttinen, suht ohut silikonidildo ja saan sen kanssa aina emätinorkun. Sama ei päde mieheen, jolla on isokin & puolilöysä lerssi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hyvän kokoinen meisseli mutta ei kukaan nainen halua sitä käyttää.
Missä kaupungissa meisselisi sijaitsee? Nimim. Puutteessa
AP____ kirjoitti:
Ja jatkan vielä.. Ajattelin tehdä emppiiristä tutkimusta siitä, minkä kokoisia dildoja ja tekopeniksiä myydään isoina.. Tässä esimerkiksi Kaalimato myy "King Cock, Squirtting Cock with Balls 9", jonka käyttöpituus on 18,5 cm ja paksuus 4,3-4,8 cm. Tässä kohtaa voi todeta, että tuo maaginen wc-paperirullan keskiosa on 4,5 cm. Jota täälä moni tuntuu pitävän normi kullin paksuutena...
Mulla on 17+ eikä mahdu kyllä millään wc-paperirullan hylsyn sisään.
Tuosta paksuudesta.. Näi sanoo suuri kondoomien valmistaja RSFU
Circumference is a more technical term for girth. The circumference of an erect penis is generally 8–12 cm, with an average of 10 cm. When the penis is flaccid, its circumference is usually 6–10 cm, with an average of 8 cm. The circumference is measured with a tape measure around the base of the penis.
http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Praktikor/praktika-condoms_guide.p… SIVULLA 8
Jos peni olisi täysin pyöreä, niin tuolla 12 cm kehällä halkaisija olisi noin 3,8 cm
Vierailija kirjoitti:
Eli miten on mahdollista, että nainen kelpuuttaa petikumppanikseen vain miehen, jonka kalun paksuus on 5 cm, mutta silloin kun saa vapaasti ostaa sellaisen dildon kuin haluaa niin hän valitsee dildon kokoluokasta 2-4 cm. Joku tässä ei nyt taida täsmätä...
Olen mies, joten mun vastausta ei hyväksytä kuitenkaan... Silti, havaintoni perusteella kuitenkin nopein tie onneen on klitoriksen kautta eikä penetraation, joten dildon koolla ei väliä. En yhtään ihmettele jos pienet värisevät dildot onkin suositumpia.
Veivaappa tilasto dildojen koosta jossa on otettu myös huomioon värisevät tai "kylmät".
M50vee
Vierailija kirjoitti:
Tuosta paksuudesta.. Näi sanoo suuri kondoomien valmistaja RSFU
Circumference is a more technical term for girth. The circumference of an erect penis is generally 8–12 cm, with an average of 10 cm. When the penis is flaccid, its circumference is usually 6–10 cm, with an average of 8 cm. The circumference is measured with a tape measure around the base of the penis.
http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Praktikor/praktika-condoms_guide.p… SIVULLA 8
Jos peni olisi täysin pyöreä, niin tuolla 12 cm kehällä halkaisija olisi noin 3,8 cm
Siis kondoomien valmistaja on sitämieltä, että keskiverto peniksen paksuus on sellainen, että ympärysmitta on 10 cm keskimäärin. Taas jos penis olisi pyöreä, niin tuolla 10 cm kehällä halkaisija olisi 3,18 cm...
RFSU:n kortsut ovat kehältään yleensä muistaakseni 104 mm, eli hyvin täsmää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, joten mun vastausta ei hyväksytä kuitenkaan... Silti, havaintoni perusteella kuitenkin nopein tie onneen on klitoriksen kautta eikä penetraation, joten dildon koolla ei väliä. En yhtään ihmettele jos pienet värisevät dildot onkin suositumpia.
Veivaappa tilasto dildojen koosta jossa on otettu myös huomioon värisevät tai "kylmät".
M50vee
Jep, tiedän, että värisevät lelut ovat varmaan monesta parempia kuin pelkät dildot.. Jätin nämä värisevät pois laskuista, koska ajattelin että pelkkiä dildoja ja tekopeniksiä tutkimalla pääsisi parempaan käsitykseen siitä minkä kokoista kalua nainen haluaa.. Jos noista vibroista alkaa puhumaan, niin sellaienhan voi olla vaikka avaimenperäksi naamioitu muutaman cm kokoinen kapistus..
Tuo RFSU:n näkemys on minusta aika vakuuttava, koska miksi joku ostaisi kortsuja, jotka ovat sellaisia, etteivät mahdu päälle.. Tuossahan on aika tärkeä huomata, että RFSU sanoo, että he mittaavat peniksen paksuuden sen tyvestä.. Itsellä tyvipaksuus on huomattavasti isompi kuin keskeltä mitattava kehä...
Tosiaan perus kortusun kehä on tuo 10,5 cm, enkä usko että tuntuu kovin hyvätä venytellä sitä sellaisen kalun päälle jonka kehä on 13 cm ja yli....
Onko 7 cm (lepotilassa ) liian pieni ? Sellainen nyt vain sattuu olemaan....
Mahtuu aivan hyvin naisten Sloggeihin (hipster-mallisiin vielä ) -tai siis niihin omiini joita käytän.
(Tiedoksi:naiset nyt eivät käytännössä, siis seksikumppaneina minua juurikaan koskaan ole kiinnostaneet)
Tulee mieleen koulujortsut täytyy muistaa joulukortsut...
Fakta on se, että jos penistä ei ole, sitä ottaisi toimivan mikropeniksen vastaan suloisia onnenkyyneleitä itkien. Kalu se on pienikin kalu. Se, että mun proteesi on iso, ei lopulta juuri lohduta.
Vierailija kirjoitti:
MULLA ON METRIN LERSSI
MULLA KAKSIMETRINEN
SILLÄ ON OMA SOTU JA AMK TUTKINTO
Lerssi lerssinen kirjoitti:
MULLA KAKSIMETRINEN
SILLÄ ON OMA SOTU JA AMK TUTKINTO
Tarkoitit varmaan että olet 165cm MULKKU ammattikoululainen!
Hyvin näyttää pysyvän fakta linjalla tämä keskustelu...
Ja jatkan vielä.. Ajattelin tehdä emppiiristä tutkimusta siitä, minkä kokoisia dildoja ja tekopeniksiä myydään isoina.. Tässä esimerkiksi Kaalimato myy "King Cock, Squirtting Cock with Balls 9", jonka käyttöpituus on 18,5 cm ja paksuus 4,3-4,8 cm. Tässä kohtaa voi todeta, että tuo maaginen wc-paperirullan keskiosa on 4,5 cm. Jota täälä moni tuntuu pitävän normi kullin paksuutena...