Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelu musertaa henkisesti, en jaksa enää tätä työtä!

Vierailija
10.06.2016 |

Jatkuvasti kuraa niskaan. Ihmiset sanoo ihan mitä sattuu. En jaksa enää. 15v riittää tätä työtä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksanut hoitajan työtä vanhainkodilla. Vaihda alaa, kannattaa!

Vierailija
2/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v jälkeen on ihan asiallista vaihtaa duunia ja jopa alaa. Miksi jumittaa koko elämä samassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää, 15 v on pitkä aika.

Vierailija
4/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Aspatyö on ihan kamaalaa! Mä kuuntelen 8h päivässä veetuilua, haistattelua, reklamaatioita, huutamista, jäkätystä ja valittamista. En ymmärrä miten pysyn aurinkoisena. Ulkoistan itseni niin, että kuvittelen, että mä en oo täällä, tää ei tapahdu mulle, mun mieli on tän työpäivän muualla enkä välitä. Toivottavasti pääset pois! Mullakin on työnhaku meneillään.

Vierailija
5/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin ystävällisiä....

Vierailija
6/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, irtisanudu ja etsi uusi duuni

Vierailija
7/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jumit hommissa, joissa et viihdy? Vaihda alaa, et sä tossa työssä asiakkaista eroon pääse,.

Vierailija
8/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös asiakaspalvelussa, ja täytyy sanoa, että en otaa mitään paskaa niskaan, ikinä! Asialliset valitukset ja reklamaatiot toki hoidetaan, mutta turhat ruikuttajat ja huomionhakijat saavat puolestani painua vit...n! En vaan yksinkertaisesti anna yhdenkään muka kuningas kuluttajan kävellä ylitseni! Eipä kyllä ole pahemmin yrittäneetkään. Olen hemmetin jämpti ja sanavalmis, siinä jää moni turhanpäiväinen narisija ihan alakynteen. Ja hei, ei koskaan ole tullut yhtään valitusta tyylistäni. Alalla parikymmentä vuotta.

Vierailija
9/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas jaksaisi ammatissa missä ei näe ihmisiä. Me ainakin nauretaan pahimmmille tapauksille ja nimi jää ikuisesti mieleen :D

Vierailija
10/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta todella puuttuvat hyvät käytöstavat, mikä

joskus hävettää todenteolla.

Vierailija
11/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele ettet jaksa! Itse olen koulun ohella kaupan kassalla töissä ja olen järkyttynyt siitä miten hirveitä jotkut ihmiset ovat :D ei tervehditä tai kiitetä, rahat heitetään miten sattuu ja kun loppuun toivotan vaikka mukavat päivänjatkot, katsotaan kuin olisin idiootti. Jokaisen ihmisen olisi hyvä työskennellä kassalla elämänsä aikana, niin näkisi kuinka paskaa se on.

Vierailija
12/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaupan kassa siitä, että jaksat olla ystävällinen. : )