Olenko ihan rapakunnossa jos lenkkini ovat tällaisia? Jos
Ensin kävelyä 1,2km ja sitten hölkkää 2,2km.
Kommentit (12)
Olen nyt tehnyt tuollaisia lenkkejä muutaman päivän. Sitä ennen lähinnä tein reippaita kävelyitä. Eiköhän se tuosta parane. ap
hyvässä kunnossa jaksaa kävellä 1.2km, mutta rapakunnossa ei jaksa hölkätä 2,2km.
Kun itse aloitin elämäntaparemontin eräänä jolukuuna jaksoin juosta neljä valotolpan väliä. Seuraavana kesänä juoksin puolimaratonin 1:52, ja meni vielä aika helposti.
Mitä ajattelette, onko tällainen lenkkeilijä "aivan rapakunnossa", "ok-kunnossa melkein nelikymppiseksi" vai mikä? :D
Jos et tuon enempää jaksa niin sitten taidat kyllä olla rapakunnossa.
Mulla ei ole oikeasti mitään hajua ja kiinnostaisi tietää missä mennään. Ei ole vertailupohjaa. ap
Jaksaisin tietysti hölkätä pitempäänkin muttei varmaan ole fiksua vetää itseään piippuun joka lenkillä. ap
Jos olisit rapakunnossa, tekisi koko matkan käveleminenkin tiukkaa. Jos haluat jotain vertailupohjaa, niin kokeile ensi kerralla Cooperin testi, eli kuinka pitkälle jaksat juosta 12 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit rapakunnossa, tekisi koko matkan käveleminenkin tiukkaa. Jos haluat jotain vertailupohjaa, niin kokeile ensi kerralla Cooperin testi, eli kuinka pitkälle jaksat juosta 12 minuutissa.
Hyvä idea! Ap
Cooperin testi on paska testi.
Minäkin juoksin puolimaratonin 1:45, mutta cooperissa tulos olisi ihan paska kun en ole sitä varten treenannut.
Vierailija kirjoitti:
Cooperin testi on paska testi.
Minäkin juoksin puolimaratonin 1:45, mutta cooperissa tulos olisi ihan paska kun en ole sitä varten treenannut.
Cooperia ei tietystikään juosta samaa vauhtia kuin puolimaratonia. Cooperissa juokset aikaa vastaan, siinä missä puolimaratonissa tähtäät tietyn matkan juoksemiseen.
Parempi olisi 500m kävelyä ja kilometri hölkkää.
Tuota sitten toistat jaksamisen mukaan.