Vierailija

- Selvästi kuvittelee olevansa kauniimpi kuin suurin osa ihmisistä (vaikka on aivan tavallisen näköinen ja kokoinen)
- Luulee itsestänsä muutenkin liian suuria, että hän on fiksumpi ja parempi kuin kaikki hänen työkaverinsa
- Halveksuu esim. minua, koska en ole yhtä korkeasti koulutettu kuin hän on
- Ei pidä mitään yhteyttä, paitsi jos tarvitsee palveluksia
- Ottaa mm. minusta salaa mahdollisimman huonoja kuvia ja lähettelee niitä kavereilleen ja pilkkaa minua
- Esittää kasvissyöjää ja pitää senkin takia itseään muita parempana (todellisuudessa on kasvissyöjä vain silloin kun hänellä on yleisöä, jolle pääsee asiasta pätemään
- Arvostelee suoraan ihmisille heidän tapaansa kasvattaa lapsia, vaikka hänellä itsellään ei ole lapsia, eikä hän tiedä lapsista mitään
- Ilkeilee vanhemmillemme, nyhtää rahaa ja kalliita ruokia
- Arvostelee kaikkia perheenjäseniä ja heidän kummpaneitaan ja lyttää meitä muita alaspäin
- Vain hänen mielipiteensä on oikea ja hän haukkuu kaikkien muiden mielipiteet tai edes niitä kuuntele
- Käyttää parisuhteissaan "hajota ja hallitse"- periaatteita, etsii kilttejä miehiä, jotka saa rakastumaan itsensä, muuttamaan luokseen ja heittää sitten heidät viimeistään 3kk päästä pihalle
- mitähän vielä..?

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei narsisti, niin ainakin erittäin ärsyttävä MINÄ-persoona.

Niin.. Mistähän ne sitten erottaa toisistaan? :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.