Vierailija

En ole nähnyt edes elokuvia vielä, muuta kuin sieltä täältä pätkiä. Katotaan kuinka kauan kiinnostus pysyy yllä. Otan vihdoinkin selvää mistä joskus kohistiin.
Jos olet ne lukenut, niin mitä pidit?

• ylös 27
  • alas 1

Kommentit (16)

Vierailija

Pidin! Olen kateellinen, kun saat aloittaa tuon taipaleen. Nauti.

Sinuna en kyllä lukisi ketjua jatkossa, koska lohta joku kertoo kuka kuolee tai muita isoja paljastuksia :(

• ylös 42
  • alas 1
Vierailija

Älä herranjumala katsokaan elokuvia, ne on niin kuraa että huhhuh. Mutta lupaan että rakastut kirjoihin päätä pahkaa ja ahmit ne kaikki tosi nopeasti! Ja tulet lukemaan niitä vielä uudestaan ja uudestaan.

• ylös 32
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä en jaksanut lukea kirjoja, mutta kuuntelin ne Vesa vierrikon lukemina. Hän sopi niin hyvin kirjojen lukijaksi. Kirjoissa on hauskaa huumoria, joka elokuvista puuttuu. Ihan mielettömän hyviä, ja minä olin näihin tutustuessani jo yli kolmekymppinen.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Unohtui kertoa, että olen jo yli nelikymppinen joten täytyy vaan heittäytyä tarinan vietäväksi ja pyrkiä unohtamaan tämä niin "aikuinen" elämäni...

Ap

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Kasvoin Harryn ja kumppaneiden kanssa ja pidin kirjoista todella paljon. Viimeisimmät piti lukea englanniksi kun suomennosta ei malttanut jäädä odottelemaan. Azkabanin vanki taitaa olla luku-urallani ainoa kirja, jonka olen aloittanut uudestaan heti loppuun päästyäni.
Näin aikuisiälläkin nautin kirjoista kovasti.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Älä sitten jätä hommaa kesken ekan kirjan kohdalla. Se on vielä selkeästi lastenkirja. Siitä se kirja kirjalta kohenee ja viimeisimmät eivät ole enää mitään lastenhömppää :) Ja älä tosiaan katso leffoja, niillä ei ole juurikaan tekemistä koko tarinan kanssa. Noiden kirjojen hohto on juuri se monipuolinen ja rikas kerronta. Ovat niin paksujakin, että paljon on leffoista jätetty pois.

Pitäisköhän itsekin aloittaa taas. Varmaan kolme kertaa olen suomeksi ja saman verran englanniksi kahlannut läpi sarjaa. Aina vaan tuntuu, että jotain uutta löytää. Sellaista mistä ei mitään muistanutkaan :)

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Onnellinen sinä jolla on vielä kaikki edessä! Se ykköskirja on ehkä hiukan tylsä, mutta kirjasarja paranee edetessään. Jos katsot ne elokuvat niin katso vasta sitten kun olet lukenut kaikki kirjat.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Melkein itse sanoisin, että katso ensin elokuvat, niin pettymys ei ole niin suuri... :D

• ylös 1
  • alas 17
Vierailija

Hyvä juttu että luet kirjat ennen leffojen kattomista, etenkin kolmeen viimeiseen kirjaan perustuvat leffat on suurimmaksi osaksi shaibaa.

m22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä.

Hanki ite, tollo!

Taidat sinäkin olla täällä koska sullakaan ei taida olla elämää.

Vierailija

Luin joskus muutaman ensimmäisen lapsille iltasaduksi enkä tajua niiden hienoutta. No minä en tykkääkään fantasiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unohtui kertoa, että olen jo yli nelikymppinen joten täytyy vaan heittäytyä tarinan vietäväksi ja pyrkiä unohtamaan tämä niin "aikuinen" elämäni...

Ap

Oman kokemuksen perusteella saat aika aktiivisesti unohtaa aikuisuutesi niitä lukiessa... 

Vierailija

Ei se ole sama lukea nyt/aikuisena kuin silloin ala-asteikäisenä täynnä mielikuvitusta ja toivoa aidosta Tylypahkan kirjeestä <3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.