vibraattori siellä
Hei
Onko kukaan kokeillut käyttää pientä kaukosäätimellä varustettua vibraattoria kaupungilla? Itse sain sellaisen lahjaksi mieheltäni ja vähän tekisi mieli kokeilla sitä huomenna kaupungilla. Kaukosäädin taskussa ja hameessa kulkien!
N 53
Kommentit (64)
Viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla tuollaista kaukoohjattavaa kiihotuskuulaa baarireissulla.
Kuumottaa nyt jo. =D
Kerrothan täällä miltä tuntui??? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan täällä miltä tuntui??? Kiitos!
Mahtava vehje oli. Todella jännittävää kun ei yhtään tiedä koska alkaa pimpissä väriseen.
Se odottava tunnelma laittoi minut ihan kosteaksi ja oli melkein kihelmöivämpää odottaa sitä värinää kuin itse värinä. =D
suosittelen kaikille.
Aivan upeaa kulkea kotona tuommoinen sisässä ja kaukosäädin miehen hallussa
N45
Vierailija kirjoitti:
N45
Kunka usein pidätte? Joka päivä?
Pitäisköhän tuollanen hankkia syksyiltojen iloksi?
Kyllä tossa ihan omat vaaransa on, jos tuollaista kaukosäädettävää härpäkkää haaroissa pitää. Itelläni kävi niin, että Kanarian lennolla ajattelin viihdyttää itseäni laittamalla haaroissani olleen klitoriskiihottimen kaukosäätimellä päälle. No menihän se ja nautin suunnattomasti.
Ainoo haittapuoli oli, että kaukosäädin lakkasi toimimasta ja kiihotin vain värähteli ja värähtli. Ensin tuli yksi orkku, sitten pimppi oli jo herkkä ja värähtelyssä olisi hyvä ollut pitää tauko, mutta ei. Sama jatkui vain ja taas hetken kuluttua tulin. Pimppi tuli joka orgasmin jälkeen herkemmäksi ja herkemmäksi.
Minulla oli täysi työ pysyä hiljaa aloillani. Lopulta vierustoveri kysyi, että olenko huononvointinen. Oli kiireesti lähdettävä vessaan, jossa riisuin kiihottimen pois ja poistin pariston.
Kyllä tuo klitoriskiihotin on ihan taivaallinen keksintö, mutta ehkä ihan tavallinen malli ilman kaukosäädintä olisi kuitenkin parempi ja lisäksi halvempi.
Hitto kun meinasi pudota vibra äsken wc- pyttyyn. Ollaan miehen kanssa ravintolassa syömässä ja laitoin ennen kaupungille lähtöä sisälle ja kaukosäädin miehelle. Nyt oon niin märkänä että meinas käydä ohraisesti!
"ehkä ihan tavallinen malli ilman kaukosäädintä olisi kuitenkin parempi ja lisäksi halvempi."
-Olen täysin erimieltä, tuo kaukosäädin on nimenomaan jutun hauskuus.
Ja kun tuon edullisimman hinta on alle 20 euroo, niin eipä sen alle kovin kummosia langallisiakaan suristimia saa.
ihana kirjoitti:
Hitto kun meinasi pudota vibra äsken wc- pyttyyn. Ollaan miehen kanssa ravintolassa syömässä ja laitoin ennen kaupungille lähtöä sisälle ja kaukosäädin miehelle. Nyt oon niin märkänä että meinas käydä ohraisesti!
Hahhaaaa. Se oliskin hauskaa kun ravintolan wc-pöntössä surisee vibraattori kun seuraava tyyppi on menossa pissalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Kunka usein pidätte? Joka päivä?
Meillä käytetään usein... etenkin kun ollaan ulkona syömässä ym. Kotioloissakin 1-2 kertaa viikossa.
Pirun hauskaa puuhaa.
En pysty pitämään vibraa siellä julkisilla paikoilla huomaamatta. Kun orkku alkaa olla lähellä, niin reagoin vähän samaan tapaan kuin olisi tulossa oikein kunnon aivastuskohtaus. Tulee haukottua henkeä ja "pakkoliikkeitäkin" tulee. Poikaystävä sanoo, et inisen ja pyöritän myös peppua.
Tuostahan saisi hyvän “baarileikin” > tarjoilija toisi asiakkaalle kaukosäätimen ja sanoisi, että eräs on kiinnostunut sinusta – ota selvää kuka. Tosin pitäisi ehkäpä modifioida lelua siten, että se “soisi” vain kerran 10 minuutissa ettei menisi liian helpoksi.
Sain viime viikonloppuna mieheltä tämmöisen lahjaksi. En ole uskaltanut vielä käyttää. Pelottaa että jos se jääkin päälle!
Voih kun saisikin tuommoisen lahjaksi. En ikipäivänä kehtaisi itse hankkia ko. lelua itselleni. Mieheltä en edes uskalla pyytää kun hän ei ymmärrä että nainen voisi käyttää seksileluja. Ymmärrän kyllä hyvin miestäni kun hän on saanut ankaran kotikasvatuksen koska ovat esikoislestadiolaisia!
Kertokaahan miehet mielipiteenne asiasta. Miten koette että hallitsette kaukosäädintä naisen puolesta. Ja kertokaa naiset mite te olette kun miehellä on teidän kaukosäädin.
Vierailija kirjoitti:
Sain viime viikonloppuna mieheltä tämmöisen lahjaksi. En ole uskaltanut vielä käyttää. Pelottaa että jos se jääkin päälle!
Höpön löpö. Ei se mitään päälle jää. Näissä on nappi jolla se sammutetaan.
Kaiken voi laittaa perseeseen jos vain mahtuu.