Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, saatteko orgasmin pelkällä yhdynnällä?

Vierailija
25.02.2006 |

Itse en ole koskaan saanut ilman suuseksiä, käsiä tai jotain muuta apuvälinettä.

Mietinkin, että onnistuuko monet saamaan ihan vaan sillä itse yhdynnällä. Monet miehet kun tuntuvat ajattelevan , että peniksen koolla tai sillä miten lujaa ja nopeasti " jyystää" menemään on väliä. ja kun mun mielestä se että penis tulee sisääni on ihan kivan tuntuista ja kuuluu kyllä seksiin, mutta en siitä sen kummenpaa kiksiä saa. Mutta siis koko hommasta, suuseksi yms. nautin suuresti miehen kanssa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 orgasmia " pelkästä" yhdynnästä.

Vierailija
2/18 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä saanut ja 15 vuotta aktiivista sexiä takana. ei haittaa kovin paljoa kun kuitenkin saa suusexiä ja sormilla. työläämpää ekhä hieman mutta mitäpä ei rakkaan eteen tekis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskusteltu aiheesta.

jostain luin, ett (amerikkalainen tutkimus) n. 30 prosenttia naisista saa yhdynnässä. en tiedä onko harjoittelun puutetta vai sit fyysinen asia, ilmeisesti skenen rauhasilla on suuri merkitys. niiden koko vaihtelee naisilla ja joiltain ne puuttuu kokonaan.

Vierailija
4/18 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aikaisemmin ainoastaan 2 kertaa aikaisemmin.

Pääti vaan että ajattelen vaan omaa itseäni(itsekkäästi)=siis keskityn vain itseeni ja omiiin tuntemuksiini.Ikää 30....Joten lopettakaa miesten miellytys ja rentoutukaa...

Vierailija
5/18 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan yhdynnässä, mutta en saa suuseksissä tai " käsihoidossa" , ne olis kiva saada

Vierailija
6/18 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsee aina klitoriksen kiihoittamista samalla.

Mitäpä silä on väliä miten saa kunhan vaan saa.

Vierailija
7/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten niin. kunhan ollaan nenät vastakkain ja tilanne otollinen niin saan varmasti " pelkällä" yhdynnällä. Koska mieskin tietää miten mua siinä auttaa.

käsin/suuseksillä ei yksikään mies ole mua orkkuun asti saanut, pidän käsipeliä esileikkinä ja itse tekemänäni hätävarana koska ei ole ollenkaan niin mahtavaa kuin rakkaani minulle nimenomaan yhdynnässä antama nautinto!

Vierailija
8/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia luultavasti johtuu lihaskunnon treenauksesta. Geishapallot otin käyttöön synnytyksen jälkeen. Pari kk. myöhemmin sain ekaa kertaa rakasteluorkun. Nyt vuosi myöhemmin treenausta edelleen tehneenä orkkuja voi tulla 3-4 peräkkäin. Ja se viimeinen on aina paras..!

Vierailija
9/18 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua saada muulla tavalla, koska yhdynnässä se tuntuu kaikkein parhaalta.

Vierailija
10/18 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla keinoin saan nopeastikin, eli orgasmiherkkyys on hyvä. Penis sisällä tuntuu hyvältä, mutta kliimaksi jää kauas.

Mutta eipä keinolla ole väliä, pääasia että Big O tulee!!

Vierailija
11/18 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiguruissa oli, että suurin osa yhdynnässä saavista naisista itse tuottaa sen itselleen lihaksia jännittämällä. No, onnistuu multakin orkunsaanti vain lihaksia jännittämällä, mutta vain yksikseni. Kun sisällä häärää mies, se ei vaan onnistu. Pari kertaa sain ratsastamalla, mutta silloinkin orkku tuli klitoriksen kautta - ekalla kertaa meni tunti, tokalla 20 min ja kolmatta kertaa en viitsi edes yrittää. Klitan kautta tulee kuitenkin niin helposti.

Vierailija
12/18 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillakin naisilla ovat herkät kohdat suotuisilla paikoilla yhdyntään nähden, ja O pamahtaa päälle. Toisilla ei auta, vaikka miesparka kuinka jyystäisi ja nainen jänittäisi/rentouttaisi/olisi ajattelematta lihaksiaan kaiken meiningin keskellä.

Suorituspaineita tuommoisesta pinnistämisestä tulee, sekä miehelle että naiselle. Jos O:n saa omin sormin tai miehen kielen avulla tai vaikka haravanvarrella, onko tuolla suurta väliä?! Pitäkää ihmiset keskenänne hauskaa, ilman turhaa päkistelyä.

Vierailija
13/18 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiankin helposti :) Laukean välillä todella nopeasti. Minkäs teet, kun on niin ihana mies.

Vierailija
14/18 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormettamaan joutuu aina jos haluaa saada, joskus se vähän inhottaa ja käsi on tiellä :/ mutta kun ei vaan saa ilman omaa kättänsä niin minkäs mahdan. olen yrittänyt ilmankin, mutta en edes kostu koko touhussa ja seksi tuntuu enemmänkin epämiellyttävältä silloin, VAIKKA onkin ihana ja seksikäs mies, vika on siis minussa.

Vierailija
15/18 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joutuu sormin hieromaan klittaa yhtäaikaa tai sitten se pitää tehdä eri aikaan nuolemalla.

Vähän harmittaa, kun tuntuu, et tämä tapa on työläämpi... olisi helpompi jos laukeaisi siinä samalla kun mies jyystää...

Vierailija
16/18 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei takaapäin vaan jokohän tai minä päällä,mieluiten minä;) Myös suu/ sormi seksissä saan mutta sormipeli aktin aikana ei ole muuta kun erittäin häiretsevä asia... Uskon myös siihen että toiset saa helpommin kun toiset ja että nainen itse pystyy siihen vaikuttamaan oikealla hengitys ja rentoutumis/jännittämis tekniikalla. Usein lukee että naisilla kestää kauan päästä" nollasta sataan" mutta itse pääsen kyllä vaikka allen minuutissa jos tilanne niin vaati (esim masturboinissa). Olen alusta asti saanut orkkuja (olin eka kerta 14v) mulle seksi on rentoutumiskeino, vähän niin kuin jooga ;) (en kylläole sitä harrastanut ikinä...) n31

Vierailija
17/18 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä nimittäin g-pisteestäni mitään ja saan orgasmin vain ja ainoastaan klitoriskontaktilla.

Vierailija
18/18 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta, itsekseni en ole koskaan saanut.

Ainoastaan aviomieheni kanssa pystyn saamaan.