Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa huonojen asiakaspalvelukokemusten vastapainoksi hyviä kokemuksia!

Vierailija
10.06.2016 |

Tuli luettua noita huonoja kokemuksia asiakaspalvelusta, joten kertokaapa tähän hyviä ja positiivisia asiakaspalveluhetkiä.

Itselläni on jäänyt mieleen, kun olin monta vuotta sitten lomailemassa Turkissa ja etsin itselleni uusia kenkiä. Yhdessä rantaputiikissa oli ihanat kengät, mutta valitettavasti kokoani ei ollut. Myyjä tuli kysymään tarvitsenko apua ja kysyin onko kyseisiä kenkiä kokoa 36. Mies kävi katsomassa takahuoneesta, tuli hetken päästä takaisin ja käski odottamaan hetken. Hän hyppäsi pyörän selkään ja polkaisi toisesta liikkeestään hakemaan samaiset kengät kokoa 36. Hän oli viisi minuuttia pois ja tällä välin toinen myyjä kysyi haluammeko teetä odotellessa. Emme ottaneet mutta sain kuin sainkin kengät oikeaa kokoa :D jäi tosi hyvä mieli tosta tilanteesta ja vieläkin naureskellaan tolle tapahtuneelle

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt mieleen se, kun vuosia sitten käyttöön tuli tuo nettipankkitunnuksilla maksaminen ja sain siihen opastusta Nordean konttorista. En muista, oliko tuo asiointini aihe muuten, mutta tosiaan puhe oli siitä, kuinka tuo nettitunnusten käyttö onnistuu käytännössä. Naispankkivirkailija oli oma itsensä ja vilpittömän ystävällinen että se jäi mieleen.

Sittemmin olen toki asioinut pankissa ja nykyään siellä pankkivirkailijat ovat ihan överiystävällisiä tavalla, jolla en ole tottunut ystävällisyyteen (ennen vanhaanhan oli myös korrektia olla asiallinen tai jopa tyly).

Vierailija
2/2 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun Helsingissä Aleksilla oli Instrun liikkeessä pitkään töissä Sinikka-niminen optikko, joka aina vaikutti tosi ammattimaiselta ja siltä, että tykkää työstään. Hänestä jäi sillei hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi